Sõudepurustaja Partner See sisu imporditakse Instagramist. Nüüd on tema intensiivne režiim esile tõstetud uue võitluse all Armor pealkirjaga "Leidub tee", mida pole jutnud mitte keegi teine, vaid Dwayne "The Rock" Johnson. Parimad treeningud järelpõletuseks Kõiki neid tegureid silmas pidades on allpool toodud neli erinevat minutilist treeningut, mis viib teid sellesse südame löögisageduse tsooni, kus te põletate rohkem kaloreid nii treeningu ajal kui ka pärast seda. Keha toodab suure intensiivsusega laktaati sellel intensiivsusel, kuid õpib, kuidas seda kasutada ja eemaldada lihastest, võimaldades neil säilitada suurema võimsusega suuremat kestust. Jälgige mäe treeningut risttreeningu päeva või lihtsa maastikupäeva. Selle eest vastutavad mitmed füsioloogilised mehhanismid, keemilised reaktsioonid, mis asendavad hapnikupaikasid, täiendavad energiavarusid ja muud.

See tasu on see, mida me nimetame sööda järeltulijakstuntud ka kui vere hapnikutarbimine EPOC. Surmajuhtum tähendab hapniku kogust, mida keha pärast treeningut ületab puhkeasendi. Või teisel viisil, see, kui palju kaloreid teie keha põleb, enne kui ta saab tagasi oma eelvaliku seisundisse.

Fresh articles

Harjutus käivitab igasuguseid reaktsioone kehas, alustades teie ainevahetusega. Teie ainevahetus tõuseb ja kui te töötate suures intensiivsusespüsib see pärast teatud aja möödumist.

Kaalulangus Sara Ali Khan

Hill sprint rasva kadu eest vastutavad mitmed füsioloogilised mehhanismid, keemilised reaktsioonid, mis asendavad hapnikupaikasid, täiendavad energiavarusid ja muud. Õnneks ei pea me mõistma, kuidas see toimib selle ärakasutamiseks.

Alumine rida?

Slim maha jalad

Mida rohkem võõrutada saab, seda rohkem kaloreid te põletate ja seda kaalu kaotatakse. Mis on EPOC-i jaoks oluline?

Video: Calling All Cars: Highlights of 1934 / San Quentin Prison Break / Dr. Nitro 2021, Mai

On ilmselge, et põletamine rohkem kaloreid nii treeningu ajal kui ka pärast seda on meile hea, kuid pärastlõunal on viimastel aastatel palju rohkem. Eksperdid usuvad, et surm võib olla rasvumise vastu võitlemise võti. See, mida nad on läbi teinud mitmesuguste uuringute põhjal, on see, et surmajääk tekitab umbes 10 protsenti teie energiatarbimise koguhulgast, mida pole aevas. Mitte ainult seda, vaid pärast kalorit ühe treeningu kohta võib lisada kuni 3 kuni 6 kilo rasva kadu aastas.

nano filosoofia salendav

Mõnes mõttes on see kaotada rohkem kaalu, ilma et oleks vaja seda tööd teha. Kuidas saada rohkem sünnitust Tõeline küsimus on selles, kuidas sa selle surma teed?

VO2 Max viitab maksimaalsele hapnikuhulgale, mida inimene võib intensiivse harjutuse ajal kasutada.

  • Magus lubja hea kaalulangus
  • NitroMai Südame töö ei pruugi olla kõige lõbusam väljaõpe, mida teha, kuid kasu, nagu parem vältel, aitavad teil suurel määral aega joonistada.
  • Tms salendav mahl
  • Alates esimesest võistlusest Judo maailmameistrivõistlustel tagasi
  • Mis ja millal suua rasva poletamiseks
  • Kõigi nende eeliste saamiseks tuleb HIIT-i siiski õigesti kasutada ja teie intensiivsus peab olema kõrge.
  • 13 PARIMAT HIIT-TREENINGUT RASVA PõLETAMISEKS JA LIHASTE KIIREKS KASVATAMISEKS - SOBIVUS -

Seda mõõdetakse tavaliselt laboratooriumis. Neile, kes ei ole labori kasulikud, võime kasutada VO2 Maxi hindamiseks ekvivalente. See oleks selline tegevus nagu ratsutaminekiirelt jooksmine või hüppamine. Võite isegi kasutada kalkulaatorit oma VO2 Maxi hindamiseks, sõltuvalt teie südame löögisagedusest.

Related Content

Kui teete lühikest harjutust. Näiteks kaks minutilist treeningut, mis on tehtud suure intensiivsusega või sisaldavad intervalltreeninguid, tekitavad rohkem surnuid kui üks pidev treening. Kui olete algaja.

  1. Keskmine igakuine kaalulangus varrukas
  2. Конечно, я видел много снимков и фильмов, а когда мне было примерно столько же, сколько сейчас близнецам, отец рассказывал мне о Бостоне, о том, каковы осенью листья в Новой Англии, и как они с отцом путешествовали по Ирландии.
  3. 4 südame treeningut, mis maksimeerivad teie järelpõlemist
  4. Südame superfunktsioon: mis on süda ja kuidas seda lõbusaks muuta - Atleetvõimlemine

Uustulnukad genereerivad rohkem sünnitust, sest liigutused on kehasse uued, mis tähendab rohkemate kalorite kulutamist.

Kui muutute kogenemiseks, muutub teie keha efektiivsemaks ja seega põletab üldiselt vähem kaloreid.

Parimad treeningud järelpõletuseks Kõiki neid tegureid silmas pidades on allpool toodud neli erinevat minutilist treeningut, mis viib teid sellesse südame löögisageduse tsooni, kus te põletate rohkem kaloreid nii treeningu ajal kui ka pärast seda.

Kõik need sisaldavad mõnda tüüpi intensiivsusega intervalltreeninguid HIITmis on arenenum vorm. Kui te pole kunagi HIITit teinud, alustage mõõduka intervalliga treeningu treeningut ja püüdke aeglaselt intensiivsemat intensiivsust.

HIITi võti

Pidage meeles, et HIIT treeningud on väga kehas kehas, nii et nad teevad neid ainult 1 või 2 korda nädalas ja veendumaks, et annate ennast taastumise päevadel kas siis, kui teed Hill sprint rasva kadu treeningute, raskuste tõstmise või üldse mitte.

Treening 1: Rolling Interval Treadmill treening See on ideaalne treening järelpuhangu tekitamiseks.

  • Millised on koige tugevamad rasvapoletid
  • Koolitus Ma olen väsinud.
  • Kuidas slim alla polved ja reied
  • На противоположной стороне огромного помещения Николь обнаружила другой длинный коридор.
  • Rasva poletamine hai tankist
  • Когда Ричард обернулся к Николь, она увидела, как его глаза расширились.
  • Judo maailmameister teddy riner aktsiad saladusi tema koolitus edu - Tervis

Idee on alustada mõõdukalt intensiivsusega ja suurendada intensiivsust kõvasti ja siis väga raske, kasutades kiirust või kallakut, korrates seda kolme erineva intervalliga. Jälgige oma tajutavat pingutust ja muutke iga segmendi seadeid vastavalt RPE-le.

Kaalulangus nagu liiga ohuke

Teisisõnu, teil pole või ei pruugi võimalik jääda sama kiiruse või kallaku kogu treeningu jaoks.