Harjutusi võib liigitada kolme intensiivsuse põhigruppi: kerge, keskmine ja kõrge. Ära tee sellest rahulikku jalutuskäiku; veenduge, et liigute kiiresti - kiire käik on ideaalne. Ma võin garanteerida, et see paneb teie südame käima ja töötab lihastega, mida te isegi ei teadnud.

Kala poleb rasva

Kui sa suudad oma aeroobikat teha 30 minutit või kauem, saad sa põletada suure koguse kaloreid oma rasvas. Siiski on veel lahkarvamusi selle kohapealt, et mis on tõhusam, kas pikem kestus väiksema intensiivsusega või lühem kestus suurema intensiivsusega. Kui sul on vähe aega, siis tugevam intensiivsus suurendab su aeroobikaalaseid tulemusi lühema ajakuluga.

Metsatöll, Koduhiite Kaitsel

Kui sa aga töötad pikema aja vältel madalama intensiivsusega, suureneb oht igasugustele vigastustele. Eesmärk on ju põletada rohkem kaloreid kui sisse sööd. Lihased jätkavad rasvade põletamist nii aeroobika kui ka jõutrenni harjutuste järel. Michael G. Kurilla See küsimus on üks kõige sagedamini esitatavatest ja huvitab peamiselt inimesi kes treenivad ennast et kaalus alla võtta või seda kontrollida.

Ka kaerahelbe kaalulangus

Aeroobikaharjutused on kasulik täiendus igale kaalukaotus programmile, kuna dieet ja trenn koos aitavad kaalukaotusele kaasa hulga kergemini kui dieet üksi. Harjutusi võib liigitada kolme intensiivsuse põhigruppi: kerge, keskmine ja kõrge.

6 Kaalulanguse napunaited

Kerge tase on mugav kõnnaku rütm mida on lihtne taluda. Keskmine raskusaste on samaväärne elsoojendusega on võimalik rääkida aga mitte laulda ja treenitud inimese puhul võib kesta tundi, samas kui kõige raskema intensiivsusega ei ole võimalik rääkida ja saab teha vaid minutit.

Slimming Club komoodia

Hiljutise väga täpse uuringu põhjal mis puudutas absoluutset rasvapõletamist selgus, et keskmise raskusastmega põletab kõige suuremal määral rasvu. Samas toimub suhkru põlemine kiiremini, see aga väsitab lihaseid ja võib anda tagasilöögi tulemuses.

Kaalulangus Trivia Kusimused

Ainus hoiatus ülaltoodud rasvapõletuse kohta an see et need andmed on inimestelt kes juba on aeroobikaliselt hästi treenitud. Vähemtreenitud inimesed teadaolevalt põletavad vähem rasvu ja rohkem suhkrut. Peale sööki treenimine kiirendab suurema hulga suhkru põlemist.

Millised on lihtsad rasvapõletused harjutused? Kuigi kaalu kaotamine on raske, on meetodit kerge mõista; peate tarbima vähem kaloreid, kui põletad päevas, kuid sa pead oma keha veel sööma. Kui soovite kaalust alla võtta, proovige ära lõigata kalorit päevas. Kas te põletad rasva, kui reied tungivad kasutamise ajal? Jah ja ei.