Nagu ma oma toitumismassi klassis märkisin, pole üldine päevane valk kõige olulisem muutuja. Kuid kindlasti on olemas viise, kuidas seda kataboolset lagunemist minimeerida, peamiselt hoides valkude tarbimist tihedalt silma peal. Kui soovite oma keha ja elustiili muuta, kuid pole veel P90Xi jaoks valmis, on Power 90 teile sobiv programm. Treeningud põletavad rasva nagu ükski teine, suurendades samal ajal teie energiat ja meeleolu.

Millised seadmed on vajalikud P90X treeningute jaoks?

Samuti, kuidas suhtuda sellesse, et kogu aeg on nii näljane olla? Ameerikas tahame asju koheselt. Miks me siis kõik ei tahaks kohe silma hakkida? See mentaliteet on pannud kulturistid tegema drastilisi ja jätkusuutmatuid dieete, et kiiresti rasva kaotada. Kuid kas see on ideaalne meetod rasva kaotamiseks?

Paljudelt inimestelt kuuletav vastus on "ei", kuid tegelik vastus on keerulisem. Alustame rasva kaotuse põhitõdedest. Üldiselt hõlmavad keharasva kaotamise strateegiad kalorite "kärpimist" ja südame lisamist.

5 saladust liigse keharasva eraldamiseks (mis ei hõlma treenimist)

Kuid mõlemad need tehnikad seavad teid ohtu lisaks rasvale ka lihaste kaotamisega. Ja nagu teie küsimus osutab: kui kaloreid väheneb ja ainevahetuse kiirus väheneb, tõuseb teie nälja tase P90x3 keha rasva kadu hull. See jõhker nõme, mida nimetatakse "energialõheks", on teie keha viis vastu hakitud füüsisele. Vaatame Kaalulangus Kuidas rasv lahkub keha viisi, kuidas teadlased on aidanud valgustada, kuidas saaksime seda sageli valesti mõistetud protsessi parandada.

Esmatähtsate toiduainete täitmine Kõigepealt käsitleme teie isu, sest olgem ausad, miski ei tundu olevat näljast kõrgem prioriteet, kui olete selle mõju all. Õnneks on seda olukorda mingil määral võimalik kontrollida mitmel viisil.

  • Millised seadmed on vajalikud P90X treeningute jaoks? - Teostada
  • Lihaste ja fitness rasva kadu
  • 5 saladust liigse keharasva eraldamiseks (mis ei hõlma treenimist) - Toitumine

Üks on kasutada oma mao võimet tunda tarbitava toidu mahtu. Uuringud näitavad, et tunnete end täisväärtuslikult ja lõpetate seeläbi söömise, kui teie soolestik tajub teatud toidukogust. Samuti peaksite proovima oma toitu mahu suurendamiseks õhu lisamise kaudu - näiteks juues segatud smuutisid - ja hoides oma vee tarbimist kõrgel. Teadusuuringud on ka näidanud, et kuna inimesed suurendavad oma dieedi mitmekesisust, söövad nad rohkem ka spontaanselt.

See ei tähenda, et peate sööma sama toitu igal toidukorral.

  • Kuidas valida, milline ranna keha treeningprogramm sobib sulle kõige paremini ()
  • Rasva kadu hierarhia
  • Küsige lihaste profilt: 'Kas on parem viis kaotada rasva?' - Atleetvõimlemine

Kui aga teie peamine eesmärk on rasva vähendamine, võib teie enesekontrolli tulemusel liiga palju sorte ära kaotada. Valitsevad katabolismi Mõned lihaste kaotused on vältimatud, kui valmistute millekski nii ekstreemseks, kui füüsiseade näitab.

P90X ülevaade: kas see tõesti toimib?

Kuid kindlasti on olemas viise, kuidas seda kataboolset lagunemist minimeerida, peamiselt hoides valkude tarbimist tihedalt silma peal. Urbana Illinoisi ülikooli toiduteaduse ja inimeste toitumise osakonna uuringust selgus, et valgu ja süsivesikute suhe mängis kaalukaotuse ajal lihaskoe säästmisel võtmerolli.

Lihase hoidmiseks peate sööma piisavalt, millest lihas koosneb! Nagu ma oma toitumismassi klassis märkisin, pole üldine päevane valk kõige olulisem muutuja.

P90x3 keha rasva kadu

Sama oluline on valida kogus, mida sööte üksikute söögikordade ajal. Teadusuuringud on leidnud, et valgu sünteesi maksimeerimise ja ainevahetuse kiiruse tõstmise lävi on keskmise suurusega mehe jaoks umbes 30—40 g valku. Mu kolleeg dr Loenneke ja P90x3 keha rasva kadu avaldasime Peaksite mõistma, et teel kaotatud lihaste kogus P90x3 keha rasva kadu seotud dieedi pidamise kõhna ja kiire kaalulangusega.

Lihtsamalt öeldes, kui teil on suurem keha rasvaprotsent, põletate eelistatult rasva kütusena; kui olete kõhn, põletab keha eelistatult lihaseid, kui kalorite puudujääk on liiga drastiline. Täpsemalt, Rochesteri ülikooli uuringust selgus, et suurema rasvasisaldusega inimesed saaksid minimaalse lihaskaotusega kaloreid päevas vähendada rohkem kuisamas kui saledamad inimesed kaotasid sellel defitsiiditasemel suurema osa lihastest.

See lubab arvata, et kui teil on palju keharasva, saate kalorite koguse ettevalmistamise ajal agressiivsemalt kaloreid lõigata ja väljaulatudes konservatiivsemaks muutuda.

Seda lähenemist toetas hiljuti Norras tehtud uuring, kus sportlased pandi kaalukaotusprogrammi, mille tulemusel kaotati nädalas kas 1 või 2 naela.

Kuidas valida, milline ranna keha treeningprogramm sobib teile kõige paremini

Teisest küljest kaotas aeglane rühm rohkem kui 30 protsenti oma rasva massist ja sai tegelikult lihaseid! See näitab, et pikem võistluseks ettevalmistamine on kehakompositsiooni jaoks optimaalsem kui drastiline ja lühike. Tervislikum ja jätkusuutlikum lõige Kõik, kes on kunagi füüsikavõistlusele astunud, on näiteid sellest, kuidas mitte lõikama. Õppigem sellest näitest! Kui ainult kõik oleksid oma lähenemises tasakaalukamad, näeksid nad suure kuupäeva lähenedes paremini välja - ja sama oluline oleks ka end paremini tunda.

Siin on teie reeglid vähem armetu ja efektiivsema kaalukaotuse jaoks.

P90X3 REVIEW 2020 // Still the best Beachbody Workout?

Säilitage suhteliselt võrdne süsivesikute ja valguallikate tasakaal, suurendades samal ajal roheliste köögiviljade tarbimist. Ligikaudu üks kolmandik teie taldrikust peaks koosnema valgust, kolmandik tärkliserikast süsivesikutest energia saamiseks ja kolmandik köögiviljadest suurema koguse ja mahu jaoks. Tarbi suhteliselt mõõdukalt erinevaid toite. Ära igavle, aga ära ka liiga metsikuks muutu. Kaaluge oma jaotuse jagamist kaheks faasiks.

Kui hakkate kõhnuma näiteks 10—12 protsentikaaluge kogu lõigu esimesel poolel vaid ühe naela nädalas kaotamist ja pärast seda 0,5 naela nädalas. Kui alustate kõrgema keharasvaga 15 protsenti või rohkemvõite dieeti alustada pisut agressiivsemalt, näiteks naela nädalas, ja siis 10 protsendi lähenedes aeglustada kehakaalu langust.

P90x3 keha rasva kadu

Viited Maclean PS jt. Bioloogia vastus dieedile: tõuge kehakaalu taastamiseks. Energiatihedus ja portsjoni suurus: nende sõltumatu ja koosmõju energiatarbimisele. Physiol Behav. McCrory MA, et al. Toidugruppide toitumisvõimalused: seos meeste ja naiste energiatarbimise ja keharasvusega.

Am J Clin Nutr. Layman DK jt.

P90x3 keha rasva kadu

Toidu süsivesikute ja valkude vähendatud suhe parandab täiskasvanud naiste kehakaalu languse ajal keha koostist ja vere lipiidiprofiile. J Nutr. Kvaliteetse valgu tarbimine on pöördvõrdeliselt seotud kõhurasvaga. Nutr Metab Lond. Forbes GB. Keha rasvasisaldus mõjutab keha koostist reageerimisele toitumisele ja treeningule.

Ann N Y Acad Sci. Garthe I jt. Kahe erineva kaalukaotuse mõju mõju keha koostisele ja jõule ning jõuga seotud jõudlusele eliitsportlastel.

Küsige lihaste profilt: 'Kas on parem viis kaotada rasva?'

Sulle soovitatud Massiklasside koolitus: lihaste kasvu alused Tahan viia selle spordi uuele tasemele, kasutades uusimat teadust, mida on pakkuda, ja tahan, et te sõidaksite koos minuga.

Tõmmake tool üles ja laske oma märkmik välja. Massiklass on algamas. Massiklassi toitumine: lihaste kasvu jaoks söömise alused Lihaseid toetava toitumise osas, mis, millal ja kuidas saate end hulluks ajada. Või saate põhialused omandada dr Jacob Wilsoni juhendamisel.

Pange oma plaat korda ja teie füüsis jälgib! Küsige lihaste profilt: millised on ideaalsed makroonid minu hommikusöögiks? Päeva esimene söögikord on ühele kõigile vaba ja teistele järelmõte. Siin on teie juhend täiusliku kulturismi hommikusöögi valmistamiseks.