Fakt on see, et alkohoolse joogi kanguse ja selle kalorsuse vahel on otsene proportsionaalne suhe. Konjaki vastu liiga innuka entusiasmi korral pole alkoholismi saabumine enam kaugel, eriti kuna see alkohol eristub selle tugevuse poolest ja põhjustab kiiresti sõltuvust. Lihtsamalt öeldes, sina peab tehke mõned ohverdused ja loobuge kõikidest ebatervislikest toitumisharjumustest, kui soovite õnnestuda rasva kaotada või võistlus võita!

Tee põrgusse on sillutatud heade kavatsustega, eks? Kaalulangusvõitluses võib mõni neist tavalistest vigadest olla teie tagasivõtmine. Sponsor: Kas olete jälginud kõiki kaloreid, keelanud endale kõike seda, mida teile kõige rohkem meeldib süüa - ja te ei näe endiselt tulemusi? Kui olete dieedinud ja järginud oma plaani tähthaaval, kuid pole seda mastaapset eelarvet näinud, on aeg oma lähenemist lähemalt uurida. Mõnikord võivad tee ääres olevad väikesed probleemid lumepalliks muutuda, kui te nendega kohe ei tegele.

Kas mõni järgmistest probleemidest keerab teie dieeti? Kui jah, sirgendage need välja, et saaksite hakata otsima soovitud tulemusi. Olete dieedinud liiga kaua Millal viimati lahkusite laual pärast sööki tõeliselt rahulolevana? Kui teil on alati selline näritav näljatunne, peab midagi muutuma.

Atleetvõimlemine

Esimene põhjus, miks te rasva ei põle, nagu lootsite, võib olla see, et olete lihtsalt liiga kaua dieeti pidanud. Pikaajaline dieediga pidamine võib viia vähese kalorsusega olekusse.

See nälgimisrežiim aeglustab teie ainevahetust. Muidugi, te tarbite vähem kaloreid, kuid põletate ka vähem, mis tähendab, et te ei tee mingeid edusamme. Kui see kõlab nagu sina, siis tee paus. Te olete vaid ühe Slimming kilpnaarme tagasi, et saaksite pikas perspektiivis tulemusi näha.

Teie söögikorrad on välja lülitatud Võib-olla on kõige levinum põhjus, miks inimesed kaalu ei kaota, kuna nad lihtsalt ei mõõda oma toitu õigesti. Valmistate oma öist voodieelset suupistet. Pange oma lusikas maapähklivõi purki ja tilgutate kreeka Hodgetwins poletavad rasva helde pudru. Aga oota. Kui palju maapähklivõid sellel lusikal oli? Kui olete hinnanud, et see on umbes üks supilusikatäis, kuid see on lähemal kahele, olete lisanud oma dieeti just 80— kalorit.

Ja te ei tea, miks teie dieet ei tööta!

  • Süsivesikutega jalgrattasõit rasva kadu - Atleetvõimlemine
  • Burn rasva rindkere
  • Slimming soob kana ja porrulaua pirukas
  • Yvette Nicole Brown Kaalulangus 2014
  • Kuidas slim alla nagu 2 paeva
  • Marjad Lihtsad süsivesikud Ainus aeg lihtsate süsivesikute söömiseks on treeningujärgne söögikord, kui kohe pärast treeningut peaksite sisse võtma 50 grammi dekstroosi koos vadakuvalgu loksutusega.
  • 7 põhjust, miks te ei põle rasva - Atleetvõimlemine

Maapähklivõi on hea näide, kuna see on kalorivaene ja te ei saa tavaliselt mõõtelusikaid selle väikese rabelemise eest välja. Tehke sama viga teiste kõrge kalorsusega toitudega, nagu praad, lõhe, pasta või pähklid, ja on lihtne aru saada, miks kilod näivad pidevalt kleepuvat.

  • Pahklid rasva poletavad toidud
  • Sl Link Beauty & Slimming
  • Monster Fat Burner
  • Kim Snyderi kaalulangus
  • Tee põrgusse on sillutatud heade kavatsustega, eks?

Kukute nädalavahetustel oma plaanist maha Mitu korda olete kuulnud, et keegi nädala jooksul oleks oma dieedile truu? Tulge nädalavahetusel, need samad ranged dieedid kukuvad vagunilt maha - kõvasti. Nädalavahetus on peaaegu 30 protsenti kogu teie nädalast.

Kui järgite oma dieeti ainult 70 protsenti ajast, pole ime, et te ei näe oma kaotusi. See on suurepärane reegel, mida tuleb järgida. See võimaldab teil pisut järele andma, kuid Hodgetwins poletavad rasva teil püsida peamiselt õigel teel.

Ole enda suhtes tõeline, kui täpselt jälgid oma toitumiskava. Ei piisa ainult nädala jooksul sellele tähtkirjale järgimisest.

7 põhjust, miks te ei põle rasva

Arvestatakse ka nädalavahetusi. Te ei kohanda oma programmi praeguse seisuga Inimesed ei näe tulemusi ka seetõttu, et nad ei kohanda oma programmi edenedes. Nad alustavad oma toitumiskava, näevad suurepäraseid tulemusi ja teevad lihtsalt seda, mida tegid alguses, lootes, et järgitakse rohkem samu tulemusi.

Kahjuks ei tööta see alati nii. Teie keha muutub vastuseks teie plaanile, nii et ka teie plaan peab muutuma. Mida kõhnem sa oled, seda enam soovib su keha sellesse nälgimisrežiimi libiseda ja kütust kokku hoida. Nii vastupidine kui see ka kõlab, aitab rohkemate süsivesikute tarbimine seda reaktsiooni vältida.

Süsivesikute tarbimise suurendamine võib optimeerida ka insuliinitundlikkust ja hormooni leptiini vabanemist, mis aitab säilitada kehakaalu.

Süsivesikutega jalgrattasõit rasva kadu

Seetõttu tuleks vähemalt 70 protsenti treeningust kulutada raskuste tõstmisele. Kardioharjutused on suurepärased, kuid need peaksid olema koogi jäätumine, mis parandaks jõutreeningu tulemusi.

Ärge lootke ainuüksi südamele, et pange ennast kalorite defitsiiti. Parimate tulemuste saamiseks pange treeningharjutused selja taha, puhke nende vahel võimalikult vähe. Hodgetwins poletavad rasva Journal of Strength and Conditioning Research avaldatud uuringus märgitakse, et vähese puhkusega treenimine suurendab treeningujärgset kaloripõletust rohkem kui tavaline treening.

Treeningud ajavad teid maasse Jõusaali jõudes võiksite arvata, et metallile pedaalimine on hea asi. Jõusaalis rasket tööd teha pole iseenesest halb, kuid jälgige, kuidas see maksimaalne energiatarbimine mõjutab teie ülejäänud 23 tundi. Liiga paljud inimesed, eriti need, kes alustavad, teevad trenni ajal nii kõvasti tööd kui võimalik, ainult et langevad ülejäänud aja jooksul tagasi väga istuva eluviisi juurde.

Sest nad on trennist kurnatud! Kõik pisikesed tegevused, mida päeva jooksul teete, võivad mängida suurt rolli, et kogu päeva kalorikogus oleks suurem. Kui olete jalutuskäiguks liiga väsinud, hinnapakkumisi kaalukaotuse kohta majaga koristustöid või laske koos lastega kõhtu teha.

Võimalik, et teie treening vähendab, mitte suurendab iga päev põletatud kalorite arvu. Ütleme näiteks, et teete rasket, kuid mitte kurnavat treeningut, mis põletab kalorit. See peaks teile jätma piisavalt energiat, et põletada ülejäänud päeva jooksul võib-olla veel kalorit.

Joogi kohta

Teie neto kogukalorikogus oleks Ütleme nüüd, et teete kurnavat treeningut, kus põletatakse kalorit. Tegelikult on see nii kurnav, et veedate ülejäänud päeva diivanil. Teie täiendav kaloripõletus?

Seega on teie päeva kokkuvõttes vaid kalorit. Lühike lugu: Kui treenite liiga kõvasti, saate vähendada oma kaalu kaotamise võimet. Mahlabaar on teie treeningujärgne hangout Lõpuks hoiduge sellest tavalisest treeningujärgsest veast: pärast suurt treeningut endale suureks suupisteks hellitamine.

Vaatamata Hodgetwins poletavad rasva, kas te pärast treeningut suupisteid sööte või mitte, säilitate kõik jõupingutused ja kardiovaskulaarsed parandused, mille olete selle treeningu ajal saavutanud.

Kuid kui järgite seda suure smuuti või toorjuustukreemiga, võite pärast higistamist ja rasket vaeva olla kalorite suhtes neutraalne. Te vajate neid süsivesikuid pärast treeningut. Pidage ainult meeles, et need kalorid loevad. Te kindlasti Surm Soovin kohvi kaalulangus pärast trenni tankida, lihtsalt ei kuluta selle käigus veel kalorit.

Viited Klok, M. Leptiini ja greliini roll inimeste toidutarbimise ja kehakaalu reguleerimisel: ülevaade. Ülekaalulisuse ülevaated, 8 1 Erinevate jõutreeningumeetodite mõju treeningjärgsetele energeetilistele kulutustele.

Teataja Tugevuse ja konditsioneerimise uuringutest, 24 8