Hankige valku sellistest allikatest nagu tailiha, munad, oad, tofu, pähklid jne. Kaalu kaotamine ja nähtava lihase arendamine on eesmärgid, mis hõlmavad tohutult palju aega, energiat ja kulutusi, eks? Üldreeglina peaksite jooma janu korral. Ted Evans: Ühel päeval olin jõusaalis üle ja mind oli talle tutvustatud, kuid ma ei tundnud teda tegelikult. Mul on kaelas kaks näpitud närvi. Sellisel juhul püüdke lihtsalt elada kõige tervislikumat eluviisi, mis teid õnnelikuks teeb; näete välja ja tunnete end suurepäraselt, mis on olulisem kui keskendumine väikesele muhule puusadel.

Puusaluu ja "Puusaliigesed" Paljud naised kipuvad liigset kehakaalu hoidma oma alumises osas, mis muudab puusade rasvade ladestumise tavaliseks "probleemitsooniks". Nagu iga liigne keharasv, peaksid puusad punnitama reageerima elustiili muutustele, mis vähendavad teie rasvasisaldust, näiteks vähendades kalorite tarbimist ja tõstes aktiivsust. Kuid mõned puusa punnid võivad tegelikult olla teie anatoomia täiesti normaalne osa ja üleliigsed kilod ei kao dieedi ja füüsilise koormuse tagajärjel.

Canyon nutikell Wildberry CNS-SW74BB | Nutikellad | Photopoint e-pood | lmfysiot.ee

Lõika kaloreid keharasva alandamiseks Kui teie puusa mõhk tuleneb liigse kaalu kandmisest, saate selle suurust vähendada, vähendades üldist keharasva taset. Pidage meeles, et rasvade kadu tuleb kogu teie kehast - te ei saa spetsiaalselt MI elustiili rasvapoletaja mõhku kaotada - ja et teie "probleemsed tsoonid", kuhu kipute rasva ladustama, hoiavad kõige kauem visalt rasva. Sõltumata sellest, kas keha üldise rasva taseme langetamine vähendab ja ühtlustab ka kõiki puusade rasvapunnitusi.

Enamik naisi peaks püüdma vähendada oma kalorite tarbimist kalorit vähem, kui on vaja iga päev oma kaalu säilitamiseks, mis võimaldab 1 kilo rasva kadu nädalas.

  • LCHF ei saa ju alla võtta?
  • Puusaluu ja "Puusaliigesed" Paljud naised kipuvad liigset kehakaalu hoidma oma alumises osas, mis muudab puusade rasvade ladestumise tavaliseks "probleemitsooniks".
  • Milline rasv keha poleb esimesena
  • Hankige kiiresti toonuses keha | Nõuandeid | May
  • Kust osta Mis on ühist vanusel, rasedusel, geneetikal ja elustiilil?
  • Jooga jõud: kuidas Diamond Dallas Page hoiab võitlust - Elu -

Näiteks aastane naine, kes on 5 jalga, 3 tolli pikk, kaalub naela ja elab istuvat eluviisi, vajab kaalu säilitamiseks umbes kalorit, nii et kaotamiseks peaks ta vähendama oma kalorite tarbimist kalorit päevas nael nädalas. Kui olete väga aktiivne ja teil on suurem kalorite põletus, võite vähendada kalorit ja kulutada nädalas 2 kilo kaotatud rasva.

MI elustiili rasvapoletaja

Näiteks kulutaks see sama aastane naine umbes kalorit, kui ta oleks päevas rohkem kui tund aega aktiivne. Sellisel juhul võiks ta vähendada oma kaloraaži kalorit päevas, et kaotada 2 naela nädalas.

MI elustiili rasvapoletaja

Kalorite vajaduse hindamiseks kasutage veebikalkulaatorit; seejärel kasutage oma kalorite põletamise prognoosi, et otsustada, kui palju kaloreid päevas kaalulanguse jaoks vähendada 3.

Veenduge, et sööksite päevas kalorit, hoolimata sellest, mida - või meestele kalorit - et tagada teie toitumisvajaduste rahuldamine ja ainevahetuse säilitamine pöördumine.

Hankige kiiresti toonuses keha

Kui teie puusa mõhk tuleneb liigse kaalu kandmisest, saate selle suurust vähendada, vähendades üldist keharasva taset. Suurendage oma rasvapõletust südamega Aktiivsuse suurendamine aitab teil kogu päeva jooksul rohkem kaloreid põletada ja kiirendab rasva kadu, mis võib aidata sul puusadel liigse rasva ära sulatada.

Mida jõulisem on teie treening, seda rohkem kaloreid ja rasva kulutate 3. Treeni kiirusega, mis tundub väljakutsuv; treenides peaksite saama paar sõna korraga välja tuua, kuid mitte vestlust jätkata.

Enamik kardiovõtteid treenivad Kaalulangus parast onnetust lihaseid, kuid puusa lihaste väljakutseks mitme nurga alt peaksite lisama mitmekesisust. Proovige jooksurada MI elustiili rasvapoletaja kasutada näiteks suusamasinate, sammuveskite ning stepi- või poksitundidega, et puusad ja tagumik töötada kalorite põletamise ajal.

KUIDAS MA SAAN KAOTADA OMA PUUSA MõHK? - MEDITSIINI- -

Aktiivsuse suurendamine aitab teil kogu päeva jooksul rohkem kaloreid põletada ja kiirendab rasva kadu, mis võib aidata sul puusadel liigse rasva ära sulatada. Toonige puusad üles Enamik jõutreeninguid ei kuluta tonni kaloreid, seega ei põle see otseselt puusarasva, kuid võib punnituste vähendamiseks puusasid pingutada ja toonida.

Hoiatused Paljude inimeste jaoks on toonides vormitud keha üsna saavutamatute eesmärkide seas üsna kõrge. Kaalu kaotamine ja nähtava lihase arendamine on eesmärgid, mis hõlmavad tohutult palju aega, energiat ja kulutusi, eks?

Toonimata lihas võib tunduda lõtv, isegi kui see pole tegelikult rasv, ja jõutreening hoiab lihastes teatud pinget, nii et näete välja sobivam. Kui jõutreening on teie jaoks uus, alustage alakeha harjutamiseks kehakaalu harjutustest, näiteks sammude tõstmine, keharaskused selja- ja külgmised kopsud, kükid ja keharaskusega ühe jalaga Rumeenia surnukehad.

Kuidas ma saan kaotada oma puusa mõhk?

Kui olete need käigud selgeks õppinud, kiirendage oma tulemusi, lisades puusalihaste ülesehitamiseks raskusi - näiteks hantleid või survetõsteid. Ja viimistlege oma tulemusi väiksemate isoleeritud puusa harjutustega; lamades külgmised jalatõsted, glute tagasilöögid ja Pilatese karpide harjutused on suunatud puusade ümber olevatele lihastele, et aidata teil saavutada tihedam välimus.

Enamik jõutreeninguid ei kuluta tonni kaloreid, seega ei põle see otseselt puusarasva, kuid võib punnituste vähendamiseks puusasid pingutada ja toonida. Puusaluu ja "Puusaliigesed" Ehkki näib, et retušeeritud fotodel olevatel mudelitel on puusad täiesti siledad, on tegelikult normaalne, et teil on väike muhk - mida mõnikord nimetatakse MI elustiili rasvapoletaja "puusaliigutuseks" - kus teie puusaluu kohtub reieluuga, reie suure kondiga.

MI elustiili rasvapoletaja

Teie puusaluude põhjustatud puusa punnid on mõnes kehatüübis paremini nähtavad kui teistes; kui teil on sportlikum kehaehitus ja sale figuur, on teie puusaliigutus paremini nähtav kui kumerama kujuga naine, kes kannab puusades liigset kehakaalu. Kui teie puusade "mõhk" ei tundu rasvkoe liigne, on see tõenäoliselt tingitud teie luustruktuurist ja seda ei saa dieedi ja füüsilise koormusega muuta.

Sellisel juhul püüdke lihtsalt elada kõige tervislikumat eluviisi, mis teid õnnelikuks teeb; näete välja ja tunnete end suurepäraselt, mis on olulisem kui keskendumine väikesele muhule puusadel. Ehkki näib, et retušeeritud fotodel olevatel mudelitel on puusad täiesti siledad, on tegelikult normaalne, et teil on väike muhk - mida mõnikord nimetatakse ka "puusaliigutuseks" - kus teie puusaluu kohtub reieluuga, reie suure kondiga.

  • Näitlemine ka?
  • Stairmaster Stepmill Kaalulangus
  • Временной код был переведен октопауками в человеческие цифры - в число дней, предшествующих настоящему; просматривать изображение можно было на четырех скоростях, покрывающих четыре восьмеричных порядка величины: от одной восьмой истинного времени до скорости, в шестьдесят четыре раза превосходящей нормальную.