Tõmmake kõhule. See hoiab vere ringlust kogu treeningu vältel. Ma arvan, et meie harjutused on meie lihased ette valmistatud, et mitte kahjustada meie lihaseid. Kas 12 kordust 2 komplektiga, kolm korda nädalas.

  1. PULL-UPS VS PUSH-UPS - TERVIS -
  2. KAS ISTUMISNUMBRID TEEVAD MUL KõHU LAMEDAMAKS? - TERVIS -
  3. Kuidas kaotada käsivarre rasva? - Nahahooldus -
  4. Mõlemad kehakaalu tugevdavad jõutreeninguliigutused aitavad teie ülakeha ja südamikku tõhusalt luua laiad õlad, paks rind ja rebitud seljaosa.
  5. Kas sit-ups on hea harjutus, et oma kõhtu väiksemaks muuta? - Harjutus
  6. Plexus 60 paeva Weightloss valjakutse
  7. PHA koolitus rasva ja kalorite põletamiseks
  8. Toidud suua slim alla kiiresti

Puudutuste või surumiste lõpuleviimiseks pole vaja ühtegi muud seadet, välja arvatud tõmberiba. Ukse ummik, puuoks või kõrge mänguväljak on baarile asendajate leidmise kohad. Nii ülestõstmist kui ka tõukamist saab hõlpsasti muuta.

KUIDAS KIIRESTI KAOTADA KäE RASVA - VIHJEID -

Taanduge või hõlbustage ülestõmbamist, kasutades tõmbemasinat, mis toetab osa teie kehakaalust või laseb teie jalgadel olla kohapeal. Muutke oma käepidet, et muuta seda, kuidas tõmmake üles oma selga ja õlgu; kitsas käepidemega käepide töötab paremini teie biitsepsi vastu, samas kui lai käepide on enamasti seotud teie latiga.

Muutke surumist vastu letti, seina või toetades osa kaalust põlvedele. Lisage väljakutsele ebastabiilsust - tehke tõukeid stabiilsuspallilt, BOSU kuplilt või ühe jala tõstmisega.

Kuidas olla rasva poletusmasin Rasva kadu valtsitud kaera

Ümardage oma treening Ülakeha täielikuks arendamiseks lisage selja, rindkere ja õlgade treenimiseks täiendavaid harjutusi. Näiteks: Kalduvad rinnakärbsed: Lamage kraadise nurga all asetatud treeningpingil, hoidke kummastki käest hantlit, käed rinna ette sirutatud, ning avage ja sulgege käed, nagu teeksite kallistust.

Painutatud rida: Haarake üle käe haaratavast kangist käed umbes õlgade kaugusel.

Kaalulangus ohupalli uuring Slimming nagu meik

Kalorite põletamine Kui soovite kaalust alla võtta, peate tegema piisavalt kardiot, et viia keha kaloripuudusesse. Situps ei kuluta nii palju kaloreid kui aeroobsed harjutused, mis tõstavad südame löögisagedust ja hoiavad seda kogu tegevuse vältel kõrgena.

Kui Harvard Health teatab, et minutine sörkimine põletab naelase inimese jaoks ligi kalorit, siis HealthStatus.

24-tunnine rasvapoletussusteem kehakaalu languse

Situps toniseerib teie kõhulihaseid, olenemata sellest, kui palju te kaalute, kuid need pingutatud lihased ei ole nähtavad, kui teil on kõhurasv, mille peate kõigepealt kaotama. Kaalutlused Aeroobika ja situpsi vahel pole põhjust valida. Kuna mõlemad pakuvad nii märkimisväärseid eeliseid, on kõige parem need kombineerida, nagu soovitab American Exercise Council, ja lisada täieliku rutiini kolmanda elemendina paindlikkus.

Kaalulangus Motivatsioon Taustapildi telefon Isagenix 9 paeva rasva poletussusteem

Tehke külgmine tõus. Selle treeningu abil saate põletada rasva, samal ajal õlalihaseid töötades. Võtke mõlema käega hantl ja seiske nii, et jalad oleksid õla laiusega üksteisest.

Related Content

Alustage oma kätega külgedest ja tõstke need aeglaselt üles otse oma õlgade alla. Hoidke oma käsi sirge ja tõstke neid seni, kuni need on põrandaga paralleelsed.

Hoidke seda asendit sekundit ja laske käed alla. Tehke kaks või kolm 12 kuni 15 korduse komplekti. Tõmmake kõhule.

Video: Treeni kodus tuhar trimmi - kodused head tuhara harjutused jalgadele ja reitele 2021, Mai

Treening töötab triitsepsil ja kõhul ning aitab rasva põletada. Hoidke mõlemas käes raskust ja lamage treenimismati peal, sirutades käed otse teie kohale. Põlved kõverdatud ja jalgadega põrandal tõstke keha aeglaselt üles, et tõsta pea, õlad ja tagasi põrandast. Hoidke käsi üles ja tehke õrn kaar põlvede suunas. Hoidke sekundit, seejärel laske oma keha uuesti alla.

Raskete löökide tegemiseks kasutage väikseid raskusi.

  • Naiste saladused: kuidas põletada rasva kõhul
  • Parimad toidud rasva poletamiseks ja lihase ehitamiseks
  • Top toitu, mis poletavad rasva
  • Thermo Shock Fat Burner Arvustused
  • Kardio Pilt: Shutterstock Kiirema kehakaalu langetamiseks võite minna kardiovaskulaarsetele harjutustele.

Võtke mõlemas käes kaal 1 või 2 kg ja seiske jalad puusade vahelt. Tooge mõlemad käed näo ette, peopesad üksteise poole. Löö oma parema rusikaga ette, ilma et ta käsivarsi tõmbaks. Seejärel tõmmake see vasakule torgates kiiresti tagasi. Lülitage 60 sekundit nii kiiresti kui võimalik. See harjutus aitab tugevdada õlgade ja rindkere lihaseid, samuti põletada kaloreid.

Treeningmatil seisake traditsioonilises push-up asendis, sirutades käed õla laiusega ja sirutades oma keha välja. Võtke oma käed sissepoole, et moodustada rinnakorvi all kolmnurk, nimetissõrmedega ülaosas ühendatuna ja pöidlaga sulgedes kuju allosas. Laske ennast peaaegu põrandani ja suruge oma keha uuesti üles.

Seda tüüpi paindumine hõlmab erinevaid lihaseid kui traditsiooniline painutamine.

Ray turba Kohvi rasva kadu Ultra Stack 2 rasvapoleti

Käärige kõht üles, et hoida keha võimalikult sirgelt üles-alla minnes. Seda harjutust saab teha nii, et jalad oleksid sirged või põlved põrandal.

Proovige harjutust teha seni, kuni saate teha kaks või kolm komplekti kümme kuni 15 kordust.