Liigne treeningjärgse hapniku tarbimine Rasvakaotus seisneb kalorikuludes. Saame , mis tähendab, et pulss hakkab rasva põletama. Tugevus jaguneb kolmeks tasandiks: madal, keskmine ja kõrge, mis erinevad pulssi kiirusest. Ma ei saa päris hästi aru sellest arvutusmetoodikast, kus on ainult kaks parameetrit. Tere päevast! Teie keha üritab vett säilitada.

Need seansid olid pikad ja igavad Keegi ei märganud, et sportlased, kes treenisid lühikese kestusega intensiivsete treeningute abil näiteks sprinteridolid saledamad ja lihaselisemad kui sportlased, kes tegid palju suuremaid kardiomahte nt pikamaajooksjad.

Pulseerimine südame kasutamise ajal

Paljud uuringud tõestavad kõrge intensiivsusega koolituse tõhusust: Esimene suurem uuring viidi läbi American Journal of Clinical Nutrition tegi kindlaks, et kõrge intensiivsusega treenimine suurendab ainevahetust kuni 24 tundi pärast treenimist. Patrick O'Shea kvanttugevuse ja jõutreening, saavutades konkurentsieelise. Madalama intensiivsusega treenides püsiseisundis kardio normaliseerus ainevahetus vahetult pärast treeningute lõppu.

RANNAVALVE

Nüüdseks on aktsepteeritud fakt, et rasvapõletuse määr sõltub rohkem sellest, kui palju kaloreid treenite järgnevatel tundidel, mitte kalorite arvust, mille treenimise ajal põletate. Juba Mis on intervalltreening?

parim viis kaela rasva poletamiseks rasvakahjustuse veekaal

Seotud küsitlus Kas eelistate madala intensiivsusega kardio- või intervalltreeninguid? Näiteks oletame, et tavaliselt jooksete 40 minutit jooksulint 5,0.

Related Content

Intervallide lisamiseks oma sessioonile sprindiksite kui olete soojenenud sekundilisteks intervallideks suurema kiirusega kui teie tavaline 5,0vähendage kiirus tagasi 5,0-ni või pisut madalamale 2-ks. Seda korratakse poole oma tavalisest südameajast 20 minutit. Tundub, et see kõik on lihtne, kuid kui te pole seda kunagi proovinud, siis olge valmis eriti intensiivseks treeninguks.

Seda saab teha mis tahes kardioseadmega.

seljavalu valu rasva kadu Sudame loogisagedus rasva poletamise tsoonis kogu paeva

Iga intervallisegmendi lõpus peaksite hingetõmbest väljas olema. Kui saate mugavalt rääkida, ei aja te ennast piisavalt kõvasti!

Ärge unustage, et võtke seda hõlpsalt ka siis, kui olete algaja.

asjad, mida suua keha rasva poletamiseks Tenimine rasva poletamine EFeky

Kui teie konditsioneer paraneb, saate intensiivsust suurendada järgmiselt: Intervallide segmendi pikkuse suurendamine Taastumisaja lühendamine mõned mu konkurendid sprindivad rajal 30 sekundit ja 'taastuvad' vaid 1 minut Selle intensiivsusega treenimine on ette nähtud ainult naistele, kellel on kardiovaskulaarsed seisundid. Halvim asi, mida saate teha, on protsessi kiirustamine ja läbi põlemine.

Fresh articles

Olen seda juhtunud liiga palju kordi! Paar komplekti ja viisteist kordust võivad olla kasuks inimesele, kes proovib vormi saada või püsib, kuid figuurivõistlejale, kes üritab kaotada keharasva ja hoida võimalikult palju lihaseid; see pole kõige tõhusam viis treenimiseks.

  • Mis pulss põletab rasva - Veenid
  • Kiire kaalukadu koolitus
  • Sargid, mis poletavad rasva
  • Pulsitsoonid: pulsi arvutamise valem, tabel vanuse järgi - Rõhk
  • KEHARASVA VÄHENDAMINE: KAS JOOKSMISE AJAL ON OPTIMAALNE JÕUDLUS MÕISTLIK? - KOOLITUS
  • Toidu- ja kaalulanguse ajakiri

Uuringud näitavad, et suurema intensiivsusega jõutreening raskemate raskuste tõstmine vahemikus rep on kalorite põletamisel ja ainevahetuse kõrgendatud hoidmisel treeningule järgnevatel tundidel tõhusam kui kõrgema repressioonitreeninguga.

Rasva kaotuse võti on see pidev ainevahetuse taseme tõus, mis jätkub 16—24 tundi pärast kõrge intensiivsusega treeningut. Madalama intensiivsusega treeningvormide korral normaliseerub teie ainevahetuse kiirus vahetult pärast treeningu lõppu.

Arvustused

See hajutab müüdi, et kõrge kordusega treenimine on parim viis võistlusele lõiku saamiseks. Seotud video Teie figuuri täiustamiseks! Vaata videot - Kui ma räägin kõrge intensiivsusega jõutreeningust, siis ei räägi ma ainult raskete raskuste tõstmisest.

Ma räägin jõutreeningust viisil, mis: Põleb maksimaalselt kaloreid Hoiab kogu oma raskelt teenitud lihase Need on kaks kõige olulisemat eesmärki, mis figuurivõistlejal on võistluseelses etapis.

Madal intensiivsus

Parim viis mõlema eesmärgi saavutamiseks on järgmine: Kasutage raskusi, mis võimaldavad ainult umbes kordust enamiku komplektide puhul - kuid on ka mõned kõrgemad rep-harjutused, näiteks hüppepuksid, mis sobivad suurepäraselt lihaste suuruse säilitamiseks ja edastavad teie südame löögisageduse läbi katuse.

Valige mitme liigesega harjutused. Need on harjutused, mille teostamiseks on vaja kasutada paljusid lihaseid, näiteks plyomeetrilised tõuked või bicep-kiharatega kõndimislinnud. Rühmitage harjutused skeemitüübiliselt, minimaalselt puhates komplektide vahel - korrake neid vooluringi mitu korda. Rasked raskused säilitavad teie lihaste suuruse, samal ajal kui treeningu valik ja vooluringi vorming hoiavad teie pulssi kõrgel.

Kalorite põletamine on tohutu.

Oluline omadus: madal keharasvaprotsent

Olen koolitanud võistlejaid, kes kasutasid seda ainsa kardiovormina, et valmistuda näituseks! Kui te pole seda tüüpi treeningutega harjunud, võtke see algul rahulikult. Kõrge intensiivsusega treeningud seavad teie kehale suuri nõudmisi.

  • Iluvõistluse intervalltreening suurendab teie rasva kadu! - Atleetvõimlemine
  • Mida arvestada koolituse ajal | Ehitada seisund
  • Kuidas kiirendada kaalulangus
  • Maratonide toitumine, vedelikud ja energia söögikohad
  • Fat Burner vs Winstrol

Nõuetekohane vorm on väga Poletage rasva selili, kuna nende harjutuste tegemisel kurnate end ära ning teil on lihtne lohakusse minna ja keskendumisvõime kaotada. Tehke kõvasti tööd ja kui teie konditsioneer paraneb ning saate konkurentsile lähemale, suurendage kardio intervall seansside pikkust. Sama kehtib ka teie vastupidavuskoolituse Rasvaskadu Maratoni koolituse ajal. Kuna keha muutub konditsioneeritumaks, saate treeningute pikkust pikendada.

Slimming Ways kanda oma juukseid Suured nibud parast kaalulangust

Teete nendel lühendatud sessioonidel tegelikult rohkem "tööd" Rasvaskadu Maratoni koolituse ajal pikematel.