Söö vürtsikaid toite Tšillipipar sisaldab kapsaitsiini vürtsikat ühend , mis kiirendab ainevahetust ja aitab vähendada söögiisu. Ma ei ole isiklikult kohtunud kellegagi, kes oleks üle 40 päeva paastunud. Ja kord juba diagnoositud, võib põhjustada ajukahjustust juba loetud päevadega , mis võib olla pöördumatu.

Vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu paast on tänapäeval üks populaarsemaid dieete. Tüüpe on mitu, kuid neil on ühist paastuaega, mis kestab kauem kui tavaline üleöö paast. Kuigi uuringud on näidanud, et see võib aidata teil rasva kaotada, võib mõni mure, et vahelduv paastumine põhjustada ka lihaste kaotust.

Kas vahelduv paastumine paneb sind lihaseid suurendama või kaotama?

See artikkel räägib teile kõike, mida peate teadma vahelduva paastumise mõju kohta lihastele. Vahelduva paastumise tüübid Ehkki vahelduv paastumine on väga populaarne, on mõnikord segadus selles, mis see tegelikult on. See on tõenäoline, kuna vahelduv paastumine on lai mõiste, mis kirjeldab mitut konkreetset tüüpi söömist.

The plant-based diet - Michael Greger, MD, - TEDxBismarck

Siin on kõige tavalisemad tüübid 1 : Ajaliselt piiratud vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu Piiratud söömine tuntud ka kui ajaliselt piiratud söötmine piirab kõiki kaloreid teatud arvu tundideni päevas. See võib kesta 4—12 tundi, kuid tavaline on 8-tunnine söömisperiood. Vahelduvpäeva paast Nagu nimest nähtub, koosneb vahelduv paastumine paastupäevade ja paastupäevade vaheldumisest.

  1. Гляди, - закричала она девочке, - гляди туда, на юг.
  2. Kuidas eemaldada rasvast rasva maksast
  3. PROOVI JUBA TÄNA ⟩ Need 22 nippi aitavad kehakaalu kiirelt langetada - Tervis
  4. Vahelduv Dieedijuhend - Ilu
  5. Lean XT rasva poleti
  6. Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma - Atleetvõimlemine
  7. Kaalulangus riietus Swap

See tähendab, et paastute igal teisel päeval. Kuigi mõned inimesed ei söö paastumise päevadel midagi tõeline paastumineon paastupäeval sagedamini üks väike söögikord modifitseeritud paast. Perioodiline paastumine Perioodiline paastumine tuntud ka kui terve päeva paast koosneb juhuslikust paastumisest, mis on eraldatud tavalise söömise päevade või nädalatega.

Ehkki täpsed määratlused erinevad, peetakse perioodiliseks paastumiseks programme, mis hõlmavad paastu ühe või mitme päeva jooksul iga 1—4 nädala järel.

Dieet 5: 2 Populaarne 5: 2 dieet on väga sarnane vaheldumisi päevaste ja perioodiliste paastudega. Väga madala kalorsusega päevi võib pidada modifitseeritud paastumise vormiks, eriti kui tarbite ainult ühte söögikorda. Usuline paastumine Paljudel erinevatel usunditel on regulaarsed paastuajad.

Näited hõlmavad moslemite jälgitud ramadaani kuud ja mitmesuguseid õigeusu kristlusega seotud paastu 3. Kokkuvõte Vahelduvat paastumist on mitu erinevat tüüpi, näiteks ajaliselt piiratud söömine, vahelduv paastumine, perioodiline paastumine, 5: 2 dieet ja usuline paast.

Ehkki neil on mõned ühised jooned, on eriprogrammid väga erinevad.

Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha. Üks põhjustest võib olla see, et ülekaalulisus ja rasvumine on moodsa aja epideemiad. Ma ei ole isiklikult kohtunud kellegagi, kes oleks üle 40 päeva paastunud.

Kas teil kaotab paastumisel lihased? Peaaegu kõik katkendliku paastumise uuringud on tehtud kaalulanguse eesmärgil 1. Oluline on mõista, et ilma treeninguta kaasneb kaalukaotus tavaliselt nii rasvamassi kui ka tailiha kaotamisega.

Kõhna Trans-rasva poletamine on kõik peale rasva, sealhulgas lihased 4. See kehtib nii vahelduva paastumise kui ka muude dieetide põhjustatud kaalukaotuse kohta. Seetõttu on mõned uuringud näidanud, et väikeste koguste 1 kg või 2 naela tailihasisaldust võib kaotada pärast mitmekuulist vahelduvat paastumist 1.

Teised uuringud ei ole siiski näidanud, et lahja mass oleks kadunud 5, 6.

vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu

Tegelikult usuvad mõned teadlased, et vahelduv paastumine võib kaalulanguse ajal kõhna massi säilitamiseks olla tõhusam kui paastumata dieedid, kuid selle teema kohta on vaja rohkem uurida 7. Üldiselt on tõenäoline, et katkendlik paastumine ei põhjusta teil rohkem lihaste kaotamist kui muud kaalulangusdieedid.

KAS PAASTUMISEL KASUTAB TEIE KEHA KõIGEPEALT RASVA VõI LIHASEID? - TERVIS -

Kokkuvõte Kaalu kaotamisel kaotate tavaliselt nii rasvamassi kui ka tailiha, eriti kui te ei tee regulaarset treeningut. Vahelduv paastumine ei näi põhjustavat rohkem lihaste kaotust kui muud kaalulangetamise dieedid. Tõenäoliselt pole see parim viis lihaste saamiseks Selle kohta, kas vahelduva paastu ajal on võimalik lihaseid juurde saada, on väga vähe uuringuid. See on tõenäoline, kuna kaalukaotus on enamiku nende dieetide uuringute teema.

Üks katkendliku paastumise ja jõutreeningu uuring annab siiski esialgset teavet lihaste juurdekasvu kohta 8. Selles uuringus läbisid 18 noormeest 8-nädalase kaalutreeningu programmi. Varem polnud nad regulaarselt jõutreeninguid teinud. Mehed järgisid kas tavalist dieeti või ajaliselt piiratud söömisprogrammi.

Algajate juhend vahelduva paastumise kohta: teadus ja täiendamine - Atleetvõimlemine

Programm nõudis, et nad tarbiksid kogu oma toitu 4-tunnise ajavahemiku jooksul igal nädalal 4 päeva jooksul. Uuringu lõpuks oli ajaliselt piiratud söögigrupp säilitanud oma kõhna kehamassi ja suurendanud tugevust. Normaalse dieedi grupp sai aga 5 kilo 2,3 kg lahja massi, suurendades samal ajal ka nende tugevust. See võib tähendada, et vahelduv paastumine pole lihaste suurendamiseks kõige parem. Selle põhjuseks võib olla asjaolu, et ajaliselt piiratud söögigrupp tarbis vähem valku kui tavaline toitumisrühm.

On veel mõned teaduslikult põhjendatud põhjused, miks vahelduv paastumine ei pruugi lihaste saamiseks optimaalne olla.

Kas paastumisel kasutab teie keha kõigepealt rasva või lihaseid?

Lihaste saamiseks peate sööma rohkem kaloreid kui põletate, teil peab olema piisavalt valku uue lihaskoe ehitamiseks ja piisavalt kasvu stimulatsiooni treenimiseks 9, 10, Vahelduv paast võib raskendada lihaste ehitamiseks piisavalt kalorite saamist, eriti kui sööte toitainerikkaid toite, mis täidavad teid kergesti Lisaks peate võib-olla tegema suuremaid pingutusi, et saada piisavalt valku, kui sööte harvemini kui tavalise toitumisega.

Mõned uuringud on ka näidanud, et regulaarselt valgu tarbimine kogu päeva jooksul võib teie lihastele kasu tuua 13, Kõik need põhjused ei tähenda tingimata seda, et vahelduva paastumisega on lihaseid võimatu saada, vaid see, et lihaste saamiseks ei pruugi see olla kõige lihtsam toitumine.

  • Arvestades teie kaloreid Paastu esimestel tundidel saab keha kütuse maksa ja lihaste glükogeenivarudest; glükogeen lagundatakse glükoosiks.
  • Millised võivad olla vahelduva paastumise probleemid?
  • Viited Söömise piiramine võib aidata teil kaotada rasva, lihaseid juurde saada ja hõlbustab dieedist kinnipidamist.
  • Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.

Kokkuvõte Vahelduv paastumine nõuab, et sööksite vähem kaloreid ja sööksite harvemini kui tavaline dieet. Seetõttu võib teil tekkida probleeme lihaste ehitamiseks piisavalt kalorite ja Nautige oma kaalulossi reisi saamisega.

Üldiselt ei pruugi see olla parim dieet lihaste suurendamiseks. Jõutreening võib aidata teil lihaseid säilitada vahelduva paastu ajal Teadusuuringud on näidanud, et jõutreening võib aidata vältida kehakaalu langetamisel lihaste kaotust Veelgi enam, paar uuringut on seda konkreetselt näidanud vahelduva paastumise kohta 8, Ühes 8-nädalases uuringus vaadeldi vahelduva paastumise ja jõutreeningu kombinatsiooni kolm päeva nädalas Teadlased jagasid 34 jõutreeninguga väga kogenud meest kahte rühma: ajaliselt piiratud söögigrupp kes tarbib kogu kalorit 8 tunni jooksul päevas ja normaalse dieedi grupp.

Mõlemale rühmale määrati iga päev sama arv kaloreid ja valgukogus ning lihtsalt söögikordade ajakava erines.

Uuringu lõpuks polnud kumbki rühm kaotanud kõhnust ega tugevust. Ajaliselt piiratud grupp kaotas aga rasva 3,5 kilo 1,6 kgsamas kui tavatoitluse rühmas muutusi ei toimunud. See näitab, et kolm päeva nädalas toimuv jõutreening võib aidata lihaseid rasva kadu ajal, mis on põhjustatud katkendlikust paastumisest.

vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu

Muud uuringud vahelduva päevane paastumine on näidanud, et 25—40 minutit treenimist jalgrattal või elliptilist kolm korda nädalas võib aidata kaalulanguse ajal säilitada kõhn mass Üldiselt on treeningu teostamine tungivalt soovitatav lihaste säilitamiseks vahelduva paastu ajal 8, Kokkuvõte Kaalutreening vahelduva paastumise ajal võib aidata teil lihaste säilimist, isegi rasva kaotamisel.

Kasulikud võivad olla ka muud tüüpi treeningud, Magusained ja rasva kadu liikumatu jalgratta või elliptilise jalgratta kasutamine. Kas peaksite trenni tegema kiirustades?

  • Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib?
  • Toimetaja märkus: see on külalise postitus John Berardi, PhD.
  • Need 22 nippi aitavad kehakaalu kiirelt langetada
  • Контролируемые правительством газеты и телевидение регулярно сообщали новости с фронта, фабрикуя свидетельства "жестокого сопротивления" октопауков, и ожидаемая речь о ходе и целях войны на юге должна была стать первым публичным выступлением Накамуры.

Isegi vahelduva paastumise kasutajate seas on vaieldud selle üle, kas saate paastu ajal trenni teha või mitte. Seda on uurinud ka mitmed uuringud.

vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu

Ühel neljanädalasel uuringul jälgis 20 naist, kes sooritasid jooksulindil tühja kõhuga või mitte tühja kõhuga treeninguid. Osalejad tegutsesid kolm päeva nädalas ühe tunni seansi jooksul Mõlemad rühmad kaotasid sama palju kaalu ja rasva ning kummaski rühmas ei muutunud kõhn mass. Nendele tulemustele tuginedes ei pruugi teil olla vahet, kas vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu paastuga või mitte, kui teie eesmärk on kaalulangus.

Siiski on võimalik, et paastunud treenimine võib kahjustada teie treeningut, eriti tõsiste sportlaste jaoks Sel põhjusel ei ole katkendliku paastumise ja jõutreeningu uuringutes kasutatud paastuharjutusi 8, Üldiselt tundub, et paastu ajal treenimine võib olla isikliku eelistuse küsimus.

Tõenäoliselt ei muuda see teie treeningut efektiivsemaks ja on isegi võimalik, et paastumisega treenimine vähendab teie sooritust. Mõni inimene naudib aga paastudes treenimist. Kokkuvõte Tühja kõhuga treenimine pole ilmselt kasulikum kui muul ajal treenimine.

Tegelikult on võimalik, et see võib teie jõudlust vähendada. Enamiku inimeste jaoks on isikliku eelistuse küsimus see, kas paastuda või mitte.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb

Toitumisstrateegiad lihaste toetamiseks Kui otsustate kaalulanguse ja tervise hoidmise vahendina kasutada vahelduvat paastumist, saate teha nii palju lihaseid kui võimalik, et saaksite säilitada mitut lihaseid.

Nagu arutatud, võib treenimine - eriti jõutreening - lihaseid säilitada. Samuti võib aidata aeglane ja ühtlane kaalulangus. Uuringud on näidanud, et kiire kaalu kaotamisel on tõenäolisem, et kaotate tailiha, sealhulgas lihase See tähendab, et kui teete vahelduvat paastu, peaksite proovima oma kaloritarbimist mitte korraga drastiliselt vähendada.

Ideaalne kaalukaotuse määr võib varieeruda, kuid paljud eksperdid soovitavad nädalas 1—2 naela 0,45—0,9 kg. Kui aga teie peamiseks prioriteediks on lihaste säilitamine, võiksite pildistada selle vahemiku alumise otsa jaoks 21, Lisaks kehakaalu languse määrale võib teie dieedi koostis mängida olulist rolli lihaste hoidmisel vahelduva paastu ajal.

Sõltumata sellest, millist dieeti järgite, on oluline saada piisavalt valku. See kehtib eriti siis, kui proovite rasva kaotada. Mitmed uuringud on näidanud, et piisavalt valgu sisaldava dieedi järgimine võib rasva kaotuse ajal lihaseid säilitada 23, Võimalik, et vahelduva paastu kasutamisel on eriti oluline piisav valkude tarbimine, kuna teie organism läheb toitaineid saamata pikemaks ajaks 1.

Kokkuvõte Olulised toitumisstrateegiad, mis võivad aidata teil vahelduva paastu ajal lihaseid säilitada, üritavad aeglasemat kaalukaotust ja tagavad piisava valgu tarbimise. Samuti on vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu valida toitev toit. Toidulisandid lihaste toetamiseks Kui proovite vahelduva paastu ajal lihaseid säilitada või lihaseid saada, võib abiks olla mõned toidulisandid. Kuid peate kaaluma, millal soovite toidulisandeid võtta, kuna see võib segada teie paastumise tulemusi.

Lisandid teie toitmisperioodide ajal Kaks kõige olulisemat toidulisandit, mida tuleks kaaluda, on valk ja kreatiin. Ehkki valgu toidulisandid pole vajalikud, kui saate toidust piisavalt valku, võivad need olla mugavaks viisiks, et saada piisavalt. Eriti kui olete füüsiliselt aktiivne, võivad proteiinilisandid aidata parandada lihaste suurust ja treeningut Lisaks valgule võivad kreatiinilisandid toetada teie lihaseid.

Kreatiin on molekul, mida leidub kehas looduslikult. Toidulisandite abil saate oma rakkudes kreatiini kogust suurendada Kreatiinilisanditest on eriti abi siis, kui treenite.

Lisandid paastuperioodil Võib tekkida küsimus, kas Kuidas teha kaalulanguse valjakutse protsendina tühja kõhuga võtma proteiini, kreatiini või muid toidulisandeid, näiteks BCAA-sid.

See on peamiselt tingitud murest, et need perioodid mõjutavad teie lihaseid negatiivselt. Kuid nagu käesolevas artiklis käsitletakse, ei valmista lühikesed paastuajad tõenäoliselt lihaste kaotust 7,