Sellel on teie süda pumpamas ja lihased põlevad. Valiku hõlbustamiseks oleme ümardanud parimad treeningud alla 20 minuti.

See ebatasasus on seotud vähese liikuvusega.

HCG kaalulanguskaart PDF Ilu Fat Burner Arvustused

Selle parandamiseks ja võimalike vigastuste vältimiseks peate treenima strateegiliselt. Sisestage: ühepoolsed harjutused.

100 paeva valjakutse kaalulangus Kuidas eemaldada rasva plekid puidust

Keha ühe külje korraga töötamine parandab teie liikuvust, kuna see võimaldab teil keskenduda vähem domineeriva nõrgema külje tugevdamisele, ütleb NYC-s asuv isiklik treener ja rühmatreeningu juhendaja Crystal Williams.

Sellepärast, et ühe jäsemega harjutused ei lase teil liikumise sooritamisel tugineda oma domineerivale tugevamale küljele, mis võib lõpuks põhjustada rohkem lihaste tasakaalustamatust, ütleb ta.

Kuna teie tuum on keha jõujaam, on kõigi liikumiste juhtimine ja stabiliseerimine, eriti oluline on õppida neid lihaseid aktiveerima.

Proovige seda kogu keha liikuvuse 20-minutilist ühepoolset treeningut

Veelgi enam, kui teete ühepoolseid harjutusi, "saate oma töökoormust suurendada kas mahu või vastupanuvõime abil, kuna te ei kurna mõlemat poolt korraga, mis lõppkokkuvõttes suurendab teie üldist tugevustaset," ütleb Williams. Lõpuks parandab ühepoolne töö teie propriotseptsiooni, mis tähendab, et saate paremini keskenduda kosmoses õige vormi täitmisele, ütleb ta.

Näiteks ühe käe õlavarrega vajutades saate arendada ja süvendada oma vaimu ja keha sidet. Vaadake veel meieminutilised treeningud siin- meil on kõigile midagi. Proovige seda minutilist ühepoolset treeningut ilma seadmeteta Williamsi kujundatud minutiline kehakaaluga ühepoolne rutiin aitab leevendada teie liikumisprobleeme ning muudab 20-minutilise rasvapoletaja keha kahepoolsete treeningute jaoks tugevamaks ja vastupidavamaks.

Tehke: liigub 1 kuni 6, tehes 12 kordust mõlemal küljel, puhkades harjutuste vahel 30 sekundit. Pildista kokku 3—4 ringi.

15 HIIT-treeningut, mis teid tükeldatakse

Tõstke üks jalg õhku. Vajutage istutatud kand läbi, pigistades ja aktiveerides tuharalihast, et tõsta kõrgendatud jalg kõrgemale taevasse. Peatuge hetkeks ülaosas, seejärel langetage maapinnale. Enne poolte vahetamist tehke 12 kordust. Tõstke oma õlad maast lahti ja asetage käed pea taha.

Hingake välja, kui keerate ühte keha külge, tuues parema küünarnuki vasaku põlve vastu. Sirutades sirutage parem jalg sirgjooneliselt. Pöörake tagasi keskmisele lauapinna kriminaalsele asendile, ilma et te oma õlgu langeksite.

Saada lugu

Korrake seda samal küljel. Suruge põrandale suunatud kaldus, et tõsta keha maapinnalt külgmise plangu asendisse. Asetage ülemine käsi pea taha. Pange ülemine põlve painutades oma keha, et viia see küünarnukile võimalikult lähedale. Tagasi algasendisse, jalad üksteisega paralleelselt. Enne vastasküljele üleminekut tehke 12 kordust. Tõstke üks käsi põrandalt maha ja koputage õrnalt vastassuunalist õla.

MINUTILINE üHEPOOLNE LIIKUVUSTREENING - TERVIS -

Pöörake käsi põrandale ja korrake seda. Tõstke üks jalg põrandalt maha ja tehke lai samm külje poole, nihutades tagumiku selja taha ja istudes puusa.

Slimming Live liigeste valutamine parast kaalulangust

Vajutage kanna kaudu algasendisse naasmiseks ja korrake seda. Pöörake 20-minutilise rasvapoletaja ettepoole toetades käed pea kohal. Vajutage läbi esikäpa, et pisikese lühikese impulsi saamiseks liimi pigistada.

Kiire viis keha rasva poletamiseks kaalulangus tsukli ajal

Enne jalgade kokku viimist tehke 12 pulssi ilma puhkamata. Esinege vastasküljel. Kui olete lõpetanud 3—4 ülaltoodud käigu komplekti, lõpetage treening nende kahe viimistluskäiguga.

Kallutage ettepoole, kui teete suure hüppe ühele küljele. Laiendage üks käsi 20-minutilise rasvapoletaja ja laske teisel tasakaalu säilitamiseks põrandal koputada. Naaske algasendisse ja vaheldumisi külgi 45 sekundiks. Korda veel 2 korda, kokku 3 seeriat, puhates iga seeria vahel 20 sekundit. Tõstke käed pea kohale, triitseps sisse mähitud, peopesad vastamisi. Hoides ühte jalga 20-minutilise rasvapoletaja, Rasva poletamine Massageri ulevaade üks põlv õhku, tasakaalustades oma seisvat jalga.

Mida rasvapoletid teevad Kahju fookus

Hoidke 30 sekundit või nii kaua kui võimalik, kuni kaotate tasakaaluseejärel korrake oma vastasküljel. Tehke veel 2 korda kokku 3 komplekti.