Ma ei kasuta oma klientidega paastumist, kuna otsustasin keskenduda muude toitumisharjumuste arendamisele, mis on minu arvates pikaajalise dieedi õnnestumise jaoks üliolulised. Üldiselt on tõenäoline, et katkendlik paastumine ei põhjusta teil rohkem lihaste kaotamist kui muud kaalulangusdieedid. Yale'i laborist tehtud töö leidis, et kui paastuda siis vähese süsivesikusisaldusega einega, suurendab söögi ajal kalorite tarbimist ja rasvapõletust suurendavate geenide aktiivsus veelgi. Binging paneb sind ainult kohutavalt tundma ja vähendab paastust saadavat kasu. Kuid ma ei hüppa ainult vahelduva paastuga vagunile; Olen selle pooldaja olnud palju aastaid. Lisateave vahelduva paastu kohta Vahelduv tühja kõhuga kaalulangus ülim kaalulangetamise häkkimine Vahelduv paastudieet algajatele täielik juhend Mõistmine katkendlikest paastumise eelistest: rohkem kui ainult kaalulangus Viide.

Paastumine võib alandada ka hormoone insuliini ja insuliinitaolist kasvufaktorit IGF Teadlaste arvates võib see langus aeglustada rakkude kasvu ning seeläbi vananemisprotsessi ja haiguste riski. Viimaseks, sarnaselt treeninguga, seab paastumine keha ajutise stressi.

Aja jooksul muudab see teie rakud stressiga paremini toime, kaitstes teoreetiliselt neid krooniliste haiguste eest. On leitud, et see vähendab vähiriski ja aitab säilitada kaalu nii inimestel kui ka loomadel tehtud uuringutes.

Kaalukaotuse vahelduva paastumise potentsiaalsed eelised

Selle kava kohaselt on teil viis päeva süüa kõike, mida soovite kalorite piirang polesiis kaks päeva paastu. Kiiretel päevadel söövad naised kalorit ja mehed Mõlemale rühmale määrati iga päev sama arv kaloreid ja valgukogus ning lihtsalt söögikordade ajakava erines.

Uuringu lõpuks polnud kumbki rühm kaotanud kõhnust ega tugevust. Ajaliselt piiratud grupp kaotas aga rasva 3,5 kilo 1,6 kgsamas kui tavatoitluse rühmas muutusi ei toimunud. See näitab, et kolm päeva nädalas toimuv jõutreening võib aidata lihaseid rasva kadu ajal, mis on põhjustatud katkendlikust paastumisest.

Vahelduva dieedi näpunäited

Muud uuringud vahelduva päevane paastumine on näidanud, et 25—40 minutit treenimist jalgrattal või elliptilist kolm korda nädalas võib aidata kaalulanguse ajal säilitada kõhn mass Üldiselt on treeningu teostamine tungivalt soovitatav lihaste säilitamiseks vahelduva paastu ajal 8, Kokkuvõte Kaalutreening vahelduva paastumise ajal võib aidata teil lihaste säilimist, isegi rasva kaotamisel. Kasulikud võivad olla ka muud tüüpi treeningud, näiteks liikumatu jalgratta või elliptilise jalgratta kasutamine.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited

Kas peaksite trenni tegema kiirustades? Isegi vahelduva paastumise kasutajate seas on vaieldud selle üle, kas saate paastu ajal trenni teha või mitte. Seda on uurinud ka mitmed uuringud. Ühel neljanädalasel uuringul jälgis 20 naist, kes sooritasid jooksulindil tühja kõhuga või mitte tühja kõhuga treeninguid. Osalejad tegutsesid kolm päeva nädalas ühe tunni seansi jooksul Mõlemad rühmad kaotasid sama palju kaalu ja rasva ning kummaski rühmas ei muutunud kõhn mass.

Nendele tulemustele tuginedes ei pruugi teil olla vahet, kas treenite paastuga või mitte, kui teie eesmärk on kaalulangus. Siiski on võimalik, et paastunud treenimine võib kahjustada teie treeningut, eriti tõsiste sportlaste jaoks Sel põhjusel ei ole katkendliku paastumise ja jõutreeningu uuringutes kasutatud paastuharjutusi 8, Üldiselt tundub, et paastu ajal treenimine võib olla isikliku eelistuse küsimus.

Kuidas vahelduv paast aitab kaalust alla võtta Vahelduva tühja kõhuga kaalukaotuse KKK Järeldus Lisateave vahelduva paastu kohta Mis on vahelduv paastumine?

Tõenäoliselt ei muuda see teie treeningut efektiivsemaks ja on isegi võimalik, et paastumisega treenimine vähendab teie sooritust. Mõni inimene naudib aga paastudes treenimist. Kokkuvõte Tühja kõhuga treenimine pole ilmselt kasulikum kui muul ajal treenimine. Tegelikult on võimalik, et see võib teie jõudlust vähendada.

Kas Kaalukaotuse Katkendlik Paast On Ohutu Ja Tõhus | Kaalukaotus

Enamiku inimeste jaoks on isikliku eelistuse küsimus see, kas paastuda või mitte. Toitumisstrateegiad lihaste toetamiseks Kui otsustate kaalulanguse ja tervise hoidmise vahendina kasutada vahelduvat paastumist, saate teha nii palju lihaseid kui võimalik, et saaksite säilitada mitut lihaseid.

Nagu arutatud, võib treenimine - eriti jõutreening - lihaseid säilitada.

Evidence-Based Weight Loss: Live Presentation

Samuti võib aidata aeglane ja ühtlane kaalulangus. Uuringud on näidanud, et kiire kaalu kaotamisel on tõenäolisem, et kaotate tailiha, sealhulgas lihase See tähendab, et kui teete vahelduvat paastu, peaksite proovima oma kaloritarbimist mitte korraga drastiliselt vähendada.

Ideaalne kaalukaotuse määr võib varieeruda, kuid paljud eksperdid soovitavad nädalas 1—2 naela 0,45—0,9 kg. Kui aga teie peamiseks prioriteediks on lihaste säilitamine, võiksite pildistada selle vahemiku alumise otsa jaoks 21, Oleme kõik süüdi, et proovime kõikvõimalikke dieete ja tervisenõuandeid, et kaotada need liigsed kilod.

Kuigi mõned on oma eesmärke saavutanud edukalt, on teised pingutanud punktini, mis on pannud nad lootusest loobuma.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited

Aga enam mitte! See lihtne elustiili muutus võib aidata saavutada teie kaalukaotuse eesmärke.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited

Söögiajastustrateegiad, näiteks vahelduv tühja kõhuga söömine või varasem söömine päevasel ajal, võivad aidata teil loomulikult kaalu langetada; kuidas sa küsid? Nagu ajakirjas 'Obesity' avaldatud uuringu kohaselt alandab see lihtsalt söögiisu, mitte ei kulu rohkem kaloreid. Uuringu tulemustest selgus, et söögikordade ajastamine mõjutab ööpäevaringset energia metabolismi, kui toidu tarbimine ja söögikordade sagedus on omavahel kooskõlas.

Atleetvõimlemine

Vahelduv paast on efektiivne toitumisstrateegia veresuhkru taseme reguleerimiseks ja 2. Selle tulemuseks on kõrge veresuhkur.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited

Uuringud on näidanud, et kalorite piiramine ja tühja kõhuga saab parandada insuliinitundlikkust 56. See vähendab diabeedi ja diabeediga seotud tervisekomplikatsioonide riski.

Vahelduva paastumise tüübid

Kasutab rasva kütusena Kui olete tühja kõhuga teil pole olnud toitu vähemalt 6—8 tundimuutub teie keha rasvade põletamiseks lihtsamaks, olenemata sellest, mida olete söönud.

Kui valguvaru on täielikult ära kasutatud, kasutatakse rasva kütuseallikana. Säilitab kõhna lihase Lahja lihase säilitamine on oluline, kuna lihased on seal, kus on rohkem mitokondreid.

Mitokondrid on raku organellid, milles suhkur muundatakse kasutatavaks energiaks ATP. Mida rohkem on mitokondrite arv, seda parem on ainevahetuse kiirus. Uuring näitas, et vahelduv paast oli lahja lihase säilitamisel efektiivsem kui igapäevane kalorite piiramine 7.

vahelduvad paastuvad rasva kaotuse napunaited