On tõsi, et teie rinnakorv - suur ja lihakas rindkere lihas, mis ilmneb lihaselistel meestel - on pingil vajutamise ajal peamine liikuja. Pange vasak käsi pea taha. Ma ei ütle teile, et see saab olema lihtne, ma ütlen teile, et see on seda väärt. Venitage käsi külgsuunas. Sa viid painutatud vasaku käe vasaku põlve poole. Stretch jalad.

Hedvig Hanson \u0026 Uku Suviste \

Kuidas treeningu, toitumise ja elustiili muutustega seljarasvast lahti saada See vähese mõjuga treening on puusadel hõlbus ja lihtne viis selja toonimiseks. Alustage kõhul treenimispalliga lamades, silmad maapinna poole vaadates.

Teie peopesad peaksid olema põrandal tasased ja jalad võivad olla põlve all painutatud. Pigistage oma tuharalihased kokku ja tasakaalustage palli, kui surute jalad kokku ja üles. Selle liikumise ajal peaks pall püsima stabiilsena. Hoidke seda poosi mitu sekundit, seejärel laske jalad alla. Korrake mitu korda, pikendades puusa tõstmise aega, kui suudate.

Tantsukoolitus: igal naisel on balleriin ...

Lama paremal küljel jalad üksteise otsa laotud. Pange vasak käsi pea taha. Teie parem käsi saab puhata kõikjal, kus tunnete end mugavalt.

Pigistage oma kaldusid, kui tõmmake vasak jalg üles vasaku käe poole, mis peaks peas püsima stabiilsena. Sa viid painutatud vasaku käe vasaku põlve poole. Enne vastasküljele lülitumist korrake mitu korda. Supermees See superkangelaseks nimetatud harjutus toimib nii teie alaseljale kui ka tuharatele.

Rasvapoletid, mis on suunatud armastuse kaepidemetele

Lamage kõhu peal, joogamati peal, kui teil see on. Sirutage oma keha välja nii, et jalad ja käed oleksid pikemad.

Need kümme tõhusat kehakaalu langetamise harjutust, mis on mõeldud kalorite põletamiseks ja tselluliidi paiskamiseks, alandage ja kinnitage. Kõhuga imemine lootes, et see kaob võluväel? Kas soovite selle uhke kleidi külge riputada, mis teie kapis ripub? Lootuses meeleheitlikult saate sel suvel ujumistrikoo ära tõmmata? Ainus vastus teie palvetele, mida te juba teate, on liikumine.

Tõstke oma käed ja jalad samal ajal maast lahti. Mõlemad käed ja jalad peaksid olema umbes 6 mis on suunatud armastuse kaepidemetele maapinnast. Kui saate, tõstke oma nabanupp põrandalt maha ja hoidke seda asendit mitu sekundit.

10 tõhusat kaalukaotuse ja rasvapõletuse treeningut: treeningu motivatsioon!

Enne treeningu kordamist laske jalad kontrolli all jalad alla. Selja ülaosa rasvapõletuse harjutused Külgmine tõuseb hantlitega Jagage Pinterestis See kerge kehaline treening töötab lihased otse teie kaela all. Ja raskustega treenimine võib teie ainevahetust kogu päeva vältel kiirendada. Seisake mõlemas käes hantliga, ettepoole.

Seda liikumist saate muuta ka istudes.

Millised on praegu parimad rasvapõletajad?

Samuti ei pea te palju kaalu kasutama - selja toonimiseks oleks parem teha palju kordusi kergema raskusega kordusi. Tõstke raskusi aeglaselt sirgelt sirutatud kätega, kuni käsi on põrandaga paralleelne. Selle tegemise ajal ärge pigistage oma õlgu ega ärge kehitage õlgu.

Rasvapoletid, mis on suunatud armastuse kaepidemetele

Pange oma käed juhtimisega tagasi oma kehasse. Hingake sisse ja korrake ühe komplekti jaoks 10—12 korda.

Sõudmine Jagage Pinterestis Istuv kaablirida töötab teie selja lihaseid, eriti latissimus dorsi. Ridamasina liikumist saab jäljendada ka lihtsalt pingil istudes ja kergeid hantleid või takistusriba kasutades.

Kuidas isoleerida rindkere pingipressiga

Alustage istudes seljaga sirgelt ja käed mõlemal küljel, hoides vastu mis on suunatud armastuse kaepidemetele, hantleid või ridamasina käepidet. Tõmmake käed sisse, painutades küünarnukid ja tõmmates seljatoe poole täies raskuses.

Naaske algasendisse ja korrake. Korduste asemel proovige seda pulssi kiiremaks korrata seda mitu minutit kiiresti. Kiirkott Jagage Pinterestis Kiirkott aitab teil käsi ja ülakeha toonida. Ehkki kõige parem on kasutada seina või lakke kinnitatud kotti, pole teil selle harjutuse tegemiseks üldse vaja kotti. Seisa kõrgel hoitud õlgadega, võitlusseisundis. See tähendab, et teie jalad asuvad puusa laiuse kaugusel, üks jalg on veidi ees ja käed on rusikatega, lõualuu lähedal.

Valige taimer 30 sekundist kuni 2 minutini. Suunake oma kott või kujutlege seda! Pöörake oma sõrmenukid väljapoole suunatud eesmärki, et lööksite kotti valitud aja jooksul nii mitu korda kui võimalik, pöörates samal ajal käsi. Kui taimer kustub, on see üks seatud. Tehke kuni kolm komplekti. Eluviisi muutused kehakaalu langetamiseks Elustiili muutused võivad muuta teie kaalulangetamise pingutused tõhusamaks.

Kuidas treeningu, toitumise ja elustiili muutustega seljarasvast lahti saada

Siin on mõned muudatused, mida võiksite oma rutiinis teha: Alustage rohkem kõndimisest. Lihtsalt jalgsi käimine, et laps kooli viia või kohv kätte saada, kohvikusse sõitmise asemel põletab kaloreid.

Kui suitsetate, kaaluge suitsetamisest loobumist.

Kuna pingipress on kompleksne rindkere treening, ei saa te seda teha tõeliselt isoleerige oma pekid - teie õlad ja triitseps aitavad alati mingil määral. Siiski on mõned sammud, mida saate suurema tähelepanu pööramiseks oma rinnalihastele. Bench Press: Rindkere treening? On tõsi, et teie rinnakorv - suur ja lihakas rindkere lihas, mis ilmneb lihaselistel meestel - on pingil vajutamise ajal peamine liikuja. Kuid see pole kaugeltki ainus lihas, mis töötab: pingil vajutades löövad nii triceps kui ka eesmine deltalihas või korki meenutava õlalihase esiosa võimsalt sisse.

See võib olla keeruline, kuid arst aitab teil Rasvapoletid teie jaoks sobiva suitsetamisest loobumise kava. Harjuta oma kehahoiakut. See mitte ainult ei vähenda seljarasva väljanägemist, vaid aitab ka selga tugevdada ja annab teile natuke trenni seal, kus istute. Mis põhjustab selja rasva?

Kardiotreeningu puudumine või istuv eluviis võivad selja rasvavarudele kaasa aidata. Siiski on oluline märkida, et enamasti on geneetika peamine tegur seal, kus liigne kaal läheb teie kehale.

Rasvapoletid, mis on suunatud armastuse kaepidemetele

See tähendab, et seljarasv võib kõikuda olenevalt sellest, millises eluetapis viibite, teie kogu kehakaalust, pikkusest ja aktiivsuse tasemest.