Valgukoguse suurendamine võib suurendada ka täiskõhutunnet, söögiisu ja vähendada kalorite tarbimist, et aidata kaalulangust vähendada 8, 9. Seetõttu peate iga päev jooma vähemalt liitrit vett. Kokkuvõte Lühiajaline paast viib mitmete kehamuutusteni, mis soodustavad rasvade põletamist. Inimesele, kes tarbib regulaarselt kalorit päevas, tähendaks see nende kalorite tarbimise vähendamist ainult kalorini päevas, kaks päeva nädalas. Alternatiivpäevane paast on tõestanud kaalulangetamise eeliseid.

Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise. Seda, mis on viimastel aastatel populaarseks saanud, nimetatakse vahelduvaks paastumiseks 1.

See on söömisviis, mis hõlmab regulaarset lühiajalist paastu. Lühike paastumine aitab inimestel vähem kaloreid süüa ja aitab optimeerida ka mõnda kehakaalu kontrolliga seotud hormooni.

Sa põletad rasva

On mitmeid erinevaid vahelduva paastumise meetodeid. Söö-lõpeta-söö: Tehke igal nädalal üks või kaks tunnist paastu, näiteks ärge sööge ühel päeval õhtusöögist kuni järgmise päeva õhtusöögini.

Dieet 5: 2: Sööge kahel nädalapäeval ainult — kalorit, ülejäänud 5 päeva sööge aga tavaliselt. Niikaua kui te ei kompenseeri tühja kõhuga söömise ajal palju rohkem, vähendavad need meetodid kalorite tarbimist ja aitavad teil kaotada kaalu ja rasva 2, 3.

Kuidas vahelduv paastumine teie hormoone mõjutab Keharasv on keha viis energia kalorite salvestamiseks.

1. Alustage jõutreeninguga

Kui me midagi ei söö, muudab keha mitmeid asju, et salvestatud energia oleks kättesaadavam. See on seotud muutustega närvisüsteemi aktiivsuses, samuti mitme olulise hormooni olulise muutusega. Siin on mõned asjad, mis teie ainevahetuses paastudes muutuvad: Insuliin: Insuliin suureneb, kui me sööme.

Kas söögiaeg on teie jaoks õige? Viimastel aastatel on see mantra hakanud veidi nihkuma: Muidugi, kvaliteet ja kvantiteet on selgelt väga olulised toitumistegurid.

Paastudes väheneb insuliin järsult 4. Madalam insuliini tase hõlbustab rasvapõletust.

14 parimat viisi rasva põletamiseks

Inimese kasvuhormoon HGH : Kasvuhormooni tase võib paastu ajal kiiresti tõusta, tõustes 5 korda 5, 6. Kasvuhormoon on hormoon, mis võib muu hulgas aidata rasva kadu ja lihaste kasvu 7, 8, 9.

Norepinefriin noradrenaliin : Närvisüsteem saadab norepinefriini rasvarakkudesse, muutes need keharasvadeks vabadeks rasvhapeteks, mida saab energia saamiseks põletada 10, Huvitav on see, et hoolimata sellest, mida toidukorda päevas pooldajad teile usuksid, võib lühiajaline paastumine tegelikult olla suurendama rasva põletamine.

Kas katkendlik paastumine poletab kohurasva

Pikemad paastuajad võivad aga ainevahetust pärssida Alumine joon:Lühiajaline paastumine põhjustab kehas mitmeid muutusi, mis muudavad rasvapõletuse kergemaks. See hõlmab vähendatud insuliini, suurenenud kasvuhormooni, tugevdatud epinefriini signaaliülekannet ja väikest metabolismi Kas katkendlik paastumine poletab kohurasva.

  1. MIKS VAHELDUV PAAST VõIB KAALUST ALLA VõTTA - TERVIS -
  2. Kõik meetodid võivad olla tõhusad, kuid kõige paremini välja selgitamine sõltub inimesest.
  3. Последние две недели мы почти не встречались.
  4. Ричард встал.
  5. "Да, - решила она, - здесь было бы чересчур очевидно.
  6. proovisin ühe kuu jooksul katkendlikku paastu. siin juhtus. - häkkima vaim
  7. Parimad toidud rasvade kaotuse edendamiseks

Vahelduv paast aitab teil vähendada kaloreid ja kaotada kaalu Peamine põhjus, miks vahelduv paastumine toimib kaalulangusena, on see, et see aitab teil süüa vähem kaloreid. Kõik erinevad protokollid hõlmavad söögikordade vahelejätmist tühja kõhuga. Kui te ei kompenseeri söömise perioodil palju rohkem söömist, tarbite vähem kaloreid.

Kas katkendlik paastumine poletab kohurasva

Värske Kaalukaotuse määra uurimisel kaotasid inimesed vahelduva paastuga umbes 0,55 naela 0,25 kg nädalas, vahelduva paastumisega aga 1,65 naela 0,75 kg nädalas 2. Need tulemused on väga muljetavaldavad ja näitavad, et vahelduv paast võib olla kasulik kaalulangus.

Kõike seda öeldes ulatuvad vahelduva paastumise eelised kaugemale vaid kaalukaotusest. Samuti on sellel metaboolse tervise jaoks palju eeliseid ja see võib isegi aidata vältida kroonilisi haigusi ja pikendada eluiga 15, Ehkki vahelduva paastumise korral pole kalorite arvestamine tavaliselt vajalik, vahendab kaalukaotus enamasti kaloritarbimise üldist vähenemist.

Teadus katkendliku paastu taga

Uuringud, kus võrreldi vahelduvat paastumist ja pidevat kalorite piiramist, ei näidanud erinevust kaalulanguses, kui kalorid sobitatakse rühmade Kas katkendlik paastumine poletab kohurasva. Alumine joon: Vahelduv paast on mugav viis kalorite piiramiseks, proovimata teadlikult vähem süüa.

Kas katkendlik paastumine poletab kohurasva

Paljud uuringud näitavad, et see võib aidata teil kaotada kaalu ja rasva. Vahelduv paastumine võib aidata dieediga lihastes kinni hoida Dieedi pidamise üks halvimaid kõrvaltoimeid on see, et keha kipub põletama nii lihaseid kui ka rasva Huvitav on see, et mõned uuringud näitavad, et vahelduv paastumine võib olla kasulik lihaste hoidmiseks ja keharasva kaotamiseks.

  • Rasva kaotus 36 tundi kiire
  • Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök.
  • Kategooriateta Vahelduva paastu 7 teadusega toetatavat kasu Kas arvate, et saate hommikusöögi ajal imelihtne ja jääte selle trendi juurde?

Ühes ülevaateuuringus põhjustas katkendlik kaloripiirang sama suurt kaalulangust kui pidev kaloripiirang, kuid lihasmassi vähenemine oli palju väiksem Nendel uuringutel oli siiski mõningaid piiranguid, nii et võtke leiud kokku teravilja soolaga. Alumine joon: On mõningaid tõendeid selle kohta, et vahelduv paastumine aitab teil dieedi pidamisel suurema lihasmassiga kinni pidada, võrreldes tavalise kaloripiiranguga.

Vahelduv paastumine muudab tervisliku toitumise lihtsamaks Minu arvates on vahelduva paastumise üks peamisi eeliseid selle lihtsus.

Vahelduva paastuplaani valimine

Teie jaoks on parim parim "dieet" see, mille järgi saate pikemas perspektiivis kinni pidada. Kui vahelduv paastumine aitab teil tervislikust toitumisest kinni pidada, on sellel pikaajalise tervise ja kaalu säilitamiseks ilmselge kasu.

Alumine joon:Vahelduva paastumise üks peamisi eeliseid on see, et see muudab tervisliku toitumise lihtsamaks. See võib pikemas perspektiivis hõlbustada tervisliku toitumise järgimist.

Ükskõik, kas soovite parandada oma üldist tervist või lihtsalt suveks saleneda, võib liigse rasva põletamine olla üsna keeruline. Lisaks dieedile ja treeningule võivad kehakaalu ja rasva kaotust mõjutada ka paljud muud tegurid. Õnneks on rasvapõletuse kiireks ja hõlpsaks suurendamiseks palju lihtsaid samme.

Kuidas vahelduva paastumise protokolliga õnnestuda Kui soovite katkendliku paastuga kaalust alla võtta, peate meeles pidama mitmeid asju: Toidu kvaliteet: Toidud, mida sööte, on endiselt olulised. Proovige süüa enamasti terveid ühe koostisosaga toite. Kalorid: Kaloreid loeb ikka. Proovige mitte paastumise ajal süüa "normaalselt", mitte nii palju, et kompenseeriksite tühja kõhuga kaotatud kalorid.

Paast, kuivpaast, vähetoitumine. Vabanemine kehaprügist

Järjepidevus: Nagu mis tahes muu kaalulangusmeetodi puhul, peate selle pikaajaliselt kinni pidama, kui soovite, et see toimiks. Kannatlikkus: Vahelduva paastumisprotokolliga kohanemiseks võib teie keha võtta natuke aega. Proovige olla toidukorra ajakavaga kooskõlas ja see läheb lihtsamaks.

Kas katkendlik paastumine poletab kohurasva

Enamik populaarseid vahelduva paastumise protokolle soovitab ka jõutreeningut. See on väga oluline, kui soovite lihaseid hoides põletada peamiselt keharasva.

Võite parandada soolestiku tervist

Alguses ei ole vahelduva paastu korral kalorite arvestamist tavaliselt vaja. Kui teie kaalulangus jääb seisma, võib kalorite arvestamine olla kasulik Tiffany Fat Burner. Alumine joon: Vahelduva paastumisega peate ikkagi kaalust alla võtma, kui soovite tervislikult toituda ja säilitada kalorite defitsiiti. Järjepidevus on ülioluline ja jõutreening on oluline.

  • Kulma ravi rasva poletamine
  • Kuidas kiiresti kaalu kaotada - 20 tõestatud viisi Kuidas kiiresti kaalu kaotada - 20 tõestatud viisi Vesi on hea tervise jaoks väga oluline.
  • Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise.

Võtke koju sõnum Päeva lõpus võib vahelduv paastumine olla kasulik vahend kaalu kaotamiseks. Selle põhjuseks on peamiselt kaloritarbimise vähenemine, kuid sellel on ka mõni kasulik mõju hormoonidele, mis mängu tulevad.

Vahelduv paastumine pole kõigile, kuid võib olla mõnele inimesele väga kasulik. See artikkel sisaldab palju lisateavet vahelduva paastumise kohta: Vahelduv paastumine - ülim algaja juhend. Soovitatavad Portali