Läheme nüüd asja juurde. Tõstke mõlemad jalad nii, et need oleksid ülakehaga 90 kraadi.

Triitsepsi tagasilöök - triitsepsi lihasel on kolm pead, mis kulgevad õlaribast ja õlavarreluust kuni küünarvarre.

12 parimat 15-minutilist alakõhu treeningut toonitud, tugeva ja lameda kõhuga

Koos töötavad nad küünarnuki pikendamise ja õla laiendamise nimel. Hantli rida - peamine lihasrühm on latissimus dorsi latt ; haarate ka kogu selja, õlad ja käed. Seotud lugemine Ainult 5 harjutust, mida vajate tugevate, vormitud relvade jaoks Jalad Tehke iga harjutuse jaoks vähemalt 3—4 komplekti 12—15 kordust. Dumbbell Squat - suurepärane ühendliigutus reie esiosa nelipealihaste ja tuharate tuharalihase tugevdamiseks; reie tagaküljel olevad reieluu ja vasikate tallaosa toimivad samuti stabiliseerumiseks.

Kuidas Ab vööd töötavad?

Need on kõik suured lihased ja kükitamine tugevdab funktsionaalset vormi. Rumeenia Deadlift - see töötab teie tagumisel ahelal, mis hõlmab teie alaselja, gluteid ja reieluu.

Kaalu kaotamine vanadus

See käik hõlmab ka põhitegevust, nii et ka seal suurendate jõudu ja stabiilsust. Saab teha hantlite või kaaluriba abil. Puusatõmme - see harjutus töötab gluteus medius, maximus ja minimus, samuti hamstrings, quads ja adductors. Kopsud - nii edasi- kui ka tagurpidi töötavad teie nelipealihased, tuharalihased ja reieluud, samal ajal kui südamik ja selg stabiliseeruvad.

Lemmik Postitused

Seotud lugemine Kas lõtvunud jalgu saab toonida? Näidisnädal Nüüd, kui teil on mõned parimad harjutused, mida järgida, võite mõelda, kuidas teha tegelik plaan, millest kinni pidada.

Kaalulangus BD

Siin on ajakava, mida saate kasutada Chapmani nõusolekul igal nädalal. Esmaspäev: Jalad neljarattalised, istmikud ja reieluud Teisipäev: Rindkere, õlad ja kõhulihased Kolmapäev: Selg ja biitseps Neljapäev: HIIT südame ja abs Reede: Jalad neljarattalised, reieluud, vasikad, puusaröövlid ja adduktorid Laupäev: Rindkere, õlad, triitseps Pühapäev: Puhkepäev või kerge kardio nagu jalutuskäik.

Muidugi, kui olete sellega kursis, hiilige HIIT-treeningu või sörkjooksu juurde.

Parim strateegia madalamate kõhulihaste toonimiseks

Kaasake oma tuum. See on teie lähtepositsioon. Hingake sisse ja laske mõlemad jalad aeglaselt alla.

Just siis, kui teie kontsad puudutavad põrandat, puudutage välja ja tõstke need tagasi algasendisse. Komplektid ja kordused 2 komplekti 7 kordust Variatsioon: Võite põlvi veidi painutada, kui jalgade sirgena hoidmine koormab teie põlvi või alaselga liiga palju.

Vahelduvad kannatilgad Sihtmärk - alumised kõhulihased, neljakordsed, tagakehad, adduktorid ja tuharalihased.

Kas on kõrvaltoimeid? Ab-vööd on olnud aastakümneid. Lülitage teler sisse ja näete vähemalt ühte nende toodete reklaami. Nad väidavad, et ehitavad põhitugevust, põletavad kõhurasva ja pakuvad täielikku kõhutreeningut.

Hoidke jalad üksteise lähedal, käed kõrval ja peopesad põrandal. Vaadake lakke ja ühendage oma südamik. See on lähtepositsioon. Ma tean. Ka mina olen seal olnud.

Enim Külastatud

Kuidas Aleksandri tehnika ravis mu kroonilist valu Oma elu mingil hetkel kogevad kõik lõpuks kokkusurumise tõttu valu. Otsime abi arstidelt, kiropraktikutelt, nõelraviarstidelt ja teistelt sarnastelt, mõistmata, et probleemi juur on see, mida me teeme endale kogu päeva ja öö. Me põhjustame ise oma valu, kuid see tähendab ka, et suudame seda ka ise leevendada.

Kvaliteetne kõhuvöö võib toonida teie põhilihaseid ja parandada funktsionaalset vormi.

  1. Ärge unustage toitumist Kui võtate endale kohustuse kaalust alla võtta, on loomulik, et soovite tulemusi näha suhteliselt lühikese aja jooksul.
  2. Tervisliku toitumise
  3. KUIDAS TOONIDA KõHT, JALGU JA KäSI - TERVIS -
  4. Rahune maha Peegli peegel seinal, kas ma saan alumisest kõhupiirkonnast üldse lahti?
  5. Asendage mõned uued harjutused.
  6. HMONG Kaalulangus
  7. 12 parimat minutilist alakõhu treeningut toonitud, tugeva ja lameda kõhuga - Nahahooldus -

Igapäevased liigutused, nagu kummardumine, kõndimine, jooksmine ja tõstmine, hõlmavad kõiki kõhulihaseid. Seetõttu on mõttekas keskenduda põhitugevuse loomisele.

Toimetaja Valik

Põhjus, et ab-vööd on kaalulangetamiseks ebaefektiivsed, on see rasva ei saa kohapeal vähendada. Lisaks ei pruugi need seadmed olla ohutud.

Rasva kaotuse lb

Nagu FDA juhib tähelepanu, võivad elektrilised lihastimulaatorid põhjustada nahaärritus, põletused, valu ja šokid. Mõnel mudelil on kaablid ja muud komponendid, mis ei vasta elektriohutusstandarditele, mis võivad ohustada tervist.

Köögis tehakse abs. Ükski seade ei asenda tasakaalustatud toitumist ega kompenseeri vale toitumise ohtusid. Ainus viis kõhurasva põletamiseks on oma dieedi koristamine, kalorite vähendamine ja aktiivsus.

Miks on joogas "joondamine" ülehinnatud Olen viimasel ajal mõelnud joondamise kontseptsiooni peale, kuidas seda mõistetakse ja kasutatakse jooga õpetamisel ning praktiseerimisel.