Seejärel näidatakse võimlemispalli harjutusi tavapäraste põhiharjutuste raamistikust. SAT, selle ajal nihutamisel palli vasakule, lihtsalt vasaku jala kohal. Harjutus toimib hästi kõhupiirkonna lihastega ja kasutab käte lihaste, rindkere, deltalihaste lihaseid. Sellised harjutused teevad treeningu lõpus head, et eemaldada pinge tagasi.

Jalad painuvad põlvedes, seadke veidi laiemad õlad. Selleks, et mitte laadida kaela lihaseid, ületatakse käed rinnal. See on teie esialgne asend. Tõstke keha üles, tagasi peaks taga olema veidi täis kõige täieliku kõhu lihaste kokkutõmbumiseni.

Hoidke ülespoole sekundit ja jälle aeglaselt minema algse asendisse.

Korrake 3 lähenemisviise korda. Harjutus tugevdab elusate kõhu lihaste. Kõhu lihaste lubamiseks kasutage korpuse pöördeid.

Lie palli kõhtu ja rulliga nii, et käed on põrandal ja jalad põlvedel jäi pallile. Keha venitatakse sirgjooneks, ärge muretsege alaselja poole.

rasvakahjumi kummi

Läbige keha täielikult käes. Pingutage põlvi rinnale, jooksvalt palli. Tagastage jalad lähtepositsioonile. Tehke 3 lähenemisviisi korduseni.

Harjutus toimib hästi kõhupiirkonna lihastega ja kasutab käte lihaste, rindkere, deltalihaste lihaseid. Harjutuste keerulisemaks, tõmmake palli sirgete jalgadega üles ilma põlvede painutamata.

Võtke hantlid asjakohast kaalu käes ja valetage fattball tagasi nii, et ülemine osa selja ja pea on palli. Painutage jalad põlvedel nurga all 90 kraadi, seadke jalg õlgade laius põrandapinnale. Keha on sirgjoon. Dumbbells võtta sirge Grove nagu näidatud foto või hoida paralleelselt üksteisega parim uuring kõik rindkere lihaseid. Alusage aeglaselt oma käed õla tasemele ja naaske esialgse asendisse.

See on isoleeriv treening rindkere lihasel. Et uurida rindkere ülemise osa, langetage vaagna õlgade all, keha rasvakahjumi kummi jalgade ülemine osa moodustama 45 kraadi nurga. Harjutus on rasvakahjumi kummi pushupid kasutades Fitbol. Seadke jalad sokkidega palli, käed põrandapinnale.

rasvakahjumi kummi

Keha on põrandaga paralleelne, ärge muretsege alaselja poole. Alusage keha aeglaselt, painutades käed küünarnukides.

Hoidke positsiooni ja naaske lähtepositsioonile. Tehke lähenemisviisi korduseni. Käsi lihased, rindkere ja deltali lihased töötavad.

rasvakahjumi kummi

Harjutuste keerulisemaks muutmiseks tõstke üks jalg üles ja täitma pushups. Inverse pushups Pöörake tagasi palli ja seadke oma käed sellele. Jalad painuvad põlvedel, seadsid jalad veidi vähem kui õlgade laiusest. Alusage aeglaselt vaagna alla, painutades küünarnukid sirgesse nurka. Ärge kasvata küünarnukid külgedele.

Tagasi lähtepositsioonile. Taz on täpselt allapoole, keha peaks kõndima vertikaaltasapinnal.

  1. В себе ищу ответ: Какие б демоны в тебе ни бушевали, Урок заученный ты не забудешь.

Tehke lähenemisviis korda. Harjutus Täielikult saadetised Triceps, rinna- ja deltali lihased on võrdsed.

Toitumine Kaalulanguse gümnaasium. Harjutuste kogum kaalukaotuse jaoks fitness. Keeruline rasedatele Igasugune fitness varakult või hiljem hakkab viitsima. Selleks et mitte kaotada, soov osaleda iseenesest, on vaja teha oma treeninguid midagi uut. Üks simulaatorid, kes aitavad tuua sellist uudsust klassidele, on fitness palli.

Lie palli kõhtu nii, et pall on vaagna piirkonnas. Sokid valamu põrandale. Käed alustavad rinnal üles või risti. Tõstke keha aeglaselt, lihaste fitness rasva kadu tagaküljel vööpiirkonnas. Hoidke seda positsiooni sekundit ja naaske lähtepositsioonile. Tehke 3 lähenemisviise korda.

  • Спросил Кеплер.
  • Внутри котлов сырье обрабатывается, итоговой продукцией является объект, который заказало разумное создание с помощью такой же, как у нас, клавиатуры или ее эквивалента.

Kasutusel, seljaosa alumise alumise lihased, puusa ja mardikate tagumine pind. Pelvise tõstmine lamades seljal Lie tagasi põrandale paigaldage kontsad fattballis, käed kehas.

rasvakahjumi kummi

Tõstke vaagna aeglaselt nii, et keha moodustab sirge joone. Hoia olukorda mõne sekundi jooksul ja pingutage tuhara nii palju kui võimalik. Ärge kiirustage tagasi algasendisse. Tehke 3 lähenemisviisi kordusele.

Не. Я хочу сперва показать тебе кое-что. - Инопланетянин извлек из кисета, висевшего на груди, небольшую трубочку с голубой жидкостью и неизвестное устройство. - Пожалуйста, подставь свою руку.

Harjutus koormavad sakilised rasvakahjumi kummi, reie lihased, vajutage. Squats ühel jalal Seisake tagasi palli juurde, paigaldage üks jalg fitballisse.

Käed paigaldada vöö peale või hoidke toetust täiendava tasakaalu toetamiseks. Hoides keha vertikaalasendis, painutage jalga põlve nii, et põlve ei lähe kaugemale pöidla tasemest. Pärast kriitiku täitmist mine tagasi algse asendisse. Tehke 3 lähenemisviise korduse kohta iga rasvakahjumi kummi jaoks. Harjutus hõlmab lihaseid tuharad, neljariisi ja biceps puusa. Fit Fitbol Lie selili, seadke rasvakahjumi kummi palli, nagu näidatud pildil.

rasvakahjumi kummi

Väike tõsta vaagna põrandast, hoides kehakaalu terade ja jalgade abil. Painutage jalgu, juhtides palli reide võimalikult lähedale ja parandama jalgu. Treeningu teostamine, nii palju kui võimalik tüve reie taga. Harjutus koormab biceps puusade, tuharad, alaselja. Muutke harjutusi kompleksi iga kuu, nii et sa ei väsinud koolituse ja kasutada erinevaid lihaseid.

Kaalulanguse gümnaasium. Harjutuste kogum kaalukaotuse jaoks fitness. Keeruline rasedatele

Power treeningu jaoks kasutage klasside ajal lisakoormust. Järgmisel videokeeles kogutakse laia valikut harjutusi võimsusega palli abil: Kirjeldatud treeningkompleks on suur aeroobika jaoks kodus ja võimaldab teil saavutada häid tulemusi, vastavalt korrapärasele koolitusele koos tasakaalustatud toitumisega.

Pärast lõpetatud harjutuste kogumit lihaste kiudude kiire taastamiseks ja paindlikkuse andmiseks tehke väike venitus. Video esitab kolme minuti venitamise palli abil: Fitball on populaarne assistent mitte ainult kaotada kaalu ja säilitada lihaste toon, vaid ka tugevdada ja taastada füüsilise tervise.

  • Пожалуйста, скажи Бенджи: пусть он передаст остальным, что я буду к обеду.
  • Фейерверк.

Kui teil on halb tuju ja te olete pingeline, piisab lihtsalt phytballis istumiseks ja vaimu hea asukoht teie juurde naaseb. Suurepärane treening! Fitball on suur kummist pall, mis leiutas Šveitsi arstid, et ravida ja taastada inimeste haigustega inimestele.

Kaalulanguse gümnaasium. Harjutuste kogum kaalukaotuse jaoks fitness. Keeruline rasedatele

Kuid nagu praktika on näidanud, on käesolev leiutis paljudes valdkondades positiivselt näidanud. Niisiis, seda suurt palli kasutatakse rasedate naiste fitness klassides - tugevdada ja arendada väikese vaagna lihaseid. Mis kasulikke harjutusi palli? Kuid selle kuuli kõige olulisem kasutamine leiti spordisaalides ja spordikeskustes. Harjutused sellise palliga võimaldab teil ajakirjanduse tugevdada, muuta reied ja tuharad elastsed lihased ja tuharad, joondage asend ja pumbake käte, jalgade ja selja lihaseid.