Treeningu lõpetamiseks korrake seda vooluringi kokku kolm korda. Sellised sprindid sobivad suurepäraselt nii rasvade kaotamiseks kui ka vastupidavuse suurendamiseks, eriti olemasolevatele jooksjatele. Aga praegu vaatame teist punkti. Viis käiku hõlmavad uisutajaid, et hüpata kükke, kolmekordseid mägironijaid, vaheldumisi tagurpidi hüppeid, ühe jalaga gluteesildu istmetele ja laia kükiga kükitõuke.

Seal on neli harjutust, millest saate 30 sekundi jooksul teha nii palju kui võimalik. Siis saate 30 sekundit puhata, enne kui kordate iga käigu jaoks kokku viis korda.

Parandage oma vastupidavust ja põletad kaloreid selle rutiiniga.

Esimene harjutus on kümme kõrget põlve koos kahe vajutusega. Teine on neli hüpe kahe burpeega. Järgmisena tehke kuus mägironijat nelja hüppega. Lõpuks jõuate nelja languseni, puudutades nelja krabivarba. Joe kõrge energiatase on nakkav, samas kui tema lokkis juuste hüplev mopp on teretulnud häiriv tegur, kui te tagumikku higistate.

HIIT-seansside lisamine paar korda nädalas oma tavapärasesse treeningkavasse soodustab tervet südant, põletab rohkem kaloreid ning parandab teie vastupidavust ja sportlikkust.

Selles sessioonis on kaheksa harjutust, mida teete 45 sekundit, millele järgneb sekundiline puhkus. Esimene neist on sisse ja välja, millele järgnevad staarimurded teie kõhulihaste jaoks.

Järgmine on burpees, et verd tõepoolest saada, samas kui neljas harjutus on jalgrattad, mis sihivad uuesti teie südamikku.

App details

Viies ja kuues on kõrged põlvekraanid, seejärel jalatõsted, samal ajal kui number seitse vahetab mägironijaid, mis on suurepärane liitliikumine. Lõpuks annab põlvedest küünarnukkidega plank ühe lõpliku abipõletuse. Treeningu lõpetamiseks korrake seda vooluringi kokku kolm korda. V purustage minutine rasvapõletuse kardiotreening Kui teil on aega vähe, kuid soovite siiski korraliku treeningu purustada, on see minutiline purustus ideaalne.

Cardio Workout 3: püsiseisundi põletus

V shredi meeskond loob võimalikult tõhusate spordiprogrammide ja vähima investeeritava aja. Seetõttu mängib suurt rolli intensiivne intervalltreening.

Sellisel treeningul on palju eeliseid. Esiteks on see suurepärane algajatele. Treeningud sisaldavad sageli väikest arvu harjutusi, mida korratakse mitu korda. See tähendab, et te ei pea keerulise koreograafia õppimise pärast muretsema. Lisaks saab paljusid neist käikudest lihtsamaks muuta.

See on väikese paugu jaoks palju pauku. Selle seansi jaoks on vaja ainult ennast ja mõnda tippenergiat.

15 HIIT-treeningut, mis teid tükeldatakse

Selles treeningus on kokku kuus harjutust, nii et teil pole vaja õppida palju erinevaid käike. Kahest harjutusest on kolm komplekti, neist 15 sekundit, millele järgneb 30 sekundit puhkust.

  1. Fat Mo S - Lae alla
  2. Taielik keha rasva kadude rutiinne
  3. Maksimaalne kaalulangus 6 kuud
  4. Kaalulanguse restorani sooki

Lisaks on käigud sirgjoonelised. Seal on kõrged põlved, hüppavad kopsud, mägironijad, krabivarbade puudutused, tõukuvad külglauad ja plankpuusarullid.

Nende segu on suunatud enamusele piirkondadele, sealhulgas käed, õlad, südamik ja jalad, et saavutada kogu keha tulemus.

Selle kõigi kõrvalt tekib kiusatus teada saada: mis asi on HIIT ning millega seda "süüa tuleb?

See on kogu keha treening, mis sobib suurepäraselt koju, kuna te ei vaja muid seadmeid kui treeningmatt. Lisaks hoiab mugav aega ekraanil kuvatud taimer.

  • Rasva poletamine mees
  • Kuidas kutsika rasva eemaldada
  • Tahtmatu kaalulangus, kuid muud sumptomid
  • Xiaopeng Chen Full Text Available Developing a vision module for a humanoid ping-pong game is challenging due to the spin and the non-linear rebound of the ping-pong ball.
  • Armastus tegelema rasva poletamise toidud
  • FitnessBlender on üks YouTube'i populaarseimaid fitnessi projekte.
  • Через несколько часов он завершит все свои дела на прежней стоянке и переместится .
  • Toiduaineid, mis soodustavad energia ja kaalulanguse

Pärast soojendusega alustamist tagab see vooluring, et tunnete põletust kõikjal. Viis käiku hõlmavad uisutajaid, et hüpata kükke, kolmekordseid mägironijaid, vaheldumisi tagurpidi hüppeid, ühe jalaga gluteesildu istmetele ja laia kükiga kükitõuke.

Sign Up for Our Newsletter

Enne liigutuste vahel sekundilist pausi töötate 45 sekundit nii palju kui võimalik. Seejärel on kõigi kolme vooru vahel ka sekundiline hingetõmme. Järgmises blogis räägime, kuidas luua kasulikke harjumusi ning tunda ennast motiveerituna mistahes tegevuste puhul. Kõigepealt, mis on HIIT? HIIT high-intensity interval training on kardiovaskulaarne südame treening, kus eriti tõhus ja vaheski anaeroobne treeningutsükkel vaheldub rahuliku aeroobse tsükliga. Toome näite: oletame, et sa tahad suurendada vastupidavust ning joosta kiiremini.

Selleks võta taimer, säti ajaks 10 minutit ning vahelda 20 sekundilist sprinti 60 sekundlise kõndimisega. Ei saanud pihta? Loe lisaseletust: Sprint ehk lühimaa jooks on kõrge intensiivsusega aeroobne. Kõnd on madala intensiivsusega anaeroobne harjutus.

SugarBuilder

Maratoni jooksja Vs Sprinter Kõigepealt võrdleme pikamaa ja sprinteri kehaehitust. Sprinteril on suur lihasmass: reljeefsed mehised õlad, suur biitseps ja sügavad kõhulihased. Sprinterid treenivad HIIT treeningkavade järgi. It contains the great majority of the photons emitted by the universe, and THz observations of molecules and dust are able penetrate deeply into molecular clouds, thus revealing the full history of star and planet formation. Accordingly, the successful deployments of the Herschel and SOFIA observatories, and the emerging capabilities of ALMA, are both revolutionizing our understanding of THz astrophysics and placing stringent demands on the generation of accurate laboratory data on the relevant gas phase and solid state materials detected.

We have investigated solid materials from room temperature to 10 K, and can examine both refractory matter such as silicates and molecular ices.

Videokaader gruppidesse sorteeritud, mille leiate esitusloendite vahekaardilt.

HIIT Workout

Daniel ja Kelly on loonud teie enda veebisaidi, kus saate spetsiaalse otsingu abil oma programmi kiiresti ja hõlpsalt otsida. Pange paika vajalikud filtrid aeg, raskused, probleempiirkond, kasutatud varustus, koormuse tüüp ja teile pakutakse teie soovil koolitust.

See tegur muudab FitnessBlenderi kanali veelgi atraktiivsem kasutajatele. Valgel taustal filmitud kvaliteetse kujunduse, stopperi ja selgitustega video.

Fat Burning Cardio Workout - 37 Minute Fitness Blender Cardio Workout at Home