Suurbritannia Bathi Ülikooli teadlased usuvad, et on küll. Tema sõnul oleks just nüüd, paastukuu hakul, õige aeg alustada paastuga ja vabastada talvel niigi loiult töötanud ainevahetusega organism sinna kuhjunud jääkainetest. Ole kannatlik ja järjepidev ning peagi näed esimesi tulemusi. Elu paastumise ajal Paastumise ajal peaks elu kulgema tavalises rütmis, kuid mõttekas on vältida liigset närvipinget ja ülirasket kehalist tööd.

Mis asi on vistseraalrasv? Kõhu piirkonnas on meil peamiselt kahte tüüpi rasva: 1 sisemine rasv ehk vistseraalrasv paikneb meie kõhuõõnes, see ümbritseb ning kaitseb meie siseelundeid. Poletage rasva sootmine lihaste makrode näha ei ole võimalik, kuna mainitud rasv paikneb kõhulihaste all; 2 subkutaanne ehk väline rasv paikneb naha all ning seda näeme rasvavoldin kõhul.

Miks siis sisemine rasv nii halb on? Rasvkude on palju enamat kui lihtsalt energiasalvesti. Seal toodetakse mitmeid aineid, mis mõjutavad meie kogu keha toimimist.

Kaalulanguse maaramise napunaited Teise kaalulanguse maksumus

Kui öelda nüüd teaduskeeles, siis vistseraalne rasv on metaboolselt aktiivsem kui subkutaanne rasv. Seal toodetakse kemikaale, mis põhjustavad põletikke, seeläbi aga suureneb krooniliste haiguste risk.

Sellel postitusel on 1 vastus

Üleliigne vistseraalrasv on otseselt seotud diabeedi, südame- veresoonkonna haigustega ning isegi teatud tüüpi vähkkasvajatega. Kas vistseraalrasvast on raske lahti saada?

Tegelikult ei ole. Sisemise rasva põletamine on tegelikult lihtsam kui nahaalusest rasvast lahti saamine.

Jalad krambid parast kaalulangust Osta DMAA rasvapoleti

Vistseraalrasv kipub ladestuma kiiremini kui nahaalune rasv, kuid sellest on ka lihtsam vabaneda, kuna sisemises rasvkoes on parem verevarustus kui nahaaluses Kuidas poletada rasva paastumisel.

Kui kehalise koormuse ajal tõuseb meie veres rasva lagundavate hormoonide tase, siis esmalt hakatakse kasutama rasvkudet, kus verevarustus on parem.

Õige toitumise ja treeninguga saab vistseraalrasvast üsna kergesti lahti.

#2 Söö süsivesikuid!

Tegelikult ei pea vistseraalrasva põletamiseks enda menüüs millestki täielikult loobuma. Te ei pea isegi ülemäära kardiotreeninguid tegema, olgu siis nendeks intervalltreeningud või ühtlasel intensiivsusel kestvusmeetod. Ainsaks tingimuseks on kalori defitsiit. Ühesõnaga sissesöödud energia kogus peab olema väiksem kui elutegevuse käigus kulutatud energia hulk. Kuskilt tuleb see defitsiidi tõttu tekinud energiavõlg siiski tagasi saada.

Mis on paastunud süda?

Kui toitumine ja treenining seda ilusti toetavad, siis puuduv energia võetakse meie rasvkoest. Kuidas siis see defitsiit tekitada? Laias laastus on kaks võimalust: 1 kärpida sissetulevat energiat süüa vähem või 2 suurendada energiakulutusi teha trennint aeroobne või jõutreening või kombinatsioon neist kahest treeningmetoodikast.

Leian, et lihtsam oleks teha paar jõutreeningut nädalas lihasmassi juurdekasv suurendab juba iseenesest ainevahetuse kiirust ja komineerida seda defitsiidis toitumise ning mõnusa kardiotreeninguga. Raskem meetod on reeglika suures mahus aeroobses tsoonis treenimine.

Kaota üleliigseid kilosid magades Uuendatud Aasta pikim pühadeperiood on seljataga ja selles mõttes võiks ju küsida, et mis siin peale kaklust enam rusikatega vehkida.

Aga inimesed on erinevad ja mõnele sobib ja meeldivad hoopis pikad rahulikud treeningud. Mis puutub rasvamassi vähendamisesse, siis selles osas on toitumisel oluliselt suurem roll kui treeningutel! Võtmekohaks oleks siiski kerges defitsiidis dieet, nt ketogeenne dieet või vahelduv paastumine. Kõige parem dieet on see, millest sa suudad kinni pidada! Mis puudutab vormi saamist, siis kõige tähtsam on alati järjepidavus. Aga treeningud?

Traditsiooniliselt peetakse keha rasvamassi vähendamiseks parimaks aeroobset treeningut. Vaatamata laialt levinud arvamusele pole tegelikult rasvamassi vähendamiseks kardiotreeninguid üldse vaja. Saab ka teisiti. Piisab ka tarbitud kalorite hulga kärpimisest ja paarist jõutreeningust nädalas.

Mitmed uuringud on näidanud, et sellest piisab sisemise rasvahulga vähendamiseks. Ühes 12nädalases uuringus võrreldi aeroobse treeningu ja jõutreeningu mõju rasvamassi vähenemisele. Mõlemad katsealuste rühmad olid sarnases kaloridefitsiidis.

1 kivi kaalulangus 2 kuu jooksul Kreatiin- ja rasva kadude ulevaated

Selgus, et selle ajaga kaotasid aeroobseid treeninguid teinud katsealused 12 kg rasva ja 4,1 kg lihasmassi. Jõutreeninguid teinud grupp kaotas 14,5 kg rasva ja lihasmass ei vähenenud peaaegu üldse.

Keha rasvade juuste valjalangemine Kuidas kaotada koik rasvad

Olgugi, et kardiotreeningute grupp kaotas kokkuvõttes 3,5 kg rohkem enda kehamassist, kaotati ka olulisel määral lihasmassi. Sarnaseid tulemusi on Kuidas poletada rasva paastumisel mitmed uuringud. Jõutreening on kaloridefitsiidis olles lihasmassi sälitamiseks kriitilise tähtsusega. Dieedi ajal liiga agaralt aeroobseid treeninguid tehes kaotate lisaks rasvale ka lihasmassi.

Sellega kaasnevad aga juba muud probleemid.

Tsukli 4 pluss Fat Burner Arvustused GH loplik kaalulangus

Lisaks eelnevale suurendab jõutreening ka treeningujärgset rasvapõletust. Ehk siis keha kasutab ka pärast treeningut teatud aja jooksul suuremas koguses enda rasvavarusid. Uuringud on näidanud, et treeningujärgne suurem rasvade põeltus jääb kestma kuni järgnevaks 24 tunniks mõnikord ka kauemaks. Kokkuvõtteks Vistseraalrasva vähendamiseks tuleks sättida toitumine kergesse defitsiiti ning teha jõutreeningut nädalas. Kui sulle meeldib ka aeroobne töö, siis lisa aeg-ajalt sisse ka mõned kardiotreeningud.

  1. Paastumine_FB Live – Toitumisteraapiakeskus
  2. Nahua toitumise kaalulangususteemid
  3. Burn rasva rindkere
  4. Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades - Terve Elu Keskus

Ole kannatlik ja järjepidev ning peagi näed esimesi tulemusi. Südame-veresoonkonna tervise huvides on aeroobsed treeningud siiski olulised.

Kasulikku - Loodus BioSpa

Allikad: Kang, YE. PloS one, 11 4e Why visceral fat is bad: mechanisms of the metabolic syndrome. Obesity Silver Spring. Change in weight and body composition in obese subjects following a hypocaloric diet plus different training programs or physical activity recommendations.

  • Kui ei, siis on see artikkel just sulle!
  • Paastunud süda: teadusega toetatud viis rohkem rasva põletada - Nahahooldus -
  • Mis asi on vistseraalrasv?
  • Paastumine kui organismi puhastaja | Toitu tervislikult
  • Aga mis on tühja kõhuga südame?
  • Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi.

Geliebter A. Slentz CA. Effects of aerobic vs. Ismail L. A systematic review and meta-analysis of the effect of aerobic vs.

#1 Söö piisavalt!

The effect of abdominal exercise on abdominal fat. Dolezal BA. Med Sci Sports Exerc. Schuenke MD. Effect of an acute period of resistance exercise on excess post-exercise oxygen consumption: implications for body mass management.

Paoli A. Share this:.