Kui inimene õigel ajal abi ei saa, võib ketoatsidoosi surra. See vähendab teatud haiguste riski ja pikendab eluiga. Ainevahetuse kiirendamisega saate töödelda söödud kaloreid kiiremini ja tõhusamalt. Mu keha tundis ilmselgelt rõõmu uuest madalast kaalust ega tahtnud lasta mul õhupalliks muutuda.

Kuidas kiirendada kaalulangus vahelduva paastumise

Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise. Seda, mis on viimastel Kaalulangus parast viljakuse ravi populaarseks saanud, nimetatakse vahelduvaks paastumiseks 1.

See on söömisviis, mis hõlmab regulaarset lühiajalist paastu.

Kuidas kiirendada kaalulangus vahelduva paastumise

Lühike paastumine aitab inimestel vähem kaloreid süüa ja aitab optimeerida ka mõnda kehakaalu kontrolliga seotud hormooni.

On mitmeid erinevaid vahelduva paastumise meetodeid.

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik

Söö-lõpeta-söö: Tehke igal nädalal üks või kaks tunnist paastu, näiteks ärge sööge ühel päeval õhtusöögist kuni järgmise päeva õhtusöögini. Dieet 5: 2: Sööge kahel nädalapäeval ainult — kalorit, ülejäänud 5 päeva sööge aga tavaliselt. Niikaua kui te ei kompenseeri tühja kõhuga söömise ajal palju rohkem, vähendavad need meetodid kalorite tarbimist ja aitavad teil kaotada kaalu ja rasva 2, 3. Kuidas vahelduv paastumine teie hormoone mõjutab Keharasv on keha viis energia kalorite salvestamiseks.

Kui me midagi ei söö, muudab keha mitmeid asju, et salvestatud energia oleks kättesaadavam. See on seotud muutustega närvisüsteemi aktiivsuses, samuti mitme olulise hormooni olulise muutusega. Siin on mõned asjad, mis teie ainevahetuses paastudes muutuvad: Insuliin: Insuliin suureneb, kui me sööme. Paastudes väheneb insuliin järsult 4. Madalam insuliini tase hõlbustab rasvapõletust. Inimese kasvuhormoon HGH : Kasvuhormooni tase võib paastu ajal kiiresti tõusta, tõustes 5 korda 5, 6.

Kas ma peaksin seda proovima? Iga söögikava, mis ei piira seda, mida või kui palju teie söögiplaadil läheb, on kindlasti auru võitnud. Pole üllatav, et vahelduv paastumine I. Arutame, mis on katkendlik paast, kuidas see töötab, selle taga olev teadus ja kuidas saate selle eeliseid lõigata.

Kasvuhormoon on hormoon, mis võib muu hulgas aidata rasva kadu ja lihaste kasvu 7, 8, 9. Norepinefriin noradrenaliin : Närvisüsteem saadab norepinefriini rasvarakkudesse, muutes need keharasvadeks vabadeks rasvhapeteks, mida saab energia saamiseks põletada 10, Huvitav on see, et hoolimata sellest, mida toidukorda päevas pooldajad teile usuksid, võib lühiajaline paastumine tegelikult olla suurendama rasva põletamine.

Pikemad paastuajad võivad aga ainevahetust pärssida Alumine joon:Lühiajaline paastumine põhjustab kehas mitmeid muutusi, mis muudavad rasvapõletuse kergemaks.

  • Vahelduv paast - kõik, mida peate teadma 5 minutiga - Toitumine
  • Miguun-voodi kaalulangus
  • Parim viis puhta rasva poletamiseks
  • See raamat tutvustas tollal veel väga uut dieeti, mida nimetati vahelduvaks paastumiseks, koos tervisele kasulike aspektidega.
  • Kaalulangus Parim ravi

See hõlmab vähendatud insuliini, suurenenud kasvuhormooni, tugevdatud epinefriini signaaliülekannet ja väikest metabolismi hoogustumist. Vahelduv paast aitab teil vähendada kaloreid ja kaotada kaalu Peamine põhjus, miks vahelduv paastumine toimib kaalulangusena, on see, et see aitab teil süüa vähem kaloreid.

Mis on miinused? Keto ja vahelduv paast Nüüdseks olete arvatavasti kuulnud ketoost, madala süsivesikute ja rasvasisaldusega dieedist, mida on kuulsad kuulsused nagu Kourtney Kardashian. Võimalik, et olete kuulnud ka vahelduvast paastumisest, mis hõlmab kehakaalu langetamiseks jalgrattasõitu söömise ja tühja kõhu vahel. Kuid kas peaksite samal ajal tegema keto- ja vahelduvat paastu? Siit saavad teada nii populaarsed dieeditoitumisspetsialistid kui ka Nutrition Twins loojad Tammy Lakatos Shames ja Lyssie Lakatos, kes räägivad kahe populaarse dieedi ühendamise kohta, aga ka sellest, kuidas nad iseseisvalt end üles rivistavad.

Kõik erinevad protokollid hõlmavad söögikordade vahelejätmist tühja kõhuga. Kui te ei kompenseeri söömise perioodil palju rohkem söömist, tarbite vähem kaloreid.

Dieediriskid

Värske Kaalukaotuse määra uurimisel kaotasid inimesed vahelduva paastuga umbes 0,55 naela 0,25 kg nädalas, vahelduva paastumisega aga 1,65 naela 0,75 kg nädalas 2. Need tulemused on väga muljetavaldavad ja näitavad, et vahelduv paast võib olla kasulik kaalulangus.

Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi.

Kõike seda öeldes ulatuvad vahelduva paastumise eelised kaugemale vaid kaalukaotusest. Samuti on sellel metaboolse tervise jaoks palju eeliseid ja see võib isegi aidata vältida kroonilisi haigusi ja pikendada eluiga 15, Ehkki vahelduva paastumise korral pole kalorite arvestamine tavaliselt vajalik, vahendab kaalukaotus enamasti kaloritarbimise üldist vähenemist.

Kuidas kiirendada kaalulangus vahelduva paastumise

Uuringud, kus võrreldi vahelduvat paastumist ja pidevat kalorite piiramist, ei näidanud erinevust kaalulanguses, kui kalorid sobitatakse rühmade vahel. Alumine joon: Vahelduv paast on mugav viis kalorite piiramiseks, proovimata teadlikult vähem süüa.

  • Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta | Toit | May
  • CSN rasva kadu
  • Osta Slimming Pen Internetis
  • Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise.
  • Kuidas eemaldada rasva luud

Paljud uuringud näitavad, et see võib aidata teil kaotada kaalu ja rasva. Vahelduv paastumine võib aidata dieediga lihastes kinni hoida Dieedi pidamise üks halvimaid kõrvaltoimeid on see, et keha kipub põletama nii lihaseid kui ka rasva Huvitav on see, et mõned uuringud näitavad, et vahelduv paastumine võib olla kasulik lihaste hoidmiseks ja keharasva kaotamiseks.

Ühes ülevaateuuringus põhjustas katkendlik kaloripiirang sama suurt kaalulangust kui pidev kaloripiirang, kuid lihasmassi vähenemine oli palju väiksem Nendel uuringutel oli siiski mõningaid piiranguid, nii et võtke leiud kokku teravilja soolaga.

Alumine joon: On mõningaid tõendeid selle kohta, et vahelduv paastumine aitab teil dieedi pidamisel suurema lihasmassiga kinni pidada, võrreldes tavalise kaloripiiranguga. Vahelduv paastumine muudab tervisliku toitumise lihtsamaks Minu arvates on vahelduva paastumise üks peamisi eeliseid selle lihtsus.

Dieedi olemus

Teie jaoks on parim parim "dieet" see, mille järgi saate pikemas perspektiivis kinni pidada. Kui vahelduv paastumine aitab teil tervislikust toitumisest kinni pidada, on sellel pikaajalise tervise ja kaalu säilitamiseks ilmselge kasu. Alumine joon:Vahelduva paastumise üks Kuidas kiirendada kaalulangus vahelduva paastumise eeliseid on see, et see muudab tervisliku toitumise lihtsamaks.

See võib pikemas perspektiivis hõlbustada tervisliku toitumise järgimist. Kuidas vahelduva paastumise protokolliga õnnestuda Kui soovite katkendliku paastuga kaalust alla võtta, peate meeles pidama mitmeid 811 Kaalulangus Toidu kvaliteet: Toidud, mida sööte, on endiselt olulised.

  1. Mõned uuringud soovitab seda võiks aitavad teil kauem elada.
  2. Kaalust alla võtta ajakava järgi.
  3. Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik - Mahlad May
  4. Keto Ja Vahelduv Paast - Elustiil
  5. Paastumine kui organismi puhastaja | Toitu tervislikult
  6. Armas salendav riietus

Proovige süüa enamasti terveid ühe koostisosaga toite. Kalorid: Kaloreid loeb ikka. Proovige mitte paastumise ajal Kuidas kiirendada kaalulangus vahelduva paastumise "normaalselt", mitte nii palju, et kompenseeriksite tühja kõhuga kaotatud kalorid. Järjepidevus: Nagu mis tahes muu kaalulangusmeetodi puhul, peate selle pikaajaliselt kinni pidama, kui soovite, et see toimiks.

Millised on selle eelised?

Kannatlikkus: Vahelduva paastumisprotokolliga kohanemiseks võib teie keha võtta natuke aega. Proovige olla toidukorra ajakavaga kooskõlas ja see läheb lihtsamaks. Enamik populaarseid vahelduva paastumise protokolle soovitab ka jõutreeningut. See on väga oluline, kui soovite lihaseid hoides põletada peamiselt keharasva.

Alguses ei ole vahelduva paastu korral kalorite arvestamist tavaliselt vaja. Kui teie kaalulangus jääb seisma, võib kalorite arvestamine olla kasulik tööriist. Alumine joon: Vahelduva paastumisega peate ikkagi kaalust alla võtma, kui soovite tervislikult toituda ja säilitada kalorite defitsiiti. Järjepidevus on ülioluline ja jõutreening on oluline.

Niisiis, kuidas nad saavad koos töötada?

Võtke koju sõnum Päeva lõpus võib vahelduv paastumine olla kasulik vahend kaalu kaotamiseks. Selle põhjuseks on peamiselt kaloritarbimise vähenemine, kuid sellel on ka mõni kasulik mõju hormoonidele, mis mängu tulevad. Vahelduv paastumine pole kõigile, kuid võib olla mõnele inimesele väga kasulik.

Kuidas kiirendada kaalulangus vahelduva paastumise

See artikkel sisaldab palju lisateavet vahelduva paastumise kohta: Vahelduv paastumine - ülim algaja juhend. Soovitatavad Portali