Kui, kui mitte soojal aastaajal, on kõige mõnusam värskes õhus sörkida. Vajadusel korrigeerige päevakava ja sporditreeninguid õigeaegselt. Seda pole keeruline saavutada. Saavutuste päevik Paljud kasutajad on soovitust pidada päevikut pidamiseks väga võimsaks. Hoolitsete enda eest, et saaksite nende inimestega hoolitseda ja nendega koos olla.

Ja pidage meeles: tee omandab kõndimine. Arvustused Tanya, aastane: mul polnud motivatsiooni kaalust alla võtta kui sellist.

Kuidas motiveerida oma kaalulangust Odav kaalulangus spaa

Ootasin lihtsalt suveni, kui jõin "näljasena" sageli palju vedelikku. Kui, kui mitte soojal aastaajal, on kõige mõnusam värskes õhus sörkida. Isegi kui sa tõesti ei taha, jookse lihtsalt mööda maja ringi. Näete, et aja jooksul lööte kaasa ja sellest saab teie eluviis. See juhtus just nii. Elizaveta, aastane: minu motivatsioon kaalu langetamiseks oli, uskuge mind, tavaline, õigemini, mitte tavaline, vaid väga ilus ujumistrikoo.

Ja suvi on kohe käes. Ja minu vanuses on kaalu langetamine järjest raskem. Ja mitte üks ega kaks lisakilo. Algul kaotasin südame, kuid siis kogusin kogu oma tahte rusikasse ja pöördusin professionaalse treeneri poole. Spetsiaalselt minu jaoks loodud treeningud ja tulemus ilmneb kahe kuuga: toonuses keha, viis kilogrammi miinuses! Võite minna ujumistrikoo järele. Meeste tähelepanu pole kunagi ära võetud. Ja siis see See lõi mind rutust välja.

Ma ei osanud midagi muud välja mõelda.

5 viisi, kuidas ennast motiveerida!

Kuidas mind, alati saledat ja atraktiivset tüdrukut, hakati sagedamini ignoreerima! Seetõttu on minu motivatsiooniks abikaasa, tänu kellele kaotasin viis kilogrammi. Tüdrukute kaalulangetamise motivatsioon Pärast kaalulangetamist võimalikult pika tulemuse saavutamiseks on oluline mitte ainult kogu aeg dieeti pidada, vaid sundida ennast pidevalt sporti tegema.

Karmid keelud toovad sageli kaasa purunemisi ja uusi naela. Kiusatustega toimetuleku hõlbustamiseks peate kõigepealt mõistma ülekaalulisuse põhjuseid, suhtuma õigesti, miks soovite kaalust alla võtta, milline on inimese motivatsioon.

1 Paluge sõbral endaga kaasa minna

Mis on motivatsioon Teaduslikust vaatepunktist pole "motivatsiooni" mõistel selget määratlust, kuid on teada, et see on seotud inimese emotsioonidega. Paljud inimesed usuvad, et mõiste eesmärk ja olemus põhinevad inimeste vajaduste rahuldamisel.

Motivatsioon ladina keelest "movere" tähendab "liikuma, viima liikumiseni".

See sõna tähendab motivatsiooni tegutsemiseks. See on psühhofüsioloogiline protsess, mis kontrollib inimese käitumist, määrab tegevusvektori, moodustab eesmärgi saavutamiseks stabiilsuse ja aktiivsuse. Kaalu langetamiseks on kahte tüüpi motivatsiooni: sisemine ja väline.

Piirid nende kahe vahel on sageli hägused. Need liigid segunevad ja voolavad üksteisesse, lisaks sõltub kõik inimese omadustest. Väline motivatsioon läheb isiksusest kaugemale. Need on stiimulid, mis tulenevad oludest või teistest inimestest, näiteks tasu materiaalne või vaimne või hirm. Sisemine motivatsioon kaalu langetamiseks põhineb inimese eesmärgil, isiklikel soovidel, tema töö tulemustest naudingu saamisel.

Näited: saavutused - inimese soov oma oskusi täiendada, oma pädevust tõestada; isiklik kasv - enesetäiendamine, muutused, teadmiste ja oskuste hulga suurendamine; võimuiha - väljendub soovis kontrollida enda või ümbritsevate inimeste elu; sotsiaalne motivatsioon - sotsiaalne side teiste inimestega.

Kaalulangetamise psühholoogia Paljud inimesed "jätkavad" dieete, mis lubavad koheseid tulemusi. Tulemus langeb kiiresti tagasi ja tagastatakse sama kiirusega kilogrammid, tervise halvenemine, haiguste areng. Kaalukaotuse psühholoogia püüab uurida sügavaid vastuolusid inimese alateadvuses, probleemi juurt, püüdes leida isiklikke motiive konkreetse inimese kaalukaotuseks. Psühholoogiline kaalukaotus põhineb kaalutõusuni viinud põhjuste mõistmisel.

Peamine on meeldivate emotsioonide saamine, ebameeldivate reguleerimine, soov toidust suurema naudingu järele. See viib sõltuvusse maitsetugevdajatest, kiiretest süsivesikutest maiustustestmis keha räbu teeb.

2 Alustage iga päeva motiveeriva fraasiga

Tulemuseks on ainevahetusprotsesside aeglustumine, kehv seedimine, inimene tema sõnul pidevalt "tahab süüa", mis aitab kaasa kehakaalu tõusule, rasvumisele.

Parim motivatsioon kaalu langetamiseks on kahjude teadvustamine. Paljud inimesed ei pea piirangutele vastu, midagi segab, tahtejõu puudumine jne. Kõike seletatakse lihtsalt: kehakaalu langetamiseks pole õiget motivatsiooni, eesmärgi saavutamise praktilisi tehnikaid pole määratletud.

Ideaalse kuju tagaotsimisel mängib peamist rolli psühholoogiline hoiak.

Share on Facebook Share on Twitter Õpi salajasi motivatsiooni saavutada kaalulangus edu Paljud inimesed usuvad, et motivatsioon on maagiline kvaliteet, mida mõned inimesed on ja mõned inimesed seda ei tee.

Kaalukaotuse edukus sõltub selgest eesmärgist ja sisemisest arusaamast, miks, miks ja miks peate kaalust alla võtma. Psühholoogid usuvad, et on mitmeid viise, kuidas ennast kaalust alla võtta. Kas ma saaksin aidata: Toetus. See on sõprade, sugulaste abi, tingimuste loomine, mis aitavad dieeti pidada. Selline stimulatsioon võib olla palju tugevam kui saledate inimeste fotod, lubadused endale või kellelegi uue elu alustamiseks.

Kuidas motiveerida oma kaalulangust Parim salendav raseduste teksad

Karm meetod, eriti kui kriitika tuleb teistelt inimestelt. See mõjutab mõnda väga tugevalt, kuid lagunemise, neuroosi, psühholoogilise trauma tõenäosus on palju suurem. Vale stimulatsioon, enesekindlus, keelud ja sõna "igavesti" takistavad õiget suhtumist: Kaalu peate langetama mitte sõprade või kolleegide kadeduse, oma mehe rahulolu pärast - ainult iseenda jaoks. On vaja mõista, et jaotused ei toimu kellegile vaatamata, vaid kahjustavad ainult seda, kes kaalust alla võtab.

  1. 3 viisi, kuidas motiveerida kaalu langetama - Esiletõstetud Artiklid
  2. Kondimine kodus kaotuse kaalule
  3. Mis laguneb rasva maos
  4. 16 VIISI, KUIDAS MOTIVEERIDA ENNAST KAALUST ALLA VõTMA - ILU -

Ükskõik, kas tegemist on lemmikpiiblisalmiga, filmi tsitaadiga või sellega, mida keegi teie aastaraamatusse kirjutas, aitab inspiratsioon teid edasi liikuda. Mõned inimesed teevad vea, kui üritavad dieediks seada riidetükki kui eesmärki. Korduv proovimine selga, mis sulle ei sobi, võib olla motiveeriv.

Lisaks proovite riideid, mis teid meelitavad, selle asemel, et riided määratleda, kuidas te end tunnete - mis võib põhjustada teie kehas halvasti tundmist. Kui tunnete end oma kehas halvasti, ei pruugi te selle eest hoolitseda nii, nagu peaks. Vana idee on see, et kui tunnete end riietuses pidevalt pingul, näpistatuna ja ebamugavalt, on see pidev meeldetuletus toitumiskavast kinnipidamiseks. Kuid ebamugavustunne pole tavaliselt inspireeriv.

Tavaliselt juhtub see, et inimene tunneb end viletsana ja häbeneb ning on ülekaalust rohkem masendunud. See viletsus toob kaasa suurema liigsöömise ja kehalise koormuse. Riietusest inspireerimise asemel on riietus lõpuks viletsuse allikas. Teine vana idee on, et kaalulangetamise eesmärgiks oleks rõivaste suurus. Kuid rõivaste suurused ei ole sageli standardsed, eriti naistel. Rõiva lõikamine võib keha istuvust ja välimust oluliselt mõjutada. Samuti on alati võimalus, et kleit, mis teil keskkoolis oli, pole näiteks aastase naisena realistlik eesmärk.

Andke endale julgelt rõivastega Kuidas motiveerida oma kaalulangust algus. Lihtsalt vabanege kõigist rõivastest, mis teie kehale praegu ei sobi ega meelita, ja ostke väike arv riideid, mis teile head välja näevad nüüd. Kuigi kaal langeb mõistlikult, tunnete end nüüd paremini.

Samuti kajastab see väljavaateid keskenduda päevale korraga. Enda vastutusele võtmine on sageli tervisekava põhielement. Toit, mis poletab sisemise reie rasva tunned, et seda, mida teed, edastatakse teistele, langetad suurema tõenäosusega arukaid otsuseid. Samuti võivad lähedased teid julgustada ja teid aidata.

Kuid te ei pea end kriitika suhtes haavatavaks tegema. Mõned inimesed ei pruugi olla parimad inimesed, kes saaksid teie terviseplaanidega tegeleda. On okei hoida oma plaane ainult inimestele, kellele tunnete end oma plaanides hästi kaasa. Mõnikord on meie elus inimesi, kes ei toeta, on liiga kriitilised või kellel ei tohiks olla teie kaalulangetusprogrammi eelistus.

Samuti võiksite hoida oma plaanid valitud inimeste nimekirjas. Näiteks päeva jooksul söödud ja treeningu postitamine Facebooki võib toimida omamoodi ajaveebina. Kuid kas kõik teie sõbra nimekirjas olevad inimesed tahavad saada igapäevaseid värskendusi selle kohta, mida te hommikusöögiks sõite?

Pidage meeles, milliseid tänapäevaseid dieete teate? Ja nüüd vastake ausalt - kas need motiveerivad?

Kuidas motiveerida oma kaalulangust Tuhja kohuvalu ja kaalulangus

Otse vastupidi. Muidugi on õige toitumis- ja treeningprogrammidel suur mõju keha välisele muundumisele. Kuid habras, leebe tüdruk vajab alati mingit erilist motivatsiooni, mille jaoks on mõttekas pingutada.

Mõelgem koos, kuidas leida täiendav stiimuliallikas. Uus kleit või teksad, ülikond Kas olete juba pikka aega unistanud osta just seda kleiti vaateaknalt, kuid see on mitu suurust väiksem? Noh, on aeg saada soodne. Olen tugev ja kaal langeb kindlasti. Kas keegi saaks mind peatada? Ma ei arva ". Kas teie silmad ei süttinud Kuidas motiveerida oma kaalulangust selliseid sõnu ja metsikut kirge oma elu paremaks muuta?

See meetod aitas mõnel sõbral kaalust alla võtta. Kuid see motivatsioon ei töötanud minu jaoks. Uued kallid teksad ootavad endiselt tiibades ja mu õde püüab need ära võtta. Panuse peale Vaielge oma parima sõbra või emaga, võite saada raha või väärtusliku kingituse. Öelge oma kallimale, et 3 kuu pärast näete välja vastupandamatu.

Kui kuulete kerget naeratamist või näete hämmeldunud pilku, siis on see suurepärane võimalus väljakutsele vastu tulla ja tõestada, milleks te tegelikult võimeline olete.

Peamine on see, et see on inimese arvamus, kes on teie jaoks autoriteetne. Rannatäht Kas olete juba ammu tahtnud minna merele ja veeta mõnusalt aega kuumal liival, kuid lükkasite oma kuju tõttu reisi pidevalt edasi? Te ei pea ostma kalleid pileteid Taisse või Balile. Broneeri Sotši piletid ja mine sinna poole aasta pärast. Saate aru, et pärast 6 kuud leiate end kõrvetava päikese käes, päevitate ja sulistate soojas vees.

Olen kindel, et see on suurepärane motivatsioon teie figuuri pingutamiseks ja siiralt naeratamiseks. Boonusena saabumisel saate tellida professionaalse fotosessiooni. Räägime nüüd elu olulisematest valdkondadest. Tervis on esikohal Mäletate kuulsat vanasõna - "Terve hing on terves kehas"?

Ajaraiskamine

Tüdrukute jaoks on hea tervis väga oluline, sest nad on tulevased emad! Elust on raske rõõmu tunda, kui pea pidevalt valutab ja liigesed valutavad. Alati tuleks mõelda tervisele, sest see on meie sisemine väike õnne ja hea tuju labor. Ülekaalulised inimesed on diabeedile vastuvõtlikud.

Enim Küsimusi

Haiguste loetelu võib lõputult jätkata, kuid soovitan peatuda positiivsetel asjadel. Nõus, tervis on hea motivatsioon, selle nimel võite ja peaksite proovima. Nii hea on igal hommikul naeratades kohtuda! Kui oluline on välimus tööandja jaoks? On tore, kui teil on hea positsioon mainekas organisatsioonis.

Kuid kui noor tüdruk on töö otsimise etapis, mängib tema välimus olulist rolli. Kui inimesed näevad terviklikku inimest, tekivad psühholoogilisel tasandil assotsiatsioonid, et ta ei ole võimeline enesekontrolliks ja enesekorrastamiseks. Tööandja peas on järgmine pilt: "Kui inimene ei saa iseenda eest hoolitseda, siis kuidas temast saab kvalifitseeritud töötaja? Kujutage ette, et teile pakutakse oma oskusi näidata välismaal - näiteks Londonis või Roomas.

Related Content

Kas teil on soov mõne aasta pärast päikeselises Miamis kokteili juua? See võib nüüd kõlada fantastiliselt, kuid saab hakkama. Peamine on alustada iseendast. Õnn isiklikus elus Kas olete juba ammu tahtnud läheneda ühele ilusale mehele, et kohtuda ja mõnusalt aega veeta, kuid kas olete häbelik?

Enamasti juhtub see enesekindluse või ülekaalulisuse tõttu. Mehel, kes näeb alateadvuse tasandil tüsedat tüdrukut, on mõte, et tema elu on halb. Depressiooni ajal suureneb söögiisu. Miks vajab noor tüüp igavesti masendunud hingesugulast? Pange endale eesmärk - kaotada kaalu, viia keha heasse vormi, üldiselt tehke kõik selleks, et kadedad inimesed isegi üllatusega suu lahti Kuidas motiveerida oma kaalulangust.

Muud motivaatorid Soovitav on, et teil oleks mitu motivaatorit korraga. Siin töötab reegel: rohkem on parem. Võtke õun! Kas soovite õuna? See tähendab, et tal pole nälga. Selle pildi saate panna töölauale, riputada voodi kohale, kinnitada külmkapis. Peamine on see, et saate selle lihtsalt ja lihtsalt oma silmadega leida. Üks sõbranna viis albumi suhtlusvõrgustikku VKontakte, kus ta lisas pilte, mis julgustasid teda saledaks jääma.

Pealegi on motivatsioon üsna kuri iseloom, ilmselt porgandimeetod temaga ei töötanud. Lisan siin näite. Filmid Psühholoogid ütlevad, et suurem osa tüdrukute soovidest tekib juba pikka aega midagi vaadates. Mõelge mis tahes moe- ja ilufilmidele. Nad keskenduvad esteetikale, ilusatele piltidele ja rikkale elule. Mida tunnete, kui näete kogu seda ilu? Kindlasti soovite sukelduda sellesse piiritutesse moemaailma ja unustada ennast magusas unenäos.

Sellistes filmides ei näe te kunagi liiga pakse daame.

Kuidas motiveerida ennast kehakaalu

Vaadake kindlasti motivatsioonifilme. Mis ma oskan öelda, Hollywoodis ja mujal maailmas on nad Kuidas motiveerida oma kaalulangust populaarsed.

Kas soovite, et keha proportsioonid oleksid samad? Looge oma võrdlusfiguur. Pange foto töölauale, ümbritsege end igast küljest piltidega. Peate pidevalt mõtlema enda püüdlustele ilusa ja saleda keha poole.! Inspiratsiooni leidmine Internetist leiate sageli tüdrukuid, kes valmistasid oma kehast "magusat kommi".

Reeglina rääkisid kaunitarid oma mälestustes sellest, mis oli nende motivatsioon, mille juurde tuli laheda tulemuse saavutamiseks minna. Kui võimalik, siis vestelge nende inimestega isiklikult! Kes teab, võib-olla jagate paari aasta pärast juba oma uskumatut lugu ümberkujundamisest lihavast jõehobust sihvakaks flamingoks.

Fotod "Enne ja pärast" Pidevate edusammude Rasva kadumisintervallid tehke iga nädal foto. Teid tuleb pildistada ainult ühes asendis ja soovitavalt sama valgustuse all. Kujutage ette, kuidas te oma varasemaid fotosid võrdlete ja näete tulemust! Kui pilt edusammudest on teie silme ees, siis motivatsioon muutub veelgi suuremaks.

Nii et julge! Nagu öeldakse, "alusta uut elu mitte esmaspäeval, vaid hommikuste harjutustega". Räägime spordist. Maha vanad harjumused! Ma tahan alustada uut elu! Niisiis, olete tõsiselt otsustanud kaalust alla võtta, vabanenud vanadest harjumustest, siis mis aeg on teha?

Just, hankige kasulikke. Alustage sporti! Treeningprogramme on tohutult palju, kuid meid huvitavad eelkõige kardiotreeningud. Nende abiga saate oma keha võimalikult kiiresti korda teha. Ja seda kõike saab teha kodus.

Kuidas motiveerida oma kaalulangust Viisid saleda reide alla

Siin on kõik lihtne: peate valemi järgi määrama impulsi väärtuse, mille juures rasv tunni ajal kiiremini põleb. Asendage väärtused aastase valemiga. Ja treeningu kestus peaks olema vähemalt 40 minutit. Spordikeskustes on igal kardiovarustusel pulsi mõõtmise funktsioon ja kodus treenimiseks kasutatakse käevõru.

Fitnessi käevõru abil saab teha täiendavaid samme. Näiteks eile möödusin veidi üle 20 tuhande. Fitnessi juhendajad tutvustavad täna oma programmide erinevaid tüüpe. Valige see, mis teile tegelikult meeldib. Lubage lihtsalt leppida teiega kokku, et tegelete spordiga ainult mõnuga. Harjutus peaks meeleolu tõstma. Tervislik eluviis on usaldusväärne ja lojaalne sõber, kellega koos lähete pikale ja õnnelikule teekonnale.

Kuidas laiskusest üle saada? Meile kõigile meeldib sageli öelda: "Jah, ma teen seda homme. Tundub, et on olemas motivatsioon, edasiminek ka, kuid laiskus hakkab varem või hiljem ennast meelde tuletama. Kuidas selle salakavalate koletisega hakkama saada? Teatud parameetrite saavutamiseks proovige endale kehtestada kitsad tähtajad.

Hinnake lihtsalt oma võimeid kainelt. Kõik armastavad muinasjutte, kuid 30 kg liigse kaalu kaotamine 2 päevaga ei toimi. Mitmed kasulikud meetodid: Pea toidupäevikut. Pange oma igapäevane dieet üksikasjalikult kirja. Söö kooki, brownie't või koogikest? Kirjutage ka sellest veast.

Kas olete püstitanud uue 1 km rekordi? Rääkige sellest meile kindlasti! Kas kuju parameetrid on väiksemad? Kirjuta, hüüa rõõmust! Nii näete pidevat dünaamikat. Positiivsed Kuidas motiveerida oma kaalulangust on täiendavaks stiimuliks ja laiskus on kadunud. Andke endale hüvesid. Näiteks kui olete teatud aja möödudes oma eesmärgi saavutanud, siis tänage ennast. Osta kinopilet, lõõgastuge looduses, külastage ilusalongi. Laiskus pole elus kõige usaldusväärsem kaaslane.

Püüdke temaga suhtlemine võimalikult kiiresti lõpetada. Veel mõned kasulikud näpunäited Peaksite alati oma peas pilti hoidma - miks ja miks te kaalust alla võtate. Kui teie kujutluses tõmbate musta tühimiku, siis pole tulemust.

Visualiseerige alati oma eesmärk, kujutage ette lõpptulemust. Aus töö ja unistuste visualiseerimine on kaks olulist tegurit! Niisiis, motivatsioon on leitud, olete kehtestanud head harjumused, vabanenud laiskusest, millised soovitused on veel olemas? Veel kasulikke näpunäiteid: Looge tegevus igaks päevaks Kas olete maitsva suupiste tujus?

Viige see halb idee kohe endast eemale. Looge tegevus, mida teete iga päev. Näiteks alustage inglise keele õppimist. Kujutage ette, kuidas mõne kuu pärast ei saa te ainult õhuke kuju, vaid pingutate ka keelt. Lisaks peate iga päev õppima inglise keelt. Lisaboonusena tõestab lemmikloomade omamine üldist tervist ja heaolu.

Kuidas motiveerida oma kaalulangust Kas kuuma vee poleb rasva kehas

Seda on seostatud madalama kolesteroolitaseme, madalama vererõhu ning vähenenud üksinduse ja depressiooni tundega Kokkuvõte: Koerte omamine võib aidata teil kaalust alla võtta, suurendades kehalist aktiivsust ja pakkudes sel teel suurt sotsiaalset tuge. Hankige vajadusel professionaalset abi Vajaduse korral pöörduge kehakaalu langetamise abistamiseks professionaalse abi poole.

Inimesed, kes tunnevad end oma teadmistes ja võimetes kindlamalt, kaotavad rohkem kaalu. See võib tähendada registreeritud dietoloogi leidmist, kes võib teile õpetada teatud toitu, või treeningfüsioloogi, kes õpetaks, kuidas õigesti treenida.

Paljud inimesed naudivad ka vastutust, mida professionaaliga tutvumine neile pakub. Kui teil on endiselt raskusi motivatsiooni saavutamiseks, kaaluge psühholoogi või dietoloogi leidmist, kes on koolitatud motiveerivateks intervjuudeks, mis on tõestatud, et see aitab inimestel oma eesmärke saavutada.

  • Tõelised lood: kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma Psühhoteraapia Kevad on alanud ja paljudel tüdrukutel on soov muutuda saledamaks.
  • Robin Janes Kaalulangus

Kokkuvõte: Spetsialistid, nagu dietoloogid, treeningfüsioloogid ja psühholoogid, võivad aidata teie motivatsiooni ja teadmisi suurendada, et aidata teil kaalulangetamise eesmärke saavutada. Alumine rida Motivatsioon kaalust alla võtta on kaalulanguse pikaajalise edu saavutamiseks oluline.

Inimesed leiavad, et erinevad tegurid on motiveerivad, seega on oluline teada saada, mis aitab teid motiveerida. Ärge unustage, et annate endale paindlikkuse ja tähistate väikeseid õnnestumisi kaalulangetamise teekonnal.

Sa hakkad uskuma ennast ja suutma oma tervist muuta, muutes oma kehakaalu. Allikad: Williams, Geoffrey C. Grow, Virginia M. Freedman, Zachary R. Ryan, Richard M. Deci, Edward L. Ameerika Nõukogu Harjutuse isikliku treeneri käsiraamat, moodul 3, esimene istungjärk. Dr Diane McCaughey, Ph. Armitage, Mark Conner. Journal of Applied Psychology,