Teemad pidid esitama selle teabe veebisaidile enne uuringu orientatsiooni koosolekul osalemist. Veelgi enam, teadlased ekstrapoleerivad, et umbes kuue tassi H2O joomine päevas aitab teil aasta jooksul kulutada täiendavaid 17 kalorit. Selles suhtes on mõned neist infomercials ja raamatud on õige kaalukaotus võib olla lihtsalt nurga taga. Hoidke ainevahetust ümisemas, piirdudes kahe joogiga ja rüübates iga joogi vahele klaasi vett.

Üldiselt vale

Kategooriateta 30 viisi, kuidas suve ainevahetust suurendada Siit saate teada parimad teadusega toetatud toitumisnõuanded, mis aitavad teil rasvapõletusahju häkkida enne, kui päevad päikeselisemaks ja pikemaks muutuvad. Alates lihtsatest toiduvahetustest kuni lihtsate elustiiliharjumusteni võib meie nutikate näpunäidete vastuvõtmine olla võti, mis aitab teil maksimaalselt kaloreid põletada ja rasva sulatada - iga päev.

Tervisliku Toitumise Kui loete seda, siis otsite tõenäoliselt kiireimaid ja tõhusamaid viise oma ainevahetuse kiirendamiseks enne, kui suvine pööripäev sisse hiilib. Lõppude lõpuks on päikeseterrassi hooaeg kõigest nädalate kaugusel ja enamik meist võiks sellest kasu saada paar kilo alla viskama.

Ärka üles veele

Sellepärast oleme kokku pannud parimad teadusega tagatud toitumisnõuanded, mis aitavad teil rasvapõletusahju enne päevade pikemaks muutumist häkkida. Alates lihtsatest toiduvahetustest kuni lihtsate elustiiliharjumusteni võib järgmiste nutikate näpunäidete vastuvõtmine olla võti, mis aitab teil maksimaalselt kaloreid põletada ja rasva sulatada - iga päev.

Kui olete allolevad näpunäited üles märkinud, ärge unustage neid varuda 30 salendavat suvetoitu et teie keha saaks vaktsineeritult valmis.

Ja kui soovite tervislikke retsepte, supermarketi ostujuhiseid ja hädavajalikke toitumisalaseid näpunäiteid, tellige uus Söö seda, mitte seda!

Kaalust alla võtta, toetada terveid juukseid, nahka ja küüsi.

Piiratud aja jooksul saate säästa kaanehinnast 50 protsenti - klõpsake siin! Kuigi kaaluriiulile löömine on kindel viis nende kasumite saavutamiseks, aitab teie dieeti piisava hulga valkude lisamine lihaseid säilitada. Nii et kui kaalute naela, püüdke iga päev saada vahemikus 46—58 grammi valku, ideaalis nende kaudu 29 parimat valku kehakaalu langetamiseks. Uuring aastal Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism leidis, et osalejad, kes jõid umbes 17 untsi vett, kogesid oma ainevahetust protsendiliselt.

Veelgi enam, teadlased ekstrapoleerivad, et umbes kuue tassi H2O joomine päevas aitab teil aasta jooksul kulutada täiendavaid 17 kalorit. See on võrdne viie naela kaalukaotusega! Mitte liiga räbal. Brasiilia uuringus leiti, et vahelduv tühja kõhuga IF avaldas positiivset mõju ainevahetusele ja südamele - selle tulemuseks oli nii kehakaalu langus kui ka rasvkoe massi, vererõhu ja südame löögisageduse langus ning HDL ja LDL kolesterooli paranemine tasemed. Teadlased leidsid ka, et IF aitas suurendada konkreetse geeni ekspressiooni, mis vastutab toidu tarbimise ja rasvade ainevahetuse reguleerimise eest.

Lisaks sayonara ütlemisele tagavararehvile ja oma tikkeri tervise parandamisele teadsite, kas teadsite seda dieeditrikki ka tegelikult paneb sind kauem elama?

Viimased Artiklid

Vastupidiselt levinud arvamusele ei mõjuta munakollastes sisalduv kolesterool teie vere kolesteroolitaset negatiivselt - tegelikult ei leidnud Wake Metsa ülikooli teadlased seost muna tarbimise ja südamehaiguste vahel. Lisaks on munakollane täis ainevahetust kiirendavaid toitaineid, nagu valk, tervislikud rasvad, rasvlahustuvad vitamiinid ja koliin, ühend, mis ründab geenimehhanismi, mis käivitab teie keha rasva ladustamiseks teie maksa ümber.

Ja neile, kes soovivad enne randa löömist kaalu langetada, hankige see: Saint Louisi teadlaste uuring näitas, et hommikusöögiks munade söömine võib vähendada teie kalorite tarbimist kogu ülejäänud päevaks. TO Uuring ajakirjas Toitained leidis, et mustade ubade lisamine dieedile võib aidata söögijärgseid metaboolseid reaktsioone, südame-veresoonkonna haiguste ja diabeedi edasilükkamist metaboolse sündroomiga täiskasvanutel.

Kas Interneti kasutamine hõlbustab kaalulanguse säilitamist?

Lisage supertoit rasva põletavale omletile ja saate endale tõsiselt ainevahetust pakkuva hommikusöögi. Ühes Iisraeli uuringus leiti, et osalejad, kes sõid öösel suurema osa oma süsivesikutest, kaotasid rohkem kaalu ja nägid väiksemaid vööümbermõõtusid kui rühm, kes levitas kogu päeva jooksul sama koguse süsivesikuid. Ja veel üks uuring, mis on avaldatud Euroopa Teataja Toitumine nägi sarnaseid tulemusi: öine süsivesikute rühm näitas pärast sööki kõrgemat termogeneesi see tähendab, et nad põletasid rohkem kaloreid.

A Uuring aastal Täpsem farmaatsiatoodete bülletään leidis, et rasvunud inimeste toidusedelite täiendamine 30 milligrammi tsinkiga päevas - VBLOCK kehakaalu langetamise uuring võrdub vaid kuue toore austriga - aitas neil kaalust alla võtta ja parandada vere kolesteroolitaset.

Fresh articles

Päevas soovitatud seleenikoguses on vaid üks pähkel. Seleen aitab muuta türoksiini aktiivseks hormoonivormiks T3. Brasiilia pähklid on üsna suured Kas mõelda brunchil friikartulitega munade tellimisele? Mine - teadus ütleb, et võttes a dieedist lahti võib kiirendada rasvapõletust, suurendades teie ainevahetust. Kuid pidage oma petisööki plaanipäraseks.

Kuid miks on need rafineeritud süsivesikud - mida me väldime, oleme oma dieedile nii kahjulikud? Suhkur põhjustab vere glükoosisisalduse suurenemist ja langemist, lülitades nälja sisse. Veelgi enam, kui teie keha ei kuluta kogu tarbitavat suhkrut ära, muutub see rasvaks, mis ei põleta rasva ega kiirenda ainevahetust nagu lahjad lihased.

A Uuring aastal American Journal of Clinical Nutrition leidis, et süsivesikutega magustatud jookide sageli rüüpamine võib suurendada pärast sööki või pärast sööki tekkivat insuliinivastust, Fat poletamine toidu ajakava põhjustab lipolüüsi või rasvade lagunemise ja rasvade oksüdeerumise vähenemist.

Kui soovite oma söögikorra ajal veidi kihisevat või maitset, valige üks meie hulgast 12 soodat, mis on tegelikult tervislikud.

Mitte päris.

Paki dieet valguga kokku

San Antonio Texase ülikooli terviseteaduskeskuse teadlased leidsid, et kunstlikult magustatud jooke tarvitavatel inimestel oli kaalutõus või rasvumine tõenäolisem võrreldes nendega, kes ei imenud. Kui te ei saa lihtsalt oma VBLOCK kehakaalu langetamise uuring piinata, ilma et oleksite enne kolme Splenda pakki lisanud, kaaluge ühe tõelise suhkrupaki vahetamist ja seejärel võõrutamist.

Teie ainevahetus tänab teid. Tegelikult on matcha pulbril 3 kuni korda rohkem EGCG-d - kiirem ainevahetusega seotud õlletehases sisalduv rasva põletav antioksüdant kui roheline tee.

Lisage Hulk-huedi pulber raputustele, kaerahelbedele ja valgupannkookidele, et suurendada oma hommikusöögi antioksüdantsust. Hoidke oma rasvapõletusahju täiskiirusel, lisades oma dieeti rohkem looduslikke mineraalaineallikaid.

Toidurauda võib leida kahel kujul: heem mida VBLOCK kehakaalu langetamise uuring loomsetest allikatest nagu punane liha, kala ja kana ja noneem mis on saadud sellistest taimedest nagu spinat ja läätsed.

Kaalulanguse loove tagakuljel

Ajakirjas avaldatud uuringu järgi Füsioloogia ja käitumineoli kofeiiniga kohvi tarvitanud inimeste keskmine ainevahetuse kiirus 16 protsenti suurem kui kofeiinivaba. Kuid teie tellimus dikteerib, kui tõhus teie java võib olla. Kreemeri, sarapuupähklisiirupi ja suhkrupakkide vahetamine kaneeli ja muskaatpähkli raputamiseks võib teie tassi maitsta ilma kaloreid panustamata. Londoni Imperial College'i teadlased leidsid seose probiootikumirikka toidu söömise ja metaboolsete muutuste, sealhulgas kehakaalu languse ja rasva imendumise vähenemise vahel.

Rasvaskaotus paevas

Veelgi enam, see gluteenivaba teravili on ideaalne neile, kes põevad tsöliaakiat, või veganitele, kes otsivad täielikku valku see super süsivesik sisaldab kõiki üheksat asendamatut aminohapet - mis aitab üles ehitada ainevahetust taastavat lihast!

Avaldusse trükitud uuring Rahvusvaheline ülekaalulisuse ja sellega seotud ainevahetushäirete ajakiri VBLOCK kehakaalu langetamise uuring, et osalejad, kes sõid mandlitest rohkem kaloreid, kaotasid rohkem kaalu kui erapooletu.

Kreeka pähklid on PUFA-de, nagu oomega-3, peamine allikas, kuid kõik pähklid sisaldavad rikkalikult tervislikke rasvu, mis aitavad teil kühmu võita.

Eriti neitsioliiviõli on pakitud haiguste vastu võitlevate polüfenoolide ja tervislike rasvadega, mis aitavad teie väsinud ainevahetusel äratada.

Ühendage õli õunasiidri äädikaga - mida on seostatud KMI, siseorganite rasva ja vööümbermõõdu vähenemisega - ja teil on endale maitsev ja vaevatu eliksiir, mis võib nii teie ainevahetust parandada kui ka teie rohelist.

Vegemiidi šokolaadimaitse test: kas Cadburys New Block on fantastiline või kuri?

Aastal avaldatud uuringu kohaselt Ameerika Toitumiskolledži ajakiriinimesed, kes tarbisid annust Lycium barbarum - taim, millest korjatakse goji-marju - põletasid kaloreid platseeborühmast 10 protsenti kõrgema kiirusega ja selle mõju kestis kuni neli tundi. Päikesepaiste vitamiin on oluline ainevahetust taastava lihaskoe säilitamiseks. Söömise loomulikuks suurendamiseks veenduge, et kaevaksite rasvaseid kalu, nagu lõhe, sardiinid ja makrell.

Suurepärased allikad on ka tuunikala, kangendatud piim ja teravili ning munad. Chia- ja linaseemned sisaldavad olulist oomegarasvhapet ALA, mis aitab põletikku vähendades naela langetada. Ülevaade ajakirjas Toitained leidis, et oomegad võivad suurendada rasvade põletamist ja vähendada näljataset.

rasva poletamine volukepp

Kas pole veel veendunud? Mõelge sellele: aastal avaldatud aruanne Toitumine kliinilises praktikas leidis, et dieedi pakkimine selle tervisliku rasvaga võib parandada teie rasva metaboliseerimise võimet, muutes teatud rasva geenide toimimist.

Kui kasutate linaseemneid, jahvatage need kindlasti vahetult enne kasutamist, kuna terved seemned läbivad teie keha seedimata, jättes teid võimatutest eelistest ilma. Proovige küpsetada otra paprika ja kurkumiga ning lisage salatitele tekstuuri lisamiseks.

Ainevahetuse jaoks on hädavajalik saada piisavalt silma kinni seitse kuni üheksa tundi ööpäevaskuna see vähendab teie näljahormoonide ja rasva säilitava stressihormooni kortisooli taset.

30 viisi, kuidas suve ainevahetust suurendada

Nii et ei, rannaküpsuse saavutamiseks ei pea te leivast loobuma - valige lihtsalt sobiv päts. Need 15 põhjust, miks inimesi Hesekieli leib vaevab aitab teil dekodeerida, kuidas võrsunud leib aitab teil lõpuks kaalu langetada.

Mida see teie vööjoonele tähendab? Teie keha seab esmatähtsaks selle külmutatud marginaali lagundamise, mille olete õnnetunnil enne avokaado röstimist teinud. Hoidke ainevahetust ümisemas, piirdudes kahe joogiga ja rüübates iga joogi vahele klaasi vett. Dr Barry Sears, mittetulundusliku põletikuuuringute fondi president, ütleb meile'Harvardi meditsiinikool näitas [aastaid tagasi], et üks põletikuvastane söögikord stabiliseeris veresuhkru taset ja kaks põletikuvastast söögikorda vähendasid kalorite tarbimist 46 protsenti.