Hoidke selles asendis, säilitades samal ajal neutraalse selgroo. Võite mõelda: kuidas on rasvaga? Inimkeha on üks ühik, seda ei jaotata ruumides. Venitage ülakeha parema käe taha ja painutage seejärel küljele ning haarake parema peopesaga paremat pahkluu.

Kuidas poletada rasva ABS umber

Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed. Ab-otsijaid eristab ab-haversist see, et ab-havers mõistavad, et kilpkonnakesta kõhu kujundamine on kaheosaline protsess. Ühelt poolt peate need kõhulihased üles laduma.

Ja teisest küljest peate oma toiduvalikut täpsustama.

Kuidas poletada rasva ABS umber

Jätke vahele võrrandi mõlemad osad ja olete igavesti ab-otsijate klubi liige. Niisiis, kas nikerdatud keskosa nikerdamine on raske?

Kuidas poletada rasva ABS umber

Õige lähenemisega see tegelikult nii ei ole. Tegelikult, kui treenite targalt ja sööte targemini, saate Landry andmetel kõhulihaseid, mida olete alati soovinud, kõigest neljal päeval nädalas 45—60 minutiga päevas. Et aidata teil saavutada kadestamisväärset kõhulihast, panime kokku selle juhendi, kuidas saada tugev ja kujundatud südamik.

Kerige alla, et õppida parimaid ab-harjutusi, dieedilülitid ja muud. Kuid tugevdades oma terve südamikul on palju rohkem kasu tervisele kui lihaste ülemise kihi vormimine, ütleb Alena Luciani, sertifitseeritud tugevuse ja konditsioneerimise spetsialist ning Training2xl asutaja.

Kuidas teie põhilihased koos töötavad?

Teie südamik ei koosne ainult nendest kuuekomplektilistest lihastest. Pigem on südamelihaste kihte palju palju! Tegelikult on võimalik omada nähtavat kuut pakki ja ikkagi nõrga südamikuga. Teie südamiku moodustavad lihased on: Rectus abdominis: Lihast, mis vastutab selle eest, et teie keskosa sarnaneks mägikaste pakiga, nimetatakse rectus abdominiseks ja see on vaieldamatult vähemalt oluline südamerühma lihasrühm.

Ristkõht: "[Rectus abdominis] all asub põiki kõhuosa - lihasrühm, kes vastutab teie Kuidas poletada rasva ABS umber turvalise ja joondamise ning püsti hoidmise eest," ütleb Luciani.

Nõrk põiksuunaline kõhulihas on vigastuste ja valu, eriti alaselja, kiireim rada. Kaldus lihased: Teil on ka kaks kihti viltuseid lihaseid, mis aitavad teil pöörelda. Need on halvad poisid, kelle värbate, et saaksite teha asju, näiteks toidupoed ära panna või Scoutile palli visata, vigastamata.

Tõde: kuidas põletada kõhurasva!

Kõik need südamelihased töötavad koos, et hoida teid turvaliselt ja tugevalt, kui liigute peaaegu igas liikumistasandis või teete mis tahes liikumisharrastust, ütleb Luciani, sealhulgas sellised liigutused nagu push-up, deadlifts ja squats. Lühidalt, kui teie eesmärk on saada kõhulihaseid, soovitab Luciani selle ümber sõnastada näiteks: "ehitage kuulikindel keskosa" või "ehitage südamik, mis hoiab mind vananedes vigastusteta". Kõlab päris halvasti, ei?

Siin jagavad eksperdid täpselt, kuidas luua tugevam tuum ja parimad ab-harjutused selle ihaldatud kuuekomplekti saavutamiseks.

  • See on ilmselt suurim küsimus, mida paljudel on meie keha rasva kaotamisel.
  • Kuidas 2 nädala jooksul kõhurasva kaotada | Vihjeid | May
  • Miks me oleme rasva meie Abs?
  • Korduma kippuvad küsimused teie Flat Abs või Six-Pack kohta
  • Tms salendav mahl

Kuidas ehitada tugevamaid, määratletud abs 1. Pange prioriteediks liitharjutused Liitharjutused on parim viis tugevdada kogu oma südamikku, kaasa arvatud need kuuepakulised lihased. Harjutused nagu eesmine või tagumine kükitamine, õlavarre ja surutõstmine on südamega töötavad mitme liigesega liigutused ja teisi lihasrühmi samal ajal, selgitab Landry. Selle tulemusena võivad need harjutused stimuleerida ka südamiku ja ülejäänud keha lihaste kasvu. See on oluline: miks ei saa rasva kaotada, ei saa kohapeal treenida, ütleb Luciani.

Milline on parim treening oma tuharade pingutamiseks ja kõht rasva vabanemiseks?

Teisisõnu, selleks, et vabaneda rasvast, mis hoiab teie kujundatud unistuste täitumist, peate pealaest jalatallani varjama rasva, nii et sellised nõudlikud liigutused nagu liitharjutused võivad aidata. Liitharjutused aitavad B veretuup B kehakaalu langetamise retseptid kogu keha rasvapõletust, kuna need loovad rohkem lihaseid, ütleb Luciani.

Selleks, et keha oleks alati sale, tasub rasva põletada abs ja külgedes. See nõuab mitte ainult tasakaalustatud toitumist, vaid ka spetsiaalseid harjutusi. Asukoht: Asukoht: 1 Tehke igal hommikul või õhtul väike kogus treeningut.

Lõppkokkuvõttes tähendab see, et kui kasvatate rohkem lihaseid, kulutate voodis lamades või raamatut lugedes veelgi rohkem kaloreid. Alumine rida: Parimad ab-harjutused on liitliigutused, nii et ehitage treeningud nende mitme liigesega harjutuste ümber.

  1. Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid.
  2. ❶ Kuidas Kiiresti Eemaldada Rasv Kõhu Ja Külgedelt | Sport ja fitness
  3. Kaalulangus kasi veenid
  4. 5 tavalist müüti ja väheseid fakte teie abs
  5. Millised on head harjutused kõht rasva vabanemiseks?
  6. Wolfram Alpha kaalulangus
  7. Kuidas poletada keha rasva loomulikult
  8. Tõde: kuidas põletada kõhurasva! - Atleetvõimlemine

Isegi kui treenite ainult kolmel päeval nädalas, hakkate järk-järgult nägema, et ilmuvad mõned ab sooned. Seotud lugemine minutiline ringtreening lamedate kõhulihaste jaoks 2.

Varuge ka aega isoleerimisharjutuste jaoks Erinevalt liitliigutustest töötavad isolatsiooniharjutused ainult ühte lihasrühma.

Kuidas poletada rasva ABS umber

Ideaalne näide: prõks, mis on suunatud ainult kõhu sirglihastele. Ja kuigi need on vähem tõhusad kui liitharjutused, nõustuvad Landry ja Luciani, et ab-isolatsiooni harjutustel on koht kõhuõõne otsimisel.

Tugeva südamiku eelised

Kuna isolatsiooniharjutused maksavad kehale vähem maksumust, soovitab Luciani treeningu lõpus teha isolatsiooni abiharjutusi, nagu krõksud, istmed, püsti tõusmine ja jalgade tõstmine.

Näiteks võiksite proovida neljaminutilist V-up Tabata, mis sisaldab 20 sekundit tööd ja 10 sekundit puhkust.

Aeroobika Jalgrattasõit Kuid hoolimata sellest, millist tegevust valite, on parim südame rasvapõletuseks strateegiline eesmärk. Kas tehke suure intensiivsusega intervalltreeninguid HIITväga madala intensiivsusega kardiotreeninguid, nagu kõndimine, või ideaaljuhul kombinatsiooni mõlemast. Kuna rasvkude lihastes väheneb, näete end rohkem toonuses ja vähem lõtv. Tugevdage oma südamikku Põhiharjutuste tegemine on siiski oluline.

Kui mõtlete, mitu tundi peaksite jõusaalis veetma, võite olla üllatunud, kui kuulete, et neli minutit ab-isolatsiooni treeningut päevas on tegelikult kõik, mis selleks kulub. Kui lähete viimasega koos, pidage meeles, et teie südamiku kinnitamine st pingutamine kükitamise ajal on alaselja kaitsmiseks hädavajalik.

Kui teie keskosa on pärast isolatsiooni liikumist liiga väsinud, et jääda selja kükitamise jaoks hõivatud, siis puhake, kuni seda pole. Töötage oma liikuvuse kallal Liikuvus on teie võime liikuda lihast läbi kogu liikumisruumi juhtimisega, ilma valu ja kompenseerimiseta.

Fresh articles

Näiteks kellelgi, Kuidas poletada rasva ABS umber suudab kükis paralleelselt murda, on hea puusa ja pahkluu liikuvus. Luciani sõnul toetab parem liikuvus kaudselt teie jõupingutusi tugevamaks muutumiseks - olenemata sellest, kas need tugevuseesmärgid langevad konkreetselt teie keskmisele osale või mitte.

Mida parem on teie liikuvus, seda rohkem saate ab-harjutustest, mis tugevdavad ja kujundavad teie tuuma, ütleb ta.