Lisaks on toolil lõõgastudes ainevahetus kõrge ja keha jätkab järgmise 24 tunni jooksul rohkem kalorite põletamist. Sa oled terve, beebi ja kui keegi ütleb sulle teisiti, siis nad teevad seda oma madala enesehinnangu tõhustamiseks! Mis juhtub, kui sul on õige kaal, kuid on vaja kaotada natuke rasva? Kuid ilma trennita on suurem osa kaotatud kehakaalust lihasmassi, mis tähendab, et kehakaalu langetades võib teie keha rasvaprotsent tegelikult väheneda.

Rasva põletamine

Minu nõuanne on siiski kasutada neid jälgijaid tööriistadena. Jälgi tähelepanelikkust, mitte kalorite lugemist. SEOTUD: Nutikas tervis: proovisin kaalulangetamiseks Noomi - ja see töötas Dieedi ja treeningu näpunäited, mis aitavad kaalulangetamisel Need dieedi ja treeningu näpunäited aitavad teil luua päevase kalorite puudujäägi, mis aitab teil kaotada 1 naela: Söö täisteratooteid.

Need täidavad teid ja nende seedimine võtab kauem aega kui töödeldud jahus või valges riisis sisalduvad lihtsüsivesikud. Valige täisteraleib, pruun riis ja kaerahelbed. Terved terad sisaldavad ka palju tervislikke kiudaineid, mis võivad rohkete uuringute kohaselt kaalulangust veelgi aidata.

Kuidas kaotada 5 kg 2 nädala jooksul

USA põllumajandusministeeriumi USDA andmetel pakub tass pruuni riisi 3,12 grammi g kiudaineid, mis annab 11 protsenti selle toitaine päevasest väärtusest. Mõelge enne joomist. Harvardi T. Chani rahvatervise kool. Näiteks märgib USDA, et 8 untsi puuviljapunch sisaldab kalorit ja 26 g suhkrut. Lihtsalt veele tavalisele või vahuveinile üleminek võib vähendada teie kaloraaži peaaegu vaevata, ütleb ta. Proovige neid 11 värskendavat sooda alternatiivi Söö regulaarselt. Pea kinni kolmest toidukorrast ja ühest või kahest suupistest päevas.

Kui teil on kalduvus sööke unustada või puududa, seadistage oma telefoni meeldetuletused kõigi söögikordade ja suupistete kohta.

Kaotage 12 naela 12 päevaga, süües 12 Krispy Kreme sõõrikut

Tehke regulaarselt jõutreeninguid. Puhkeseisundis lihas põletab rohkem kaloreid kui puhkeolekus rasv. Lihasmassi suurendamine aitab tõhusamalt kaalust alla võtta. Teie magustoiduks on marjad: magusad, kuid tervislikud ja madala kalorsusega. Sõltuvalt ajakavast saate seda suupisteks päeva jooksul igal ajal. Praegused uuringud näitavad, et söögikordade ajastamine mõjutab teie keha koostist päeva lõpuks vähe või üldse mitte.

Võite selle suupiste vabalt valida, kui soovite. Vee kaalu manipuleerimine Esimese 9 päeva jooksul võite soolata ja maitsestada oma mune, liha ja köögivilju nii, nagu soovite. Süsteemi loputamiseks jooge iga päev vähemalt gallon vett. Viimasel 3 päeval hoiduge soolamisest.

Kuidas poletada 5 naela rasva

Viimasel päeval joo ainult üks 16,9 oz pudel vett ja lõika peekon välja — liiga palju naatriumi. Sellisel viisil naatriumi ja vee tarbimisega manipuleerides loputate oma süsteemi liigse veemassiga ja kaotate selle käigus üsna palju kaalu.

Jäätised sõõrikul Selle täis 12 kilo saamiseks soovitan minna iga päev 30—minutilisele kiirele jalutuskäigule. See suurendab teie päevast kalorite põletamist — kalori võrra. Korda 30 minutit. Tehke kaks sekundilist pausi ja kõndige kiirusega 6 mph.

Kuidas poletada 5 naela rasva

Kaalutreening Rasvade tõstmine või jõutreening on lahja lihase kasvatamiseks ja kalori põletamiseks päevas hädavajalik.

Kasutage lihaskiudude toimimiseks selliseid seadmeid nagu hantlid, kangid, Šveitsi pallid, ravimipallid, kettlebellid, takistusribad, tõmbetangid jne.

Sobiva ja saleda keha saamiseks tehke vahelduvatel päevadel südame- ja jõutreeninguid. Nööriga hüppamine Trossi hüppamine või vahelejätmine on suurepärane soojendusharjutus. Harjutades kõrge intensiivsusega köishüppeid 30 minutit, võite põletada kuni kalorit. Põlvevigastuste vältimiseks kandke korralikke kingi ja maanduge pehmelt. Tehke seansi ajal kaks sekundilist pausi.

Kehakaalu treeningud Keharaskuste harjutused on nagu raskusteta raskuste tõstmine! Harjutused, nagu hüppekükid, planguvarvakraanid, indekseerimine, tõuked, mägironijad, ämblikuronijad, burpeed, kõrged põlved, ristkere jalgade jalalöökide hüppamine, jalgade langused, krõksud, hüpped, hüpped, uisutajad jne, on hämmastavad kaloripõletajad. Kiire jalgrattasõit kiirusega miili tunnis 30 minutit aitab 30 minuti jooksul põletada kalorit.

Kui aga teie vastupidavus pole sellel tasemel, võite teha kolm sekundilist pausi ja hinge tõmmata. Kahe nädala jooksul hakkab teie vastupidavus paranema ja te hakkate rohkem kaloreid põletama.

  1. Kaalulangus aeglane protsess
  2. Kaalulangus Taralynn
  3. Kuidas saavutada 1 kilo kaalulangust - Healths -

Sõudmine Hankige veesõudmismasin koju või aerutage jõusaalis. See aitab teil kulutada kalorit ja toonib ka selja ülaosa, õlgu, rinda ja käsi. See pakub ka hulgaliselt eeliseid. Spordiala õues Suusatamine, uisutamine, jalgpall, korvpall ja reketispordid, nagu sulgpall ja tennis, on hämmastavad välispordialad, mille abil saate kulutada kalorit 30 minutiga.

Kuidas poletada 5 naela rasva

Samuti aitab serotoniini ja adrenaliini kiirustamine parandada mälu, vähendada stressi ja kutsuda esile parema une. Trepist üles jooksmine Trepist üles jooksmine on rasva põletav ja jalgu toniseeriv harjutus, mida ei saa eirata, kui soovite kulutada kalorit vaid 30 minutiga. Trepist üles sõitmine aitab pumbata rohkem hapnikku ning töötab kopse, südant, lihaseid ja luid.

Sa higistad ja viskad rasva minema. See parandab ka teie tasakaalu ja koordinatsiooni.

Kuidas poletada 5 naela rasva

Hoidke põlved pehmed ja südamik kinni. Selles asendis püsides lööge üle keha, tehes mõlemal küljel 15 kordust.

Video: Kent Hovind - Seminar 4 - Lies in the textbooks [MULTISUBS] 2021, Mai

Ülemiste lõikude jaoks alustage käed kraadise nurga all painutatud ja lööge risti ülespoole. Tehke mõlemal küljel 15 kordust. Intensiivsuse suurendamiseks võite lisada kaalu.

Seda harjutust tuleks teha vähemalt 2—3 korda, igaüks 15—20 kordust. Küünarvarre plank Pange kogu oma kaal käsivarredele ja varvastele, joondage küünarnukid põrandale õlgade alla.

Tehke sirgjooneline pea oma kontsadeni. Hoidke selles asendis 20 sekundit ja hingake õrnalt.

Meeste ja naiste vahel on metaboolsed erinevused.

Asetage põlved põrandale ja puhake 30 sekundit. Seda harjutust tuleks teha 3 korda päevas, kokku 6 kordust. Tõusulaud See relvaharjutus on üsna sobiv, et anda teile tugevad käed, selg ja õlad. Alustage modifitseeritud külgplaadi asendist, jalad virnastatud ja põlved kõverdatud. Hoidke kettlebelli paremas käes, painutage parem küünarnukk nii, et teie kaal toetuks käsivarrele. Tõstke puusad üles ja tehke keha sirgelt põlvedest õlgadeni, surudes samal ajal kettlebelli laeni.

  • Kuidas kaotada 5% keharasvast 10 päeva jooksul - Mõrv
  • Kardio Pilt: Shutterstock Kiirema kehakaalu langetamiseks võite minna kardiovaskulaarsetele harjutustele.
  • Hoiatus Valmistute suursündmuseks ja peate välja nägema täiuslik.

Vahetage küljed ja tehke 3 komplekti mõlemal küljel. Puhastage ja vajutage tuuleveskit See harjutus sobib lisaks kätele ka jalgade ja tuharalihaste treenimiseks.

Populaarsed Kategooriad

Seisa jalad õlgade laiuselt ja vaba kaal nende vahel. Lükake puusad tagasi. Langetage keha kükitamiseks alla ja haarake raskusest vasaku käega.

Nüüd suruge läbi jalgade ja tõuske püstiasendisse, tõstes samal ajal raskust vasaku õla poole ja ülespoole. Painutage vööst parema poole, võimaldades paremal jalal pöörata, kui parem käsi on parema jala siseküljel.

  • Põleta kiiresti kalorit päevas: 12 parimat treeningut - Nahahooldus -
  • Soovitatavad artiklid Kas teadsite, et pelgalt kalorite vähendamine ei aita kaalulangust 1?
  • Magage hästi, et vähendada rasva Teie ülakõhu õhupallid, kui teil on siseorganites ja nende ümber kuduv siseorganite rasv.

Hoidke külgsuunas painutades, libistades oma parema käe alla jala ja hoides vasakut kätt pea kohal. Kükipositsioonile naasmiseks pöörake seda liikumist tagasi ja korrake seda teise küljega.

Biceps Curl vahelduva lõikusega See harjutus sobib suurepäraselt lisaks pikkadele ja lahjadele kätele ka kindla alakeha saamiseks. Hoidke mõlemas käes hantlit või veepudelit ja seiske kergelt painutatud põlvedega. Astuge parema jalaga samm edasi ja laske keha langemisasendisse. Veenduge, et eesmine põlv ei läheks mööda varbaid. Samal ajal pingutage vasak biitseps ja keerake vasak käsi rindkere poole.

Vaheta külgi ja korda. Seisa sirgelt jalgadega õlgade laiuselt, hoides mõlemas käes paari hantleid.

Kuidas kaotada käsivarre rasva?

Hoidke õlavarre keha lähedal ja keerake üks hantel õlani. Nüüd, kui langetate kätt, tehke sama ka teise käsivarrega. Harjutuse ajal hoidke käte vaheldumisi. Alustage, tehes mõlemal käel 8 kordust. See harjutus sobib ideaalselt naistele, kuna see toniseerib käsi, kuid ei ehita lihaseid.

Biitseps ja käteringid Lisaks käte väljatöötamisele sobib see harjutus neile, kes soovivad kogu keha treenimist. Seisa jalad lahus, veidi laiem kui puusalaius, hoides mõlemas käes 5—8-naelast hantlit.

Küünarnukid peaksid olema painutatud ja peopesad ülespoole suunatud.

Kuidas veenda tüdrukut, et ta pole rasv?

Sirgelt sirgelt, kükita ja ringikujuliselt liiguta vasak käsi üles õlgade suunas. Nüüd pöörake see ümber, et langetada käsi algasendisse. Tehke 16 kordust. Tehke käik parema käega. Vähendage oma kaloraaži Ühe konkreetse piirkonna rasva kaotamiseks peate kulutama rohkem kaloreid kui tarbite.

Seda saab saavutada, kui vähendada oma päevast kaloraaži kalorini. Peale selle peate treenimise kaudu kaloreid põletama. Soovitav on mitte kaloraaži drastiliselt vähendada, kuna see võib teie kehalt energia kaotada ning põhjustada väsimust ja peapööritust.

What's the DASH Diet and Why Doctors Call It the Best Diet

Seega peaksite järk-järgult vähendama kalorite tarbimist ja kulutama tavalisest rohkem kaloreid. Puu- ja köögiviljad Puu- ja köögiviljad on väga toitvad ja hoiavad teie ainevahetust aktiivsena. Seetõttu tuleks oma dieeti lisada rohkem puu- ja köögivilju.

Kuidas poletada 5 naela rasva

Sööge iga päev vähemalt kahte tüüpi puuvilju. Ebatervislikud tooted, nagu koolad, alkohol ja töödeldud toidud, nagu laastud ja küpsised, tuleks kõrvaldada.

Kükita koos keerutustreeninguga Tagumine ja külgne rasv, mida nimetatakse ka armastuse käepidemeteks, on tavaline probleem. Kuigi te ei suuda konkreetset kehapiirkonda vähendada, on rasva võimalik põletada kõikjal, kaasa arvatud teie armukäepide. Regulaarne kardiotreeningutel ja jõutreeningutel osalemine aitab teil oma armastuse käepidemetest lahti saada. Lisaks treenimisele on rasvade kadu soodustamiseks oluline muuta dieeti.

Ebatervislikke küllastunud rasvu peaksid asendama mono- ja polüküllastumata rasvad sellistest allikatest nagu oliiviõli, linaseemned, kreeka pähklid, forell ja lõhe. Vähendage jahu ja rafineeritud suhkrute tarbimist ning tarbige rohkem täisteratooteid. Valgud Lahja valk on see, mida peaksite kaaluma dieediplaani ajal, et üldiselt kaalust alla võtta. Valguallikad, nagu kala, kanarind, kalkun, soja, tofu, seened, läätsed, oad, pähklid ja seemned, peaksid olema teie igapäevases dieedis. Nende toiduainete metaboliseerimiseks on vaja palju energiat, mis aitab rasva põletada ja lihaseid üles ehitada.

Dieedi ja treeningu näpunäited, mis aitavad kaalulangetamisel Kaalulangus on numbrimäng.

Süsivesikud ja rasvad Süsivesikud ja rasvad on meie keha nõuetekohaseks toimimiseks hädavajalikud. Sööge toitu, mis sisaldab palju häid rasvu ja süsivesikuid. Toidud nagu pruun riis, kaer, nisuleib, maguskartul, mitmeviljahelbed, tume šokolaad, avokaado, terve muna, chia seemned, pähklid, rasvane kala, riisikliideõli jne on väga toitvad ja hoiavad eemal palju terviseprobleeme.

Vältige praetud toite, kartulivahvleid, toorjuustu, sõõrikuid, kooke, jahutooteid, poleeritud riisi, kooke, saiakesi, piimašokolaadi jne.

Isegi kui otsustate neid süüa, treenige kindlasti lisakilode põletamiseks. Samuti sööge häid rasvu ja süsivesikuid mõõdetud kogustes. Piimatööstus Lisage oma igapäevases dieedis üks klaas piima ja üks terve muna. Munakollast ei tohiks ära visata, kuna see on väga toitev. See on täis rasvlahustuvaid vitamiine, mineraale, valke ja rasva.