Pedaalipaat: valetage selili, käed pea taga. Laia haardega, tihedalt haarduv, neutraalse haardega peopesad vastamisi või kaalutud tõmme või lõug Kui olete teinud.

Sumo surmtõstuk Kükitage üle varda, kui jalad on laiemad kui õlgade laiused ja varbad on suunatud umbes 45 kraadi. Haarake latist käed põlvede sees, õlad üle riba, sirged käed ja selg sirged.

Top kaalulangusmeetodid

Lükake kontsadega ja tõuske püsti, hoides latti kehaga ühenduses. Lõpeta püsti seismine, abaluud tagasi ja alla ning alaselg lamedaks.

4 minutit rasva poletamine

Pausige ja laske kaal aeglaselt tagasi põrandale. Ja siis edasi. Snatch-grip deadlift Kui olete teinud. Kangist pingipress Vaheta.

5 näpunäidet naha tugevdamiseks pärast kehakaalu kaotamist ()

Kallutage või langetage pinkide vajutamist Ja siis edasi. Laia haardega või tihedalt haarduv pink Kui olete teinud.

  • Soe vesi mee kaalukaotusega
  • Pohjused Kaalulangus kioskid
  • Kodu Sobivus Triigitud Triigitud Lihaed muutuvad uuremak ja tugevamak, kui neile tehake uui harjutui ja tehnikaid.

Lat pulldown Vaheta. Pullup või chinup Ja siis edasi. Laia haardega, tihedalt haarduv, neutraalse haardega peopesad vastamisi või kaalutud tõmme või lõug Kui olete teinud.

Seotud tooted

Kätekõverdus Vaheta. Jutlustaja lokk või kihar lokk Ja siis edasi. Laia haardega või kitsa haardega lokk Kui olete teinud.

La historia de cómo Oğuzhan y Demet se convirtieron en amantes

Triitsepsi pikendamine Vaheta. Upub nahkhiire efekti vastu Kaalu kaotamisel kipuvad käte tagaküljed lõdvestuma: seda nimetatakse nahkhiire efektiks. Selle nähtuse vastu võitlemiseks on vaja tugevdada triitsepsit. Tee kastmeid! Seisake seljaga tooli poole ja asetage käed istme servale.

KAALULANGUS: ABS DIEEDIRINGLUSE HARJUTUSED SAIDIL lmfysiot.ee - SOBIVUS -

Painutage oma jalgu 90 °, pange ennast jalgadele, seejärel painutage käed enne üles minekut allapoole. Abs tugevdab kõhtu Magu on üks neist piirkondadest, kus naha kaalumine pärast kaalulangust kõige rohkem puudutab. Epidermise tihendamiseks võivad abdominaalsed olla kasulikud.

Neid on mitut tüüpi: Istudes: lama selili ja painuta jalgu.

Slimme Munad

Tõstke rind sirge seljaga põlvedele ja tulge siis tagasi alla. Küünal: asetage selili, käed keha külge ja käed põrandale tasaseks.

ALLI Kaalulanguse ohutus

Tõstke oma vaagen, pange jalad vertikaalselt, seejärel laske need maapinda puudutamata madalamale. Pedaalipaat: valetage selili, käed pea taga. Tõsta jalad üles ja teeskle, et pedaalid.

Kliendi valik

Samal ajal otsib iga küünarnukk vastupidist põlve. Reie siseosa tugevdamine vastu longus nahka Kaalu saavutades kipub rasv kogunema reite siseküljele.

Eemaldage poluestrist rasva plekk

Selle tagajärjel puudub dieedi pidamisel selles piirkonnas sageli tugevus. Ehitage adductors! Lama paremal küljel ja painuta vasak jalg, hoides samal ajal jala kaar maas.