Kolimine 3: Tagumine sissepõrge ja vajutage Hoides veekeetjat ühe käega rack-asendis, tehke samm tagasi samale küljele. Whether you're a beginner or an advanced-level lifter, these 15 kettlebell exercises will help further your fitness. Mehed, kes seavad kõrgemad ootused, kaotavad rohkem kaalu, teatavad Minnesota ülikooli teadlased. Kettlebellid on suurepärane vahend jõutreeninguks. Just viskasin oma purgi prügikasti, sest tekib imelik surin kehas. Kodu Sobivus Kujundage keha, mida olete alati soovinud Kujundage keha, mida olete alati soovinud 3 aja, mida te ravade kaotuet ei tea1.

Selles pole kahtlust - kettlebellid on tõsiselt tõhusad mitte ainult tugevuse, vaid ka aeroobse võimekuse ja dünaamilise tasakaalu loomiseks.

Paks

Kui olete valmis oma kettlebelli treeninguid kõrgemale tõstma, on järgmine samm kettlebelli keerulise treeningu lahendamine.

Mis on Kettlebelli kompleks? Kettlebelli kompleksid on sisuliselt a pidev vooluring, sidudes kokku rida seljaga-tagasi kettlebelli liigutusi, kus käikude vahel on minimaalne või puhkeaja.

Mõelge sellele kui jõutõstjate ühekordse pingutuse vastandile: selle asemel, et panna kõik oma oomph ühes tõstukis alustate pideva liikumise ja pingutuste perioodiga, maksustades korraga mitut lihasrühma ja mitut energiasüsteemi.

Näpunäide Kuna see ei ole mõeldud maksimaalseks pingutuseks, võite tõsta end vähem kaalust kui eeldate.

Arvustused

Ärge häbenege pisut kergema kettlebelli valimist - eesmärk on valida kaal, millega saate treeningu jooksul vastu pidada, selle asemel, et pooleldi välja anda. Tulemused on fantastilised. Mõned parimad kliinilised uuringud kettlebelli treeningute tulemuste kohta on tulnud Ameerika treeningnõukogult ACE.

Näiteks ACE sponsoreeritud ja avaldatud Ehkki katsealused nautisid puhkeperioode ja tegid ainult ühte harjutust, olid tulemused uskumatud - osalejad põletasid rohkem kui 20 kalorit minutis - või samaväärselt 6-minutilise miili jooksmisega.

Paarige see isegi kaugelt tervisliku toitumisega ja see tähendab kiire ja tervisliku rasva kadumise võimalust.

Keha rasvakahjumi etapid Kas poks poleb arm rasva

Ühes teises ACE sponsoreeritud ja avaldatud uuringus osalesid katsealused kaks tundi nädalas tunniajalistes kettlebelli tundides. Treeningud hõlmasid 30—45 minutit selliseid harjutusi nagu kiiged, näpistamised, puhastused, pressid ja kopsud - kõik liigutused, mida võite leida kettlebelli kompleksi osana.

Fat Loss Machine

Kaheksanädalase uuringu lõpus näitasid katsealused märkimisväärset paranemist üldises tugevuses ja dünaamilises stabiilsuses koos 13,8-protsendilise aeroobse võimekuse ja hämmastava protsendilise südamekõhu suurenemisega. Kettlebelli kompleks nr 1 See kettlebelli kompleks pole lihtsalt väljakutse pakkuv treening kettlebelli algajatele - see on ka võimalus omandada puhas, üks põhilisi alustalasid, millega peate kokku puutuma peaaegu igas kettlebelli treeningus.

Kuidas keha poleb rasva loomulikult parajumperid Slim Down Parka

Treening: 5x puhastage ja vajutage 5x tagumine kaldus ja vajutage Vahelduvad küljed - teisisõnu, hoidke kettlebelli treeningu läbimiseks Kas puhas ja vajutage Burn Fat parema käe ulatuses, seejärel lülitage see järgmiseks korraks vasakule käele. Kui olete alles alustamas, võtke endale eesmärgiks teha hea tehnikaga kolm vooru mõlemal küljel. Kas puhas ja vajutage Burn Fat te ei saa nii palju ringe teha, kasutate liiga palju kaalu - nii et kergendage või minge isegi ilma veekeetlata, kuni olete valmis suuremaks väljakutseks.

Hoidke veekeetjat ühes käes, pöial pööratud sissepoole, nii et see oleks teie jalgade vahel. Hoidke küünarnukit keha lähedal, kui kasutate oma istmiku, reieluu ja selja jõudu - mitte oma käsi - raskuse sisse ja üles kühveldamiseks, pöörates seda ümber oma käe.

Account Options

Või kui soovite, võib mõelda hoopis käe keeramisest kettlebelli ümber, et see hõlpsasti hammasasendisse asetuks. Pange tähele riiuli õiget asendit: kuigi eksperdid on käe asendi üksikasjades mõnevõrra lahkarvamusel, valitseb üldine üksmeel, et teie käsi peaks olema keha lähedal.

See hoiab kaalu, mis toetub küünarvarre välisküljele, samuti oma keha lähedal. Järgmise korduse lähtestamiseks tehke liikumine vastupidiseks. Kettlebelli puhastuste kohta: Kettlebell ei tohiks seda harjutust tehes üldse vastu randme või kätt põrutada. Kui see nii on, tagage kaal veelgi ja keskenduge oma tehnika peenhäälestusele. Kettlebelli praktiline treenimine on alati parim, kuid kui see ebaõnnestub, on video väärt tuhat sõna.

Kuulsuste treener Mark Wildman tegi väga kasuliku õppevideo, mis lagundab levinumad vead ja nende lahendused, näiteks käe painutamine selle asemel hoidke seda sirgena ning käe ja seeläbi kaalu sirgjoonelise liikumise proovimine, selle asemel et käsi keerata.

Puhastage raskus riiuli asendisse. Pigistage oma südamelihaseid, et hoida keha stabiilsena ja õlad ühtlaselt, kui vajutate raskust otse üle pea. Järgmise korduse lähtestamiseks tehke liikumisi vastupidiseks: langetage esmalt raskus tagasi riiuli asendisse ja seejärel puhastage puhas.

  1. SPA Fat Loss Machine tarnijad, tootjad, tehas - MESCIEN
  2. Slim alla jalgade rasva

Kui olete valmis kompleksis järgmise harjutuse juurde liikuma, hoidke raskust riiuli asendis. Kolimine 3: Tagumine sissepõrge ja vajutage Hoides veekeetjat ühe käega rack-asendis, tehke samm tagasi samale küljele.

Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde? Tõlgi kirjeldus tagasi inglise Ühendkuningriik keelde Tõlgi Kettlebells make your gym and home workouts exponentially better.

Mõlema põlve painutamisel pigistage oma südamelihaseid, et kummagi põlve painutades vajuksite alla. Teie tagumine jalg peaks olema põranda lähedal. Vajutage tagumise jalaga maha, et naasta püstiasendisse.

Kui jõuate sellesse seiseasendisse, vajutage kettlebell pea kohal. Esimese korduse lõpuleviimiseks viige kettlebell riiulisse tagasi.

Kaalulangus viina sooda rasva kadu keha shaper koik asjad ilu

Pidage meeles: kui olete veekeetukompleksi läbinud, ühes käes olev kettlebell, pöörake ümber ja tehke seda uuesti, teises käes oleva kaalu abil. Kettlebelli kompleks nr 2 See kettlebelli kompleks põhineb kettlebelli kiigel, mis on veel üks lahutamatu liikumine peaaegu igas treeningus.