Simultaneously lift legs and arms at least 6 inches off the floor; hold for 5 seconds, lower and then repeat. Teie reieesiseses osas esinevad lihased on nelipealihased.

Sertifitseeritud isiklik treener ja Goldi AMP treener Ally McKinney on sellega nõus, rõhutades, et naistel on alakeha ja jalgade treenimine eriti oluline, kuna naistel on puusad laiemad kui meestel. Mida suurem on nurk, seda rohkem stressi peate põlvede kohal tundma. See tähendab, et naised on samuti altid põlvevigastustele nagu ACL-i pisarad. Kuid puusa- ja tagumise ahela tugeva tugevnemise toetamine võib aidata luu toetada ja võidelda vigastustega, "räägib ta.

Kuidas kiiresti tuharalihaseid kõvaks teha - harjutused

Oleme vestelnud tippkvaliteediekspertide ja profisportlastega, et ümardada parimad jalgade harjutused, et lisada need teie treeningrutiini. Pidage meeles, et vorm on ülimalt tähtis; Treenige neid liigutusi oma keharaskusega ja proovige siis neid harjutusi hantlitega või lisatud vastupanuga.

Kuidas: Alustage oma jala paremal küljel kõrgel seismist, jalad puusade laiusega. Lükake uisutades vasak jalg üle oma mati teise külje, painutades puusasid ja põlvi.

Harjutus seinaistmel - kuidas teha ja mis on selle eelised?

Parem käsi puudutab vasakut jalga ja parem jalg läheb taha, et liikumist stabiliseerida, et põrandat kergelt puudutada. Seejärel käivitage parem jalg ja korrake seda teisel küljel. Joi sõnul on see liigutus eriti efektiivne jalgade toonimisel ja südamepõletuse saavutamisel.

  • Amy Schumeri treener jagab oma treeningut kogu kehaga - ja see pole nali Amy Schumeri treener jagab oma treeningut kogu kehaga - ja see pole nali Me võime teada, et Amy Schumer on naljakas tüdruk, kes suudab käsu peale nalja murda, kuid on üks asi, mida uue filmi Snatched staar tõsiselt võtab: tema treeninguid.
  • Kükitamiaendie aamiek painutage põlvi ja langetage tagu Sisu Seisa jalad õlgade laiuselt ja hantlid mõlemal küljel kui kasutate latti, hoidke seda pea taga või rinna kõrgusel.

Kuidas: astuda parema jalaga pikk samm tahapoole, tunnetades venitust parema puusa painde ja neliku kaudu. Tõstke parema jala ülaosa diivanile, madalale lauale või pingile.

Kuidas tuharad toonida

Seejärel, kui torso püsti püsib, painuta parem põlv, et keha langeks otse maapinna poole. Tulge tagasi tippu ja korrake.

Nails and Calluses with a Retired New York Police Detective (2020)

Kui vorm on korras, korja edasiliikumiseks mõlema käega hantlit. Ta ütleb, et "vasikate, tagakülgede, tuharate, alaselja, selja keskosa, selja ülaosa teise nimega tagumine ahel töötamine on suurepärane viis lahendada paljusid poosiseisundi probleeme, mis meil täna ühiskonnana on. Veeretage oma õlad taha ja alla ning tehke kõik endast olenev, et liikumise ajal tööd tehes neid seal hoida. Teie töötav jalg on kergelt põlves painutatud ja maksimaalselt puusas. Lükake puusad tagasi, kuni teie rind on maapinnaga paralleelne.

Seejärel pigistage oma tuharad ja naaske seisvasse asendisse. Kui olete saavutanud piisavalt tasakaalu, et liikuda liikumisulatuses ohutult ja ilma kukkumiseta, saate segule lisada hantli või kettlebell.

15 parimat naiste jalgade treeningut, tippkvaliteediekspertide sõnul

Kuidas: Alustage seismist, kui jalad oleksid õlgade kaugusel, ja pange oma tuum kinni. Haarake veekeetjast, hantlist, veekannust jne ja hoidke seda vastu oma rinda.

Küünarnukid peaksid olema raskuse all ja raskus peaks füüsiliselt puudutama teie rinda selle lähedal, kus teie rinnaku vastab teie krae luule.

Hoidke jalad maapinnal täiesti tasasel kohal ja lükake põlved madalamal allapoole. Töötage selle nimel, et puusade korts saaks põlve kortsus. Kükita allosas peaksite olema maksimaalselt põlve painutatud ja maksimaalselt puusa painutatud.

Hoidke oma rind üles tõstetud ja kinnitage oma tuharad tagasiteel. Veekeetja täiskell läheb kogu pea kohale, venekeelne ketikella kiik lõpeb silmade kõrgusel ja võimaldab teil keskenduda puusade tugevusele.

Kuidas: seista nii, et jalad oleksid puusa laiusega ja põlved oleksid kergelt painutatud. Haarake oma südamik ja hoidke kogu liikumise ajal kindlalt selga. See hoiab ära seljavalu, parandab teie tasakaalu ja rühti ning muudab jooksmise ja muude spordialade tundmise kergemaks. Lisaks tunnete end kindlalt oma riietes ja riietest välja. Jätkake lugemist, et õppida neid kaheksa poosi, mis on suunatud teie tuumale. Kui te ei kasuta oma abs absoluutselt selle positsiooni stabiliseerimiseks, siis kipute tõenäoliselt ümber minema.

Siit saate teada, kuidas leida oma sisemine sõdalane.

Mida peate tegema seinal istumiseks?

Libisema 4 st 4. Nüüd saate neid lihaseid treenida, isegi ilma spordisaalis jalutamata! Proovige neid 15 positsiooni paremal küljel ja korrake seejärel vasakul küljel.

Te tunnete, et reied muutuvad iga liigutusega saledamaks! Külg raevukas: Foto: PopSugar 1 Seisake mati ette, mõlemad jalad koos. Libisema 6 st 6. Kolme jalaga koera arhiveerimine: Foto: PopSugar 1 Tõusege küljelt ägedalt positsioonile. Libisema 7 st jooga järjestusest tihedamale tagaküljele: Kas otsite viisi, kuidas saaksite mõõga taha?

  • Jalad on kehas üks suurimaid lihaseid ning suuremate lihaste töötamine nõuab rohkem energiat ja tulemuseks on suurem kalorite põletamine.
  • Kvadrid, reieosad, vasikad, adduktorid, alaselg ja tuharalihased.

See käikude jada on kindlalt toon ja annab teile täieliku tagakülje! Soovite kohe tänaval jalutada ja oma uusi kaupu näidata!

ATG kükitab tuharate ja jalgade toonimiseks

Allapoole koer: Foto: PopSugar 1 Alustage kätest ja põlvedest. Traditsiooniliselt tehakse seda poseerimist päikesetervituse A ajal, nii et võite sellesse sattuda ka ülespoole suunatud koeraga. Libisema 8 st 8. Kolme jalaga allapoole jääv koer: Foto: PopSugar 1 Allapoole suunatud koera juurest astuge mõlemad jalad kokku, nii et teie suured varbad puudutaksid. Keha lihaste ehitamiseks on vaja lisada palju valke. Vältige kõiki suhkrurikkaid toite ja vähendage kalorite tarbimist.

Slimming Skinny Levis Parim taimetoitlane kaalulangus app

Toit Küünlajalg sööma: Lahja liha, nagu veiseliha, kana või kalkun. Rasvavabad valgud nagu sojaoad tofu ja muud kaunviljad. Antioksüdantiderikkad puu- ja köögiviljad nagu spinat, lehtkapsas, mustikad ja maasikad.

Pähklid ja seemned, näiteks kreeka pähklid ja päevalilleseemned soolamata. Terad nagu kaer ja pasta on valmistatud täisteratoodetest. Toit ei peaks sööma: Kiirtoit. Toidud, milles on liiga palju kolesterooli näiteks või, koor jne ja süsivesikuid nagu leib, tärkliserikkad toidud jne Magusad toidud, nagu kommid, koogid ja pirukad.

Töödeldud toidud, nagu magusad hommikuhelbed, laastud ja naatriumirikas kala. Ärge sööge enne magamaminekut. Teie kehal ei ole piisavalt aega vahetult enne magamaminekut söödud toidu töötlemiseks, mis kõik muundub otse rasvaks. Nii et vältige enne magamaminekut näksimist!

Soovitatav

Joo palju vett. Täiskasvanu jaoks vajalik veekogus on 2,5 liitrit päevas, kuid suurem osa sellest veest on toidus hõlpsasti kättesaadav. Piisava vee joomine takistab ka kaloritega karastusjookide otsimist.

Seega, vastupidi kogukonna üldisele arvamusele, pole vaja juua 8 klaasi vett päevas. Jätke oma menüüst välja kõik karastusjoogid!

Ultimate Fat Burning Lahendus oine higistamine koha kaalulangus

Suhkruga magustatud joogid - sealhulgas Diet Coke Zero Coke Zero - ei oma teie tervisele samu eeliseid kui vesi. Kuid te ei pea sellega liiga äärmuslik olema, proovige lihtsalt suhkrutest jookidest eemale hoida. Joo rohelist teed! Roheline tee sisaldab antioksüdante, millel on vananemisvastane toime.

Magustamata roheline tee on tervislik jook, mis sisaldab palju teie keha jaoks hädavajalikke antioksüdante ja sisaldab portsjonis ainult umbes 1 või vähem kalorit. Joo vahetult enne sööki suur klaas vett või teed, et tekitada hallutsinatsioonides kõht täis, mis hoiab ära ülesöömise. Plank on üks usaldusväärsemaid ja lihtsamaid kõhulihaste harjutusi.

Kõhulihaste kuumuse tunnetamiseks on vaja tasast maad, veidi aega ja veidi tundlikkust. Valmistage poos ette. Varbade ja käte otsad - umbes küünarnukist randmeni - on ainsad kaks maapinnaga kokkupuutuvat osa. Pange kogu kaal varvastele ja kätele.

Kleen Fat Burner Kaalulangus loksutamine ilma kunstlike magusaineteta

Hoidke keha sirge.