HIITi soovitatakse nii neile, kelle jaoks on oluline rasvapõletus, kui ka neile, kes ei soovi muuta mitte kaalunumbrit, vaid parandada üldist füüsilist vormi — lisaks keharasva kaotamisele parandavad HIIT-treeningud vastupidavust ja töövõimet. Ajastul, mil keskmine ameeriklane tarbib hämmastavalt 88 grammi lisatud suhkrut päevas Ameerika Südameliit soovitab naistel piirata 24 grammi päevas ja meestel 36 grammi päevas , kasutavad toidutootjad seda palju, et tagada nad meeldivad tarbijate maitsele.

HIIT-treening high-intensity interval training koosneb lühikestest, kõrge pulsiga sooritatavatest treeninglõikudest, mille vahel on puhkepausid. Trenn võib kesta kümmekond minutit kuni pool tundi, väga treenitutel ka tund.

Kuidas HIIT erineb püsiseisundiga südamest

HIITi soovitatakse nii neile, kelle jaoks on oluline rasvapõletus, kui ka neile, kes ei soovi muuta mitte kaalunumbrit, vaid parandada üldist füüsilist vormi — lisaks keharasva kaotamisele parandavad HIIT-treeningud vastupidavust ja töövõimet. Kuna trennid on väga intensiivsed, jätkab keha kalorite põletamist kuni 72 tundi pärast treeningut — keha püüab saadud koormusest taastuda.

Selle protsessi nimi on EPOC excess post-exercise oxygen consumption ehk treeningujärgne liighapnikutarbimine.

Caynax HIIT - kõrge intensiivsusega intervalltreening Oled sa kunagi tahtnud põletada keharasva ja saada täiuslik abs? Proovige intervall treening põletada kõht rasva ja siis Caynax Aeroobne Weider Six A6W app moodustavad täiusliku 6 pack. Kõrge intensiivsusega intervalltreening HIITmida nimetatakse ka kõrge intensiivsusega Intermittent Exercise HIIE või sprint intervalltreening, on täiustatud kujul intervalltreening, kasutamise strateegia vahelduvad lühike intensiivne anaeroobne treening vähem intensiivne taastumise perioodi. HIIT on südame-veresoonkonna kasutada.

Arvukad uuringud on näidanud, et seetõttu on HIIT-treeninguga võimalik saavutada selle lühidusest hoolimata hea tulemus. Näiteks ajakirjas PLOS One avaldatud teadlase Martin Gibala töö tõendab, et isegi ühe minuti pikkusel intensiivsel treeningul on märgatav kasu tervisele, nii südamele kui lihastele.

Rasva kaotus Mida teha Madala kaalu korge repsi poletada rasva

Saladus peitub intensiivsuses Et lühike treening mõjuks, ei piisa harjutuste ükskõik kuidas tegemisest, 10 palli skaalal peab treeningkoormus olema 8 ehk trenni ei saa teha tempos, mis tundub mugav, vaid pulss peab tõusma ja treening tunduma raske.

Kes spordiklubisse minna ei taha, ent endal napib ideid, kuidas kava kokku panna, leiab abi äppidest. Kõik kolm intervalltreeningut toetavat rakendust, mida mina kasutan, on väga lihtsad, sest pakuvad harjutusi, mille tegemiseks pole tarvis muid abivahendeid kui sein, mida läheb osas harjutustes selja toetamiseks tarvis.

Kaalulangus Kiinivesi Puhas bensiini rasvapoleti hind

Kuna treening toimub oma keha raskusega, võib seda sooritada ükskõik kus — nii hotellitoas, aias kui rannas. Parema tulemuse saavutamiseks soovitatakse siiski korrata kava kaks-kolm korda nii, et treeningu kestuseks oleks ca 20 minutit. Lisaks klassikalisele intervalltreeningule saab valida eraldi kava nii kätele ja jalgadele kui kõhu- ja tuharapiirkonnale, samuti venituste tegemiseks.

Arvustused

Neil, kel rakenduses oleva illustratsiooni ja harjutuse kirjelduse järgi on keeruline tehnikat korrata, on võimalus vaadata sooritust näidisvideost.

Eraldi on välja toodud harjutuste rühm neile, kel probleeme liigestega — selles kavas puuduvad näiteks hüpped, mis võivad vaevusi põhjustada.

Sööge 6 väiksemat söögikorda päevas, mitte pidu Rakendage neid 9 rasvapõletuse näpunäidet, mis kasutavad treeningut ja dieeti, ja jälgige, kuidas keharasv sulaks nagu või, mida te enam ei kasuta.

Treeningu pikkuse, mis võib varieeruda viiest kuni kuuekümne minutini, saab treenija ise seadistada. Harjutusi tehakse 30 sekundit, millele järgneb 10 sekundit puhkust.

Äppi on mugav kasutada ja see näeb hoolimata lihtsast ülesehitusest hea välja.

Account Options

Osa harjutusi on nähtavad tasuta versioonis, aga kel on soov saada ligipääsu kogu kavale ja äpi võimalustele, peab pärast nädalase tasuta prooviperioodi läbisaamist ostma kuu- või aastapileti, mis sisaldab lisaks harjutusele konkreetse treenija eesmärkidest ja hetke vormist lähtuvat nädalakava ning personaaltreeneri nõuanded. Taimi Ainjärv, personaaltreener: Liikumine on möödapääsmatu elu osa ja treenimisega alustada pole kunagi hilja, ka mitte kõrges vanuses.

Aga soovitan enne iseseisvalt treenimist konsulteerida võimalusel treeneriga. Hea oleks algaja sportija puhul vaadata üle rüht, teha mõni liikuvus- või lihasjõutest, et vastavalt sellele anda õigeid treeningsoovitusi.

Navigeerimine

Samuti on väga oluline inimese sportlik taust, töö iseloom — liikuv või mitte —, ning tervis ja sellega seonduv — vigastused ja haigused, millega peab arvestama. Harjutuste õige tehnikaga tegemine ja hingamine on samuti Poletage keharasva Hiit, mis tuleks koos treeneriga üle vaadata. Ükski äpp ei saa jälgida tehnikat ega Poletage keharasva Hiit, kuidas harjutusi sooritatakse.

Ja punkt. Ma võikski selle postituse niimoodi kokku võtta ja päev võib rahulikult õhtusse minna. Aga sa vist ei lepi selle vastusega eks? Ma kaevan selle punase markeri ja paberi välja ja teen sulle selgeks, miks sa sellise jamaga kaasa ei peaks minema. Kuidas panna rasv põlema?

Tehes harjutusi pidevalt vale tehnikaga, võib kasu asemel pigem endale liiga teha. Treenimine peab olema tore tegevus ning harjutused ja liikumine peavad olema valitud sellised, et inimene tunneks ennast hästi.

Kaalulangus ja raske hingamine koertel Kaalulanguse teekond UPS ja DOWS

Treenimine peab toetama seatud treeningeesmärki. Iga inimene on individuaalne ja võttes aluseks kellegi teise treeningkava, ei pruugi harjutused ega nende tase sobida. Treener aitab valida igale indiviidile õiged harjutused ja liikumise viisid.

1. Rasvade põletamine on seotud energia tasakaaluga

Ka pikemalt iseseisvalt tegutsenud harrastajad võiksid aeg-ajalt treeneriga konsulteerida, et vaadata, kas treenimine toetab püstitatud treeningeesmärki. Ma ise ei ole äpi-inimene ja soovitan teistelgi minna jooksma ja kõndima näiteks ilma kõrvaklappideta, et kuulata pigem linnulaulu.

Lotus Fat Burner Regeneration Pharm Mao rasvade kaotuse napunaited

Kasutan nutiseadmeid nii vähe kui võimalik ja nii palju kui hädavajalik. Aga näiteks reisil, kui muidu ollakse harjunud käima rühmatrennis, võib äpp olla abiks harjutuste leidmisel, mida saaks oma keha raskusega rannaliival Poletage keharasva Hiit — miks mitte selliseid võimalusi ära kasutada.

Tekst: Urve Kask.