Seda seetõttu, et meie evolutsioonilises minevikus - enne põllumajanduse tulekut - oli toitu sageli vähe ja keha kohanes kütuse säästmiseks. Tegelikult aeglustub teie ainevahetuse kiirus ja keha jääb järelejäänud kütuse külge. Alkohol aeglustab ainevahetust, pärssides kesknärvisüsteemi talitlust.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad.

Kategooriateta 31 viisi, kuidas sa ainevahetuse täna sassi ajasid Teie ainevahetus kütab tulekahju, mis põletab kaloreid ja rasva isegi siis, kui te lihtsalt istute. Kuid kas kustutate kogemata leegi? Hoogustage ainevahetust homme, parandades mõned levinud ainevahetust aeglustavad vead, mille olete tõenäoliselt täna teinud.

Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat. Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada.

AJWAIN Vee kaalulanguse ulevaated

Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest. Kõike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada?

Jogurt — kerge vaheldus kehale Pumpa rauda. Jõutreening on parim moodus kiiresti kaloreid põletada. Pool kilo lihast põletab kuni üheksa korda rohkem kaloreid kui pool kilo rasva. Jõutrenn tõstab puhkeoleku ainevahetuse määra — kalorite arvu, mis sa niisama istudes põletad.

Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring võrdles kümne ülekaalulise, kuid üldiselt terve mehe söömisharjumusi: ühed sõid enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jätsid selle vahele. Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva.

Nende organism, kes sõid hommikusööki, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda.

parim viis relvade ja jalgade slim

Kuid on veel üks huvitav asjaolu. Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud. Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda Slimming ne mek see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla.

Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tühja kõhuga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mõningaid nõuandeid järgida. Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on mida sa lihtsalt soid viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu.

Kuidas maarata rasva poletada sudame loogisagedust

Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga. Ka pähklid on väga head rasvaallikad või siis pähklivõi ja banaanid.

Kui palju vee kaalulangus uleoo

Allikas: Delish.