Mõtle igale võimalusele üksikasjalikumalt. Kreeka sõna "esimene" pärinev "valk" mõiste ilmus siis. Tõstetud meeleolu on tagatud pikka aega.

Sporditoitumine hõlmab mitmeid liike ja suurt arvu tootjaid. Ilma temata ei ole sportlased sportlased, kes vajavad raske lihaskoe kasvu. ACA-d ei saa kehas sünteesida, mistõttu nad sisenevad organismi toidu sisaldava valguga ja liigitatakse asendamatute aminohapetena. Mis on BSAA aminohapped? Lihaste koe koosneb valgust ja valku aminohapetest, mis on kaelakea peal pärlitena tõusnud.

Nii et lihased kasvavad, on vaja uusi helmesi aminohapped. Valgu biosünteesi Rasvaskaotus paevas võimatu ilma oluliste komponentideta nöörites kaelakee - aminohapped BCAA. Aminohapete BCAA-leutsiini, isoleutsiini ja valiini koostis. Need on kolm võimsat relva, millega keha reageerib kiiresti stressi ja koormuste ajal. Kui treening ja lihased on koormatud, on need kolm aminohapet täpselt esimest, kes aitavad ja taastada lihaskiud.

Kuulsad argumendid kardio kasuks näljane kõht

Aminohappe kompleks BCAA on inimkeha jaoks hädavajalik. Iga BCA keemiline struktuur meenutab filiaali, nii et nad said sellise nime. Nad on tuntud oma võimsa mõju poolest, vähendades väsimuse tunnet treeningu ajal ja toitma lihaseid koormuse ajal, sest need on otseselt nendega ja mitte maksas. Koolituse ajal tegutsevad BCAA aminohapped kütuseallikana, kui koolitus on Rasvaskaotus paevas, on nad kaasatud lihasmassi mõjuga.

Vastuvõtu mõju on suurendada valgu sünteesi, insuliini ja glükagooni tootmist.

Kahjulike toodete tagasilükkamine Alkohoolsed joogid aeglustavad ainevahetust Ja vältida rasva põletamist kõhus. Nii et see ei juhtu, peate lõpetama alkoholi joomine ja asendama selle värskete mahladega. Suitsetamine on ülekaalulisuse vastu võitlemise vaenlane, seega on parem loobuda sellest harjumusest.

Aminohappe leutsiin on insuliini sekretsiooni kõige võimsam stimulaator, mis mängib pärast treeningut olulist rolli pärast koolitust. Tulemuse saamiseks - võtta aminohapete AMA kohe treeningu lõpus.

Valin Hargnenud ahela aminohappel on alkohoolsete jookide fermentatsiooni protsessis tööstuslik rakendus ja on paljude oluliste ensüümide keskse ehituse blokeerimise protsessis. Valin on vajalik energiavarude loomiseks inimkehas ja suurendab lihasmassi füüsilist tugevust. Toiduained Sisaldab suurt kogust valiini, on populaarsed sportlaste ja kulturistidega, kes soovivad lihaste kasvu kiirendada. Leutsiin See võtab keskse koha lihaskoe metabolismis, soodustab kasvu ja säilitamist.

Kuidas arvutada kaloreid päevaks

Paljude valkude oluline hoone plokk toetab koe paranemisprotsesse. Täiskasvanud tuleb tarbida 10 kuni 50 mg leutsiini kehakaalu kilogrammi kohta. Keha puudust võib põhjustada B6-vitamiini puudumisest. Isoleutsiin Aminohape kuulub märksõna Lihaste koe energiavarustuses.

Kalorite igapäevase määra individuaalne arvutamine

See on oluline ulatuslike harjutuste või ägeda nälja perioodidel. Kui isoleutsiin on veres piisavates kogustes esinevates kogustes, ei saa keha juurdepääsu ladustamisreservidele, mis paratamatult viinud leutsiini vähenemiseni ja lihasmassi vähenemiseni. Seda mõju tuleks vältida sportlaste üritab suurendada lihaskaal. BCAA - kasu ja kahju, 10 funktsiooni 1. ACA Rasvaskaotus paevas lihasvalgu sünteesi. On kasvav lihasmassi ja säilitades selle mitte-koolituse ajal taastumine pärast kahju.

See toimub alaniini, asparagiiliste ja glutamiinhapete tarbimisel. Segu kõrgendatud leutsiini sisaldust suurendatakse lihasmassi suurenemisega vanuse sportlastest, mis püüavad keha leevendust. Rasvaskaotus paevas proportsioonid on valiini ja isoleutsiini suhtes 4: 1.

ACA suurendab rasva põletamist leutsiin ja glükoositaluvust isoleutsiin. Rasvaskaotuse koolitusperioodide ajal vähendab sportlane toitumise kalorisisaldust ja võtta toiteväärtuse lisandeid kõrge BCAA sisuga.

Kaalulanguse päevased kalorid

Leutsiin suurendab energiatarbimist, mistõttu rasva "lehed" kiiremini ja samal ajal vähendab näljatunnet. Selle tulemusena inimene sööb vähem energia mõjutab rohkem lõpuks see toob kaasa rasvase kaotuse. Isoleutsiin, omakorda suurendab rasva põletamist ja takistab selle kogunemist.

ACA parandab hormonaalset tasakaalu tugevuse ja vastupidavuse tõttu testosterooni suurenemise tõttu ja vähendades kortisooli taset lisaks põletikuliste protsesside vähenemisele. BCAA arendab jõudu enam kui 4 grammi leutsiini vastuvõtmisel päevas. Parem neuromuskulaarne koordineerimine.

Super koolitus rasva põletamiseks. Top 7 kõige tõhusamad harjutused kiire rasva põletamise jaoks

Kestvus tõuseb väsimus väheneb. ACA-d kasutatakse inimkeha energiaallikana, enneaegse väsimuse ja väsimuse tõttu takistatakse trüptofaani inhibeerimise tõttu ajus. Füüsiliste harjutuste ajal saadetakse signaalid ajule, et keha on väsinud. See toob kaasa vähenemiseni. Aminohappe trüptofaan vastutab signaali edastamise eest, valiin suudab vähendada aktiivsust ja selle numbrit, nii et väsimuse kustutamine "kustutamine".

SWA säilitab lihaskiudude terviklikkuse.

Arvutus arvutamine

Vähendab valusaid tundeid lihastes, võimaldab teil treenida sagedamini spordipotentsiaali tõhusaks ja maksimeerimiseks. Vähendab lihaste katabolismi laguneminekaitseb lihaskoe.

sõjaline dieet: kaotage 3 naela 10 naela - keedetud muna dieet - toitumiskava 3 päeva jooksul

Väldib Rasvaskaotus paevas massi vähenemist, kui BCAA sisaldus vereplasmas langeb järsult. Normaliseerib insuliini tootmise ja metaboolse kiiruse, vähendab diabeedi riski. ACA kaitsta keha vananemisest kasutatakse onkoloogia ja maksa ravis. Suurendada uue mitokondrite moodustumist, vähendades seeläbi lihasmassi vanusega seotud kadu.

Top rasva põletamise harjutused

Igapäevane vajadus BCAA naistele naistele ja meestele Seal oli püsiv Rasvaskaotus paevas, et spordi toitumine on mõeldud ainult meestele. Kui tüdruk on huvitatud alustada koolituse, ta hoolib, kui palju ja millises annuses arvutada ravimite vastuvõtmise spordi toitumise. Annus arvutatakse kehakaalu ja mitte soo alusel. Juhised BCAA kasutamiseks naistele ja meestele Igaüks tõsiselt tegeleb spordiga, inimene teab, et pärast koolitust on valgu vastuvõtt kohustuslik lihasmasside kasvuks, suurendada tugevust ja kiiremat taastumist.

Metaboolse akna ilmub kohe pärast treeningut ja tal on tohutu mõju treeningu edule. Sõltumata sellest, kas koormused on koormatud vastupidavuse või lihaste mahu esinemissageduse jaoks. On vastuvõetamatu, et jätta "kuldne tund" ja jätta ennast, ilma metaboolse protsessi korrektselt muutusi kasutamata.

Põhiline osa kalorite langeb lõunasöögiks, kuid see ei ole vajalik - kaloride jaotus ja toodete valik võib olla ükskõik. Kuid joomine snickers kcal 1pc, te ei saa vabaneda nälja tunne ja lihtsalt segu. Ja dieedi pädeva hoonega söödetakse teid alati isegi vähe kcal. See on põhjus, miks kaalulangus ja soovitatakse valida väikeste kalorite toodete - salatid, kohupiim, supid, kala. Väikese taimega on teil küllastuse tunne.

Sel põhjusel Rasvaskaotus paevas liha mass ilma toidu lisaaineteta. Kõik kangekaelne töö fitness toas on täiesti kadunud, sest ei saa sattunud toiteallikas, glükogeeni ja valgu sünteesi ei taastata. Pärast koolitust on vaja kiiresti peatada kangaste lagunemise protsessi, mistõttu aktsepteeritakse aminohapped. Enne klasside algust "hoolitsevad nad" lihaste toitumine See on eriti oluline neile, kes: tal on tugev lihasmassi ja vajab valgu suured annuseid; algab koolitust; katkestatud klasside.

Eesmärk - saada lihasmassi ACA aktsepteeritakse otse alguses koolituse ajal ja pärast treeningut. Vastuvõtu korral on vedela vorm Rasvaskaotus paevas. Aminohapped ja mõned suhkrud lahustatakse vees. Sõitmine kogu treeningu vähe, et tagada aminohapete, süsivesikute ja vedelike pidev voolu.

Aminohappekapslites joovad nad hommikul, et vältida katabolismi lihaseid.

SWA kasutusjuhised. BCAA (BCA) - Sport Toit: ülevaateid, foto

Mida intensiivsem ja pikem treening, seda rohkem ACA kasutatakse kütusena. See võimaldab aminohapete annust koormate ajal energiat säilitamiseks, rongi suurema intensiivsusega algusest lõpuni.

  • Fat Burner Shots
  • Kodu Seinad Mitu kcal võib olla päev.
  • Mitu kcal võib olla päev. Mitu kaloreid on vaja kaaluda kaalust alla. Energia, mis kulub töö käigus
  • Kõndimine Kas ma saan teha südame tühja kõhuga.

Eesmärk - Slimming Lisaks ülalkirjeldatud eeskirjadele lisatakse aminohapped päeva jooksul toidu vastuvõtmise vahel. See takistab valgu kiudude hävitamist perioodil "nälg". Kuidas võtta aminohapped BSAA? Iga kord, kui vajate grammi. Lihase massi kirjutamisel hoolitsedes hommikuse aminohapete voolu voolu eest kohe pärast ärkamist peatada lihaste hävitamise peatamiseks, mis kestab une ajal. Täiendav annus igal ajal päeva jooksul GY tagab vaimse energia suurenemise, Rasvaskaotus paevas näljatunnet ja aidata lihaskasvu aidata.

Kindlasti võtke BCA annus enne ja pärast koormust. Sama põhimõtte kohaselt on BCAA aminohapete vastuvõtmine tüdrukutele või kulturistidele, mis on "kuivatis" või soovivad vähendada kehas rasvasisaldust.