Kuulsad inimesed on seda juba kasutanud. Isegi kerge unepuudus põhjustab greliini - nälga stimuleeriva hormooni - ülekoormust, vähendades samal ajal leptiini - söögiisu pärssiva hormooni - taset.

Kaalukaotus Kaalulangetamise tõeline väljakutse ja võit on säilitada selle õhuke vöökoht pärast seda, kui olete need lisakilod maha võtnud. Ajakirjas avaldatud uuring Rasvumine jälgis 14 võistlejat kuus aastat pärast Teadlased leidsid, et 13 endist võistlejat taastasid kaalu pärast võistluse lõppu.

Ja neli võistlejat kaaluvad tegelikult rohkem kui esmakordselt saatesse astudes. Teadlased oletavad, et pärast kellegi kehakaalu kaotamist reageerib keha potentsiaalselt ebasoodsa kombinatsiooniga: tugevam isu ja aeglasem ainevahetus. Kuidas te vastu võitlete? Pange need 10 lihtsat Mida teha parast kaalulangus eesmargi saavutamist mängu nälja kontrollimiseks, ainevahetuse kiirendamiseks ja kalorite tarbimise järkjärgulisest suurenemisest hoidumise vältimiseks.

Loe edasi ja lisateabe saamiseks selle kohta, kuidas kaalust alla võtta, ei taha te puudust tunda Parimad viisid kõhurasva kaotamiseks heaks, ütlevad arstid. Shutterstock Kui olete hiljuti kaotanud tonni kaalu, peaksite oma edu absoluutselt tähistama - kõrge klaasitäie veega!

10 viisi, kuidas kaalu eemal hoida

Tegin nalja. Laske ennast ravida. Sa väärid seda. Kuid kui teie pidustused hõlmavad palju järjestikuseid õnnetunde või suuri osi teie lemmik- rasva- ja suhkrusisaldusega šokolaadikookidest, on tõenäosus, et näete, kuidas kaal libiseb tagasi enne, kui seda teate. Siin on nutikam viis tähistamiseks: premeeri ennast millegi eest, mida suhu ei saa, näiteks maniküüri, massaaži või virtuaalse treeningu tunnid kogu raske töö eest.

Mida teha, kui kaalulangus jääb seisma ja viimastest kilodest enam lahti ei saa?

Kui sööte rämpstoitu emotsionaalse söömise ajal, toob see kaasa ainult ebatervisliku seisundi Ma-ma dieediga. Shutterstock Kõige olulisem mõiste, mida meeles pidada pärast märkimisväärsete kilode kaotamist, on 'metaboolne kohanemine'. Kaalukaotuse ajal aeglustab teie keha ainevahetus loomulikult igapäevaselt kaloripõletust, et rasva külge riputada. Lisaks langeb teie leptiini - küllastushormooni - tase, mis ütleb kehale, kui olete kõhtu täis saanud, pärast kaalulangust tegelikult langenud, nii et võite tunda nälga.

Võimalus vältida sama kaloraaži söömist, mida tegite enne kehakaalu langetamist, on kahekordistada teadlikkust kalorite sisaldusest ja söögikordade Mida teha parast kaalulangus eesmargi saavutamist. Tehke seda, pidades igapäevast toidupäevikut vähemalt nädala pärast kaalulangetamise eesmärgi saavutamist. Uuringud näitavad, et kui olete tähelepanelikum selle suhtes, mida sööte ja kui palju kaloreid see sisaldabsaate teha tervislikumaid toiduvalikuid ja vähendada kalorisisaldusega töödeldud toitude suupisteid.

Selline juhuslik raamatupidamine Body Slim meetod tähelepanu ka sellele, kui palju või vähe kiudaineid dieedile jõuate. Kiudainerikas toit, peamiselt ubadest ja kaunviljadest, puu- ja köögiviljadest, on kaalulanguse säilitamiseks ülioluline.

Mida teha parast kaalulangus eesmargi saavutamist

Kuigi neid on palju mitteskaalalised võidud uuringud näitavad, et rituaali vältivad inimesed pakuvad rohkem kaalu kui need, kes seda ei tee. Kaal hoiab teie dieeti silmas pidades ja see annab teile kiiresti kaalu taastumise.

  • Motivatsioon, mis aitab kaalust alla võtta - Stress
  • Eestimaised supertoidud, mille võiksid kindlasti menüüsse lisada Pöördusin Elise poole sooviga saada mitu aastat korrast ära olnud seedimine taas endiseks.
  • Toidud loigata rasva poletamiseks
  • Kaalulangus raputab, et maitse hea
  • Mis on rasva poletavad rasvad
  • 12 viisi oma kaalulanguse säilitamiseks - Kaalukaotus
  • Peach rasva poleti
  • Mida teha, kui kaalulangus jääb seisma ja viimastest kilodest enam lahti ei saa? - Tervis Pluss

Lisaks uuringud näita, et skaalal silma peal hoidmine ei hoia sind ainult ausana, vaid aitab ka naelu pikaajaliselt eemal hoida. Ja siin on näpunäide: Kuna kaal kõikub kogu nädala vältel loomulikult, on teadlaste sõnul kõige täpsemad kolmapäevased kaalumised. Shutterstock Neid ahvatlevaid külmutatud valikuid turustatakse toitvate ja mugavatena, nii et me ei saa öelda, et süüdistame teid riiulilt haaramises.

Kuid paljud neist on varjatud tervislikult toituvad, naela langevad vaenlased. See, et neid reklaamitakse portsjonikontrolli all ja madala kalorsusega, ei tähenda, et peaksite varuma.

Nagu enamik ülitöödeldud toite, pakivad paljud dieediprogrammide külmutatud eelroad üllataval hulgal tervist kahjustavat suhkrut - 7 grammi või rohkem ning lisaks põletikku põhjustavaid töödeldud lisaaineid.

Eesmärgi jagamine vähendab selle saavutamise võimalust

Ja nii tihti kui võimalik, tehke oma söögid kodus nullist. See võib aidata teil neid lisatud suhkruid välja tõrjuda ning vähendada kalorite tarbimist keskmiselt kalori võrra päevas, vastavalt Johns Hopkinsi teadlased.

Teenige 869,63 dollarit TASUTA PDF-failide allalaadimine ~ kogu maailmas! (Teenige raha veebis)

Selleks, et saaksite otsustada, mida välja lõigata, koostasime loendi Ebatervislikumad külmutatud õhtusöögid - järjestatud! Shutterstock Pärast eesmärgi saavutamist langevad mõned regimenteeritud toitumisharjumused kindlasti kõrvale. Ja kui üks neist on piisavas koguses valkude söömine, võib see olla põhjuseks, miks kaal hakkab tagasi hiilima.

Kuigi toitaine piisav kogumine võib hoida teie lihaseid lagunemast, võib mittetäielik ainevahetuse kiirust aeglustada.

Lihtsalt lihasmassi säilitamine aitab kaloreid kiiremini põletada, nii et keha pöördub seejärel soovimatu rasva põletamise poole. Ilma lihasteta olete vastuvõtlikum soovimatule kehakaalu tõusule. Valgu tarbimine erineb indiviiditi. Paljude inimeste jaoks peaks aga kaalu languse säilitamiseks piisama 0,8 kuni ühe grammi valgu tarbimisest kehakaalu kilogrammi kohta päevas.

Head toitaineallikad on madala rasvasisaldusega piimatooted, oad, grillitud kana, kala, Slimming jooksulint veiseliha, sealiha, teraviljad või pähklid ning kinoa.

Mida ei tasu kindlasti teha, kui soovid kaalu langetada? - Elis Nikolai : Elis Nikolai

Shutterstock Esmalt võis olla kasulik veekaalu langetamine ja kilode sulatamine, kuid süsivesikute tarbimise täielik vähendamine jätab teile mõned mitte eriti meeldivad kõrvaltoimed, mis võivad teie igapäevase rutiini läbimise raskendada. Teie kehal hakkavad ilmnema kurnatuse, ärrituvuse ja letargia tunnused - kõik emotsioonid, mis on olnud seotud ka ülesöömisega.

Süsivesikute täielik piiramine põhjustab uue äsja lisatud, rasvapõletusega lihasmassi metaboliseerimise energia asemel süsivesikute tarbeks. Niikaua kui hoiate süsivesikuid mõistliku protsendi ulatuses oma päevakaloritest ja valite õiged, ei pea need tärklised teepervele vastu tulema. Shutterstock Kuigi treenimine on ainevahetuse säilitamiseks kriitilise tähtsusega, võib teie keha peamine kalorite põletamise mehhanism olla aeglaselt põlenud, kui te pole hiljuti treeningukorda muutnud.

Ärka ainevahetuse kiirus lihaseid šokeerides, soovitab personaaltreener ja raamatu autor Sean M. Wells Double-crossed: Ülevaade kõige ekstreemsematest treeningprogrammidest.

  1. Rasva kaotus 16 nadala jooksul
  2. Eemaldage rasva tukkide all naha all
  3. Paula RõukTerviseportaali reporter Kaalu langetamiseks tuleb normaalselt süüa, mitte nälgida ega äärmustesse kalduda.
  4. See tähistab viit omadust, mis eesmärgil peavad olema: spetsiifiline, mõõdetav, saavutatav, asjakohane ja ajakontroll.
  5. Tõelised lood: kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma - Psühhoteraapia

Kui tavaliselt sõidate rattaga liikumiseks, proovige oma ainevahetusele hoogu pakkudes jooksu või tennist. Kas te ei kannata oma Schwinnist lahkuda?

Mida teha parast kaalulangus eesmargi saavutamist

Otsige intensiivset keerutamisklassi või proovige ennast välja, muutes oma tavapärast marsruuti. Vastupidavuse suurendamiseks tehke tööd mõnes järsul ja pikal mäeronimisel.

Shutterstock Antidepressandid, rasestumisvastased tabletid, beetablokaatorid, krambivastased ja migreeni ravimid, steroidid ja reumatoidartriidi ravimid võivad kõik mõjutada söögiisu, ainevahetust ja kehakaalu. Ärge kunagi lõpetage iseseisvalt retseptiravimi võtmist.

Tõelised lood: kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma

Kui arvate, et mõni ravim põhjustab teie kehakaalu tõusu, teavitage sellest oma arsti; ta võib ravimeid kohandada või soovitada alternatiivi. Shutterstock Puudulik uni võib aeglustada ainevahetust ja kuhjata naela. Isegi kerge unepuudus põhjustab greliini - nälga stimuleeriva hormooni - ülekoormust, vähendades samal ajal leptiini - söögiisu pärssiva hormooni - taset. See omakorda stimuleerib nälga ka siis, kui olete täis, mis võib põhjustada ülesöömist ja kaalutõusu.

Riiklik unefond soovitab logida igal õhtul seitse või kaheksa tundi kvaliteetset und.

  • Excelis tervise ja treeningu eesmärkide jälgimine - Office'i tugi
  • Motivatsioon, mis aitab kaalust alla võtta Stress Kaalukaotuse motivatsioon pole ainult pilt külmkapis olevast üliõhukesest mudelist.
  • Loomulik viis kohurasva eemaldamiseks
  • Parim viis rasva jalutamise poletamiseks
  • Kaalulangus pole 2 paeva jooksul
  • 10 viisi, kuidas kaalu eemal hoida - Kaalukaotus
  • Zumba 3 korda nadalas kaalulangus
  • Eesmärgi jagamine vähendab selle saavutamise võimalust - Elu -

Kui soovite naasta oma sihvakama mina juurde, proovige magama minna 15 minutit varem kui tavaliselt. Vaadake, kuidas tunnete end hommikul.

Mida teha parast kaalulangus eesmargi saavutamist

Jätkake magamamineku reguleerimist, kuni ärkate ilma äratuskella abita ja tunnete end värskena ja hästi puhanuna. Shutterstock Siin on lihtne viis ainevahetuse aeglustumise vastu võitlemiseks, mis tuleb sageli pärast kehakaalu langetamist: juua rohelist teed, loodusliku ainevahetuse kiirendusraketti.

Hiljutises uuringus lisasid osalejad, kes lisasid oma minutilisele treeningrutiinile igapäevase harjumuse juua tassi rohelist teed kaotas keskmiselt veel kaks kilo ja rohkem kõhurasva kui mittejoojad.

Kuidas see töötab?

Mida teha parast kaalulangus eesmargi saavutamist

Pruulib katehhiinid, teatud tüüpi antioksüdandid, mis käivitavad rasvarakkudest rasva eraldumise ja aitavad kiirendada maksa võimet muuta rasv energiaks, mis aitab teie ainevahetust kiirendada. Aga oota, neid on veel! Siin on Mis juhtub teie kehaga, kui juua teed iga päev.