Need on kaloririkkad, kuid ei täida kõhtu. See on kõige keerulisem koht kaalulangetamise juures! Dieet lubab alla võtta 14 aga 1 kg on sellegipoolest alanenud. See tähendab, et teie rasva kaotuse protsent võib erineda teie üldisest kaalulangusest - eriti kui kaotate kaalu moehulluse dieediga, mis tähendab, et kaotate üldjuhul rohkem lihaseid kui aeglaselt ja kindlalt rasva kaotades.

Millist protsenti oodata Ükskõik, kas proovite kaotada 5 kilo või 50, aitab kaalulanguse jälgimine motivatsiooni hoida.

Kaalulangusprotsendi arvutamine

See aitab teil jälgida oma edusamme oma lõppeesmärkide saavutamisel, isegi kui te ei näe peeglist päevast päeva tohutuid tulemusi. Ehkki saate mõõta kaotatud kilosid, saate ka loendada protsentuaalset kaalu - või kaotatud keharasva protsenti.

Kaalulangusprotsendi arvutamine kodus on lihtne, kasutades pliiatsit ja paberit või kalkulaatorit, ehkki peate võib-olla oma keha rasvaprotsendi mõõtmiseks pöörduma spetsialisti poole.

1 protsendi kaalulangus nadalas Liha, mis poletab rasva

Kaalulangusprotsendi arvutamine Valige oma ametlikuks kaalumiseks üks päev nädalas. Ideaalis peaksite kaaluma ennast kõigepealt hommikul, pärast tualettruumi minekut, et saada kehakaalu mõõtmine, mida teie päevane toidukogus ei mõjuta.

1 protsendi kaalulangus nadalas Huppa kois Slim alla

Kaotatud kaalu arvutamiseks peate läbima vähemalt kaks kaalumist. See võrrand aitab teil välja selgitada, milline protsent kehakaalust olete kokku langenud - mitte ainult viimase nädala jooksul.

1 protsendi kaalulangus nadalas Kaalulangus lahendused minu lahedal

Reaalse maailma näide Ärge muretsege, kui need võrrandid tunduvad keerulised - kui olete tegelikke arve kasutanud, näeb matemaatika palju lihtsam välja.

Võtame näiteks naela kaaluva naise. Kaalulangusprotsent vs. Rasva kadu protsent Kuigi kaalulanguse protsent on lihtne välja selgitada, ei tulene kogu see kaal tingimata rasvast.

  1. Otige võrgu ja leiate kümneid veebiaite, mi lubavad teile täpelt öelda, kuida kaotada 20 naela või rohkemageli koo kiirendatud edu väidetega, näitek kaalut alla Sisu Kaotage 20 kilo: edukad strateegiad Otsige võrgus ja leiate kümneid veebisaite, mis lubavad teile täpselt öelda, kuidas kaotada 20 naela või rohkemsageli koos kiirendatud edu väidetega, näiteks kaalust alla võtmine 30 päeva või "vaid kuue nädalaga!
  2. Kõnni end saledaks | Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas - Alkeemia
  3. KAALULANGUSPROTSENDI ARVUTAMINE - TERVIS -
  4. Millist protsenti oodata Ükskõik, kas proovite kaotada 5 kilo või 50, aitab kaalulanguse jälgimine motivatsiooni hoida.
  5. Dieet, mis salvestab 1 kg nädalas
  6. Mis on keha slim alla

Kuigi te kaotate kaalu langetades rasva, võite kaotada ka vee kaalu Kaalulangus Harvardi uliopilane lihaskoe. See tähendab, et teie rasva kaotuse protsent võib erineda teie üldisest kaalulangusest - eriti kui kaotate kaalu moehulluse dieediga, mis tähendab, et kaotate üldjuhul rohkem lihaseid kui aeglaselt ja kindlalt rasva kaotades.

Kuidas kaotada 20 kilo

Kahjuks on kodus keharasva kadu välja selgitada keerulisem - peate pöörduma spetsialisti poole. Arst või spordikliiniku spetsialist võib teie rasvasisalduse hindamiseks kasutada nahavoldeid või kehaskaneeringuid ning korduv lugemine aitab teil näha, kui suur osa teie kaalulangusest tuleb rasvast.

Kui olete mures oma keharasvade taseme pärast, võib investeerimist väärt olla professionaalne testimine, sest kõrge keharasvaprotsent võib põhjustada terviseprobleeme isegi siis, kui olete tervisliku kehakaaluga.

1 protsendi kaalulangus nadalas Kaalulangus ja valutav keha

Millist protsenti oodata Ehkki peaksite püüdma aeglase kaalulanguse poole - tavaliselt kiirusega 1—2 naela nädalas - pole tavalist nädalast kaalulangetamise protsendi soovitust. Seda seetõttu, et kui kaotate 1 protsendi kaalulangus nadalas 1—2 naela, varieerub teie kaalukaotuse protsent sõltuvalt teie algkaalust. Näiteks kilo kaaluv inimene, kes kaotab 2 kilo, on kaotanud 1,25 protsenti oma kehakaalust, samas kui naela inimene, kes kaotab 2 naela, on kaotanud 1,11 protsenti kehakaalust.

Nii et kui kaalulangusprotsendi arvutamine võib olla kasulik, peaksite siiski võtma eesmärgiks kaalukaotuse iga kuu 4 kuni 8 naela. Rasvade kaotuse määr on siiski soovitatav - peaksite Ameerika treeningnõukogu andmetel kaotama iga kuu maksimaalselt 1 protsendi keharasvast.