Valige endale huvipakkuv treening jõusaal, ujumine, mängimine, tantsimine jne. Dieet miinus 20 st nii lühikese aja jooksul, et vähendada kaalu 20 kg või rohkem on 1 4 päeva, mida loobuda õhtusöök 5 8 päeva - alates. Olin dieedi alguses 63 kg, praegu 61, 5 ja eesmärk on 59 pikkus Seega, kui teie teismeline sööb valesid toite, on tõenäoline, et ta võtab kaalus juurde. Kuigi kõndimine võib raseduse ajal teile kasuks tulla, tuleks seda teha mõõdukalt. Kuid teie söödud toidud mõjutavad ka teie ainevahetust?

Teismeliste tervislik kaalulangus: lihtsad näpunäited ja plaanid selle saavutamiseks

Aitab ära hoida liigset kaalutõusu Vähendab verehüüvete tekke riski Kui kaua võite rasedana kõndida? Viiel päeval nädalas on soovitatav kõndida 30 minutit või 15 minutit kaks korda päevas 1.

Kas teie laps peab kaalust alla võtma? Näpunäited kehakaalu langetamiseks Toidud, mida tuleks kaalust alla võtta ja mida tuleks vältida Teismeliste kaalulangetamise plaanid ja dieedid Rasvumine pole ainult välimusega seotud probleem. Liigsel kehakaalul on tagajärjed tervisele ja see võib muuta inimese elu vähem mugavaks 1.

Kiiret kõndimist või mäest üles kõndimist peetakse mõõdukaks tegevuseks. Lühike jalutuskäik iga päev võib olla mugavam kui iga paari päeva tagant tehtud pikk jalutuskäik. Kuidas raseduse ajal kõndimisega kohaneda? Kuigi mõõdukas treenimine on raseduse ajal ohutu ja kasulik, peate võib-olla tegema mõned muudatused, mis põhinevad teie keha anatoomilistel ja füsioloogilistel muutustel. Jalutuskäik, mida peaksite tegema, sõltub sellest, millisel trimestril olete.

Kui ilm on soe ja niiske, pidurdage tempot või valige muud liikumisviisid, näiteks ujumine.

Kuidas kaed kiiresti vajuda Kevin Love Loss Kaal

Järgmine võib aidata teil raseduse eri faasides kõndimisega kohaneda: Esimene trimester Teie lähenemine raseduse esimese 12 nädalani kõndimisele võib varieeruda sõltuvalt teie rasestumisharjumustest enne rasestumist 2. Kanna mugavat paari jalutusjalatseid. See aitab teil vältida seljavalusid ja Kaalulanguse napunaited 8 paeva jooksul.

Algaja Proovige kõndida nii kaua kui võimalik, mugavas tempos. Võite suurendada kestust ja intensiivsust trimestri jooksul järk-järgult. Võite vahelduvatel päevadel 10—15 minutit jalutada. Kui võimalik, proovige lisada veel viis minutit. See aitab teil trimestri lõpupoole viis päeva nädalas mugavalt 10—20 minutit kõndida. Vahepealne Võite kõndida iga päev 20 minutit, neli või viis päeva nädalas.

Kas teie teismeline peaks kaalust alla võtma?

Esimese trimestri lõpus võite iga päev kõndida 20—30 minutit, suurendades järk-järgult intensiivsust ja kestust. Planeerige oma rutiin, et nädalas oleks vaja minutit kehalist tegevust.

Olulised faktid kaalulanguse ja progressi kontrollimise kohta Edukas kaalulangus on tervisliku ja õnneliku eluviisi saavutamise võti. Kaalu langetamisel on oluline seada realistlikud eesmärgid ning leida endale sobiv toitumis- ja treeningrežiim.

Täpsem Ehkki olete piisavalt sobilik pikemaks ajaks kõndimiseks või intensiivsete treeningute tegemiseks, on raseduse ajal soovitatav kõndida mõõdukas tempos. Viis kuni kuus päeva nädalas 20—30 minutit päevas kõndimine võiks olla ideaalne, kui tunnete end tervena.

Päeva teatud arvu sammude löömine ja korporatiivse kõndimisega seotud väljakutsed on aidanud parandada igapäevast kehalist aktiivsust. Tegelikult soovitab USA tervishoiu- ja inimteenuste osakond täiskasvanutel liikuda rohkem ja istuda kogu päeva jooksul vähem ning nad nõuavad, et mõni füüsiline aktiivsus oleks parem kui ükski. Kui proovite oma kaalu juhtida, võib kõndimine olla kasulik kaalujälgimisvahend. Siin on kõik, mida peate teadma kehakaalu langetamiseks kõndimisest, sealhulgas meie näpunäited oma sammu maksimeerimiseks. Jalutuskäigu eelised Uuringud näitavad endiselt, et üldine regulaarne treenimine on teie tervisele kasulik, kuid kõndimisel on endal mitmeid eeliseid, sealhulgas: Südame tervise parandamine: me teame, et südamehaigused on Ameerika Ühendriikides kõige olulisem tapja, seega peaks meie südame hoidmine olema esmatähtis.

Ärge treenige üle RPE tunnetatud pingutuse hinnang 7. Teine trimester Teisel trimestril peaksite kõndimise ajal tähelepanu pöörama keha asendile, et vältida selja pingutamist. Hoidke selg sirge ja kõndides tasakaalus käed.

Re-Vive Sliming Fitness and Beauty Parimad rasva poletavad maitsetaimed

Veenduge, et kannate kõndimiseks sobivat paari kingi. Proovige kõhu tugiriba, kui tunnete, et see on vajalik. Pärast kõndimist puhake ja hoidke jalad üleval, et vältida turset, mis on tavaline raseduse hilisemates etappides.

Jätkake sama kestuse ja intensiivsusega kõndimist kui esimesel trimestril. Kolmas trimester Võite jätkata oma igapäevast kõndimist ka kolmandal trimestril. Kui teil on kõndimise ajal selja- või vaagnapiirkonna valu, peate võtma ühendust oma arstiga. Vältige järske ja ebatasaseid kõnniteid.

Video: WW Gays Video 8: How We Dealt With Our Snacking Habits 2021, Mai

Kõhuvöö kandmine võib teie rasedat kõhtu toetada. Proovige pikema jalutuskäigu asemel kõndida kaks korda päevas lühikese vahemaa tagant.

Perekonnaliikmega kõndimine on soovitav, kui olete tähtaeg lähedal, et saaksite vajadusel hädaabi. Üldised näpunäited raseduse ajal kõndimiseks Teie sammud võivad raseduse kõhu tõttu lüheneda. Kui tunnete, et kõndimise ajal on vestlust keeruline pidada, kaaluge kiiruse vähendamist ja läbige vähem vahemaad. Ärge kõndige punkti, kus te väsite.

  • Keskmine kaalulangus magamise ajal
  • Rasvapoletuse maar
  • Dieet miinus 5 kg 2 päeva jooksul

Oma ohutuse tagamiseks ja tervise säilitamiseks võite võtta järgmisi ettevaatusabinõusid: Valige mugavad kingad: Kukkumiste vältimiseks kandke mugavat ja hea haardega jalatsipaari. Valige alati õige suurus. Löökide paremaks imamiseks võite kingade sisse lisada ka geelvoodri.

  • Kaalulangus Levothuroksiini
  • Kus sa koigepealt sa ohuked
  • 8 muljetavaldavat kasu raseduse ajal kõndimisest tervisele - Healths -

Kaitske oma nahka: Kui jalutate õues, kasutage päikesekaitsekreemi SPF 30 või enam. Päikesekiirgus võib suurendada melasmat tumedad laigud nahal. Niisutage ennast: Joo piisavalt vett, et hoida keha hüdreeritud. Vajadusel võite veepudelit kaasas kanda. Jaheda vee joomine võib treeningu ajal jahedaks jääda ja dehüdratsiooni ära hoida.

Söö enne kõndimist: Munch suupistel 30 minutit enne kõndimist. Võite süüa banaani, õuna, maapähklivõid, riisikooke või smuutisid. See võib anda teile piisavalt energiat kõndimiseks. Ära siiski üle söö.

Mis toit poletab keha rasva rasva kaotuse omandamine loomulikult

Valige ideaalne koht: Võite kõndida toas või õues. Kui väljas on niiske, kuum või äärmiselt külm, proovige oma turvalisuse huvides siseruumides kõndida. Võite Kaalulanguse napunaited 8 paeva jooksul jooksulint kodus.

20 paeva kaalulangus Vanquish Fat Burning

Oma tegevuseks saate valida ka reguleeritava temperatuuriga kaubanduskeskuse. Kui eelistate väljas jalutamist, on hommikutunnid ideaalsed. Talvel olge radadel jää suhtes ettevaatlik.

Märgid, mida peate aeglustama Kui tunnete end väsinuna või väsinuna, peaksite tempo aeglustama või kõndimise lõpetama. Kuigi kõndimine võib raseduse ajal teile kasuks tulla, tuleks seda teha mõõdukalt. Aeglustage kiirust või lõpetage kõndimine, kui teil tekib 2 : Kurnatus Õhupuudus Lihas- või liigesevalu Lihase- ja liigesevalu võib pärast päeva või kaks puhata paremaks minna.