Leidke viis, kuidas hoida aktiivsust, mida teie teismeline armastab, ja julgustage seda. See aitab suurendada ka teie ainevahetust, mis aitab saavutada energiatasakaalu. Siin toob MomJunction teile loetelu näpunäidetest ja dieedivõimalustest teismeliste kehakaalu langetamiseks.

Kas teie laps peab kaalust alla võtma?

11 iga päev näpunäiteid oma kehakaalu säilitamiseks

Näpunäited kehakaalu langetamiseks Toidud, mida tuleks kaalust alla võtta ja mida tuleks vältida Teismeliste kaalulangetamise plaanid ja dieedid Rasvumine pole ainult välimusega seotud probleem. Liigsel kehakaalul on tagajärjed tervisele ja see võib muuta inimese elu vähem mugavaks 1. Seetõttu on tervisliku kehakaalu säilitamiseks oluline, et teismelised järgiksid aktiivset eluviisi.

Siin toob MomJunction teile loetelu näpunäidetest ja dieedivõimalustest teismeliste kehakaalu langetamiseks. Idee pole mitte ainult kaalust alla võtta, vaid ka tervislik eluviis.

Tervisliku toitumise plaanid

Kuid enne seda on siin küsimus, mille peate esitama. Kas teie teismeline peaks kaalust alla võtma? Kas teie teismeline on rasvunud või lihtsalt veidi ülekaaluline? Ja kuidas saate teada, kas teie laps peab kaalust alla võtma?

Me ütleme teile. Meie keha vajab iga päev kindlat kogust kaloreid.

Beth Smith Chapmani kaalulangetamise saladus - kuidas ta kaotas 50 kilo ja hoiab kaalulangust

Kuid kui me sööme rohkem, kui keha suudab seedida, salvestuvad kalorid lõpuks rasvadena kehasse. Kui neid rasvu on väikestes kogustes, pole ohtu. Alles siis, kui rasvavarud suurenevad ülesöömise tõttu, põhjustab see liigset kehakaalu.

Kehamassiindeks ehk KMI on standardindeks, mida kasutatakse isiku ülekaalulisuse, rasvumise või tervisliku kehakaalu kontrollimiseks 2. Kui teismelise KMI on üle viienda protsentiili, peetakse teda ülekaaluliseks.

Kes on Beth Smith Chapman?

Pange tähele, et õigete KMI protsentiilide saamiseks on hädavajalikud täpsed teismelise pikkuse ja kaalu näitajad. Samuti peate rääkima oma lapse arsti ja toitumisspetsialistiga, et teha kindlaks, kas teie teismeline peab kaalust alla võtma või mitte. Plaan on hädavajalik, et aidata teismelisel need lisakilod vabaneda.

Napunaiteid kaalulanguse sailitamiseks teil on plaan? Kui ei, siis on meil siin allpool mõned näpunäited, mis aitavad teil seda teha.

  • Kaalulangetamise plaan ja programm: looge oma - Elu -
  • KAALULANGUSE MOTIVATSIOON - DIEET JA KAALULANGUS -
  • Poletage rasva nagu
  • Kaalukaotus | Mai
  • Hea toit saab, kuid kõigepealt lugege nõu, kuidas seda kaalu hoolitseda Need, kes on kulinaarsed entusiastid, pööravad kindlasti tähelepanu sellele, kuidas Indoneesia praegused toiduainete suundumused jätkuvad.
  • Tugevuskoolitus ei pole rasva

Tagasi üles [Loe: Treenimisnõuanded teismelistele ] Teismeliste kehakaalu langetamise näpunäited Kaalu saavutamine on lihtsam kui selle kaotamine.

Kuid võite kaalust alla võtta väikese distsipliini ja tervisliku eluviisi järgimisega.

Kaalulangetamise näpunäited: kuidas säilitada oma kaalulangus

Režiimi järgimine tagab teismeliste kehakaalu langetamise lihtsamaks ja vähem stressi tekitavaks. Mõne näpunäite saamiseks järgige allolevat loendit.

The Best Full Body Home Workout

On eesmärk Esimene samm kehakaalu langetamiseks on välja selgitada, mitu kilo peab teie teismeline maha võtma, et saavutada sobiv kehakaal aja jooksul. Üks võimalus oma eesmärke käegakatsutavaks muuta on nende kirjapanek.

Liiga väikese kaalu kaotamine ei pruugi midagi muuta. Ja liiga palju kaalu kaotamine võib olla tervisele ohtlik.

Kas teie teismeline peaks kaalust alla võtma?

Kui soovite teada, mitu kilo Napunaiteid kaalulanguse sailitamiseks kilo peab teie teismeline kaotama, uurige nende ideaalset kehakaalu KMI põhjal. Kui teie teismelise KMI viitab sellele, et ta on rasvunud, on aeg kaalust alla võtta ja viia kaal tagasi normaalseks.

Kasutage toidu juhendit Mitte ainult see, mida sööte, vaid see, mida te ei söö, mõjutab ka teie ainevahetust. See määrab, kui kiiresti või aeglaselt rasv kehas põleb. Seega, kui teie teismeline sööb valesid toite, on tõenäoline, et ta võtab kaalus juurde.

Selle vältimiseks on kõige parem järgida toitumisspetsialisti pakutavat usaldusväärset toidujuhist.

Kaalukaotus

Vahepeal võite viidata ka meie tabelile, milliseid toite süüa ja mida vältida, et kaalust alla võtta. Muutke toitumisharjumusi Kas teie teismeline sööb hommikusööki ja suupisteid sobival ajal? Kas ta jätab lõuna- või õhtusöögi vahele? Jälgi kaloreid - aga mitte lihtsalt liiga palju söömist! Teie keha vajab iga päev ainult teatud kogust kaloreid. Kui muudate loendamist liigse söömise või dieedi pidamise tõttu, muutub ainevahetuse kiirus ja see võib põhjustada kehakaalu tõusu.

Parim viis oma kaalu vaos hoida on tarbida õiges koguses kaloreid, lähtudes vanusest, kehakaalust ja pikkusest.

Vajad Motivatsiooni Kaalust Alla? (Mai 2021)

Teismelised tüdrukud vajavad keskmiselt — kalorit päevas, teismelised poisid aga — 4. Kui keha ei saa iga päev vajalikke kaloreid, ei saa inimene vajalikku toitumist. Piisava kalorite puudumine vähendab söögiisu kontrolliva hormooni leptiini tootmist.

Selle hormooni madal tase võib põhjustada rohkem nälga ja ülesöömist. Madala kalorsusega dieedid on pikaajalise või järjepideva kaalulanguse tagamisel ebaefektiivsed.

Vähema toidu tarbimine võib suurendada psühholoogilist stressi ja vabastada stressihormooni, mida nimetatakse kortisooliks, mis on seotud kehakaalu tõusuga 5. Nii et kui soovite, et teie teismeline kaalust alla võtaks tervislikul viisil, hoidke teda eemal moeröögatustest ja madala kalorsusega dieetidest. Loeb ka kvaliteet Kuigi teie tarbitav kalorite kogus on oluline määrav tegur, on oluline ka teie söödava toidu kvaliteet.

Tegelikult annab palju toitu, mida noorukid lõpuks söövad, neile liiga palju Napunaiteid kaalulanguse sailitamiseks kaloreid, mis tähendab nulltoitumist.

  • 11 Iga Päev Näpunäiteid Oma Kehakaalu Säilitamiseks - Tervis
  • Kaalulangetamise Näpunäited: Kuidas Säilitada Oma Kaalulangus | Kaalukaotus
  • Vorgu keele kaalulangus
  • Näpunäiteid kaalulanguse säilitamiseks, kui olete hobisevaba suupisteerimine praeguses toidus
  • Motivatsiooni, enesekontrolli ja elukommete kindlat muutmist on kõige raskem säilitada, et kaotada tervislikke kaloreid ja säilitada tervislik kehakaal.
  • Rasva kaotuse unetus
  • Teismeliste kaalulangus: lihtsad näpunäited ja plaanid selle saavutamiseks - Healths -