Jalgrattasõidu kehakaalu treenimine See ühe tunni treening annab kahekordse hõõrumisega kaloreid ja suurendab aeroobset võimsust, mida saate kasutada ülejäänud hooajaks. Veel üks erinevus, mis väärib märkimist, on siseruumides olevate jalgratturite võime "kleepida" pöialtidesse spinnarattaga, nagu ka jalgratturid saavad jalgrattad pedaalidele kinnitada. Teeme jalgade liigutusi nagu jalgrattaga sõitmine. Te märkate tulemusi! Tegelikult on see kõik sisuline, teeme kokkuvõtte ja jätame hüvasti.

Paljudele inimestele on see hea, aga kui sa jalgrattasid kaalust alla võtta, pole lihtsalt ratsutamine piisav.

Kas kasutada jalgrattaid või spin-jalgrattaid?

Loomulikult tekkis Owensi hämmastav ümberkujundus suurelt muutustest tema elustiili igas osas, kuid üks suurimaid oli harjutus. Alguses oli tema eesmärk lihtsalt lõpetada lühikesed ratsutamised ja jalgrattasõidu raskust piirav iseloom tähendas, et ta võiks sõita kauem kui oleks võimalik kõndida. Kuid see polnud kaua, enne kui Kohler alustas Owensi väljaõppega intervallide lisamist.

Ta ei olnud seotud Owensi maksimaalse võimsusega või üritas võita liitrise naelu algaja. Pigem suurendas Owens korduvkasutamisintervallide taastumisperioodidega seansi jooksul tehtud tööd, suurendades seeläbi iga treeningu mõju tema sobivusele ja kehakaalu langusele.

Isegi kui teil on vaid 10 naela kaotada, on intervallid sellel talvel teie edu võti. Märkus kõigile teile, Clydesdales: aastaid kandma ümber suur keha võib töötada teie Kaalulangus ketramine jalgrattaga. Mäletan anatoomia labori külastamist aastaid tagasi ja vaadates inimest, kes oli haigestunud rasvunud.

Siseruumide jalgrattasõidu nõuanded ja strateegiad

Rasv oli eemaldatud ja tema jalgade ja puusade alumised lihased olid massiivsed võrreldes nõrgema inimesega. See lihas kujutab endast palju potentsiaalset jõudu, mille kilo piip-squeaks ei jõua lähedale. Pisut ja laske sellel lihas kasvatada, ja sa oled jõud, millega tuleb arvestada.

Kuidas eemaldada rasva oma nagu

Mõned inimesed arvavad, et on vastuoluline, et saate maksimaalselt kalorite põletada, sisestades taastumisperioodid oma sõidudesse. Nad peaksid pigem minema nii kõvasti kui võimalik esimesest pedaalirežiimist viimase.

  1. Z100 rasva kadu
  2. Hernia ja muud nimmepiirkonna probleemid.
  3. Kuidas teha ketrus kodus kaotada kaalu
  4. Kaalulangus treener Lynnwood
  5. Tere, ketramine on paljudes Itaalia spordisaalides läbiviidav tegevus, mis hõlmab spetsiaalsete kammerrataste kasutamist spinner bikes ja vaheldub erinevaid kõike koos sobivate muusikarütmidega.
  6. Paljudele inimestele on see hea, aga kui sa jalgrattasid kaalust alla võtta, pole lihtsalt ratsutamine piisav.
  7. Siseruumide jalgrattasõit - artiklid ja nõuanded
  8. Siseruumide jalgrattasõidu nõuanded ja strateegiad by Laura Williams, MSEd, ASCM-CEP; Arvustanud a board-certified physician Share on Facebook Share on Twitter Siseruumide jalgrattaspordi ülevaade Siseruumide ringlusklassid on peaaegu kõigis suurtes spordikeskustes ja suurtes linnades on spetsialiseeritud jalgrattateenistused vaid mõne kilomeetri kaugusel.

Vaadates võimsuse andmefaile, näete aga, et see, mis tundub pidevalt suure intensiivsusega sõidule, on tegelikult vähene jõudlus. Tundi lõpuks võib tunduda, et te pedaalide pihustamist, kuid te toodate mõnevõrra minutilise võimu.

Jalgrattasport peres: jalgratta eelised

Mis teeb intervallide nii efektiivseks, on see, et taastumisperioodid võimaldavad teil jõuliste jõupingutuste ajal säilitada kõrgemaid väljundvõimsusi ja Kaalulangus ketramine jalgrattaga suuremat väljundit rohkem aega. Ükskõik, kas räägite kaalukaotusest või tõhustatud jõudlusest, on kõige suurem tähtsusteguriks aeg.

Ratsutamine raske, kuid jätkusuutliku tempos on hea võimalus põletada umbes 12 kalorit minutis. Sellised vahekaugused Luxe Fitness Fat Burner Plus teie põletustulemust lükata umbes 16 kalorit minutis.

Kuid kuna te ei suuda pikka aega säilitada 16 kalorit minutis, tuleb selle intensiivsusega aega jagada mitme taastumisega eraldatud intervalliga, mille jooksul põletatakse kaheksa kuni kümme kalorit minutis.

Mida otsida suurepäraselt keerutamise juhendajalt

Kokkuvõttes kestab intervall seanssi 42 minutit, kuid isegi taastumisperioodidega on põletatud kalorid peaaegu identsed minutilise põletatud kaloritega pidevalt. Miks panna ennast läbi intervallide, kui nad ei põle tonni rohkem kaloreid?

Kuidas poletada reie ja jalgade rasva

Kuna aeg intensiivsusega mitte ainult põletab kaloreid, vaid stimuleerib ka muutusi. See minutilise pideva tempo juures ei tekita piisavalt stressi, et kiirendada või pakkida oma lihaseid rasvapõletavate mitokondritega. Kuid need 20 minutit maksimaalse intensiivsusega on.

Kiirem viis rasva kadu

Ratsutamine pidevas tempos põleb täna kaloreid; Täna vahetavad intervallid kaloreid ja võimaldavad teil põletada hiljem veelgi. Jalgrattasõidu kehakaalu treenimine See ühe tunni treening annab kahekordse hõõrumisega kaloreid ja suurendab aeroobset võimsust, mida saate kasutada ülejäänud hooajaks.

  • jalgrattasõit või spin bike? - sobivus -
  • Seega on siin esitatud ettepanekud väga üldised ja neid tuleks kohandada isikule, võttes arvesse vanust, soo, kõrgust, kaalu, kui ta sageli treenib jne.
  • Me pakume kõige tõhusamaid ja lõbusaid viise spordi mängimiseks ilma kodust lahkumata.
  • Mida otsida suurepäraselt keerutamise juhendajalt Shutterstock Kui otsite südant pumpavat, higist tilkuvat, kaloreid põletavat kardiotreeningut, siis ketramine on kindlasti suurepärane võimalus.
  • Mida otsida suurepäraselt keerutamise juhendajalt
  • Rasva puruneda
  • Rasva poletamine voileibu
  • Spinning - mis see on? Ketramine, et naised armastavad

See on pingeline, nii et seda saab maksimaalselt kolm korda nädalas, et võimaldada piisavat taastumist ja parimaid tulemusi.