Nii et mitte seksikas. Kõik, kes poosivad CrossFiti kasti ümber, tunnevad surmajuhtumit. Mu abikaasa on seda märganud. Ma mõistsin ka, et mulle meeldib minu lükkamine, sest CrossFit julgustab teid iga päev tugevdama, ma tunnen seda uhkuse tunnet ja see inspireerib mind jätkama. Ma arvasin, et lihaste pakkimine aeglustab mind, mistõttu ma keeldusin tõsta.

Kuidas poletada rasva paevadel

Parim ja halvim toit CrossFittersile Kui olete CrossFiti paadunud, veenduge, et sööksite õigesti - ega rikkuks treeningu edenemist. Tervisliku Toitumise Mis puutub tõhusatesse, tõhusatesse, kalorisisaldusega ja südant pumpavatesse treeningutesse, siis on CrossFit meie nimekirjas esikohal, et Kaalulangus parast crossfit teed võimekuse saavutamiseks.

Ja me ei kurda ka kõigi spordisaalis nähtud peituvate kõhulihaste silmailu üle.

CrossFit Games Open 21.3/21.4 - Annie Thorisdottir, Frederik Aegidius and Björgvin Gudmundsson

Kuid kõrge intensiivsusega jõusaalirežiim on ainult osa võrrandist, kui tegemist on tervisliku, püsiva kaalulangusega ja kõhnade toonidega lihaste kujundamisega. Valk stabiliseerib veresuhkrut, annab energiat ja kütust treeninguteks.

Mida peate teadma CrossFit Open 20.3 treeningu kohta

CrossFittersi eesmärk peaks olema umbes üks gramm valku kehakaalu kilogrammi kohta, seega peaks keskmiselt naelasel naisel olema vähemalt 65 grammi valku, samal ajal kui kilosel mehel peaks olema umbes grammi valku, 'selgitab Dr Tasneem Bhatia, MDtuntud ka kui 'Dr. Taz', kaalulangetamise ekspert ja raamatu autor Mida arstid söövad ja päevane kõhuparandus. Lisaks valgureeglile on teie CrossFiti edukuse suurendamiseks ka teisi olulisi toite ja neid tuleb vältida!

Loe edasi, et eksperdid võtaksid nimekirja kohustuslikest söömistest ja vältimisest kõigil teie CrossFittersil, kes riiki tormiga haaravad. CrossFit on sageli seotud Paleoga; mitte kõik siin onnii et kui olete selle toitumiskava suhtes uudishimulik, vaadake seda teie täielik plaan minna päevaks paleoks! Esiteks, parimad toidud CrossFittersile Need toidud muudavad teie keha toimima optimaalses, ülelaetud olekus, mis laseb teil rehve ajada!

CrossFit - koolitusprogramm. CrossFit algajatele - koolitusprogramm

Kontrollige neid ja jätkake lugemist, et näha, mida vältida. Super mitmekülgne, proovige neid sisse supidtšilliretseptid ja palju muud.

tahad 3 kuu jooksul slimida

Teie keha ihkab nii kiiresti imenduvaid süsivesikuid, nagu puuviljades ja marjades sisalduvat, kui ka valku, mis on kiiresti ja hõlpsasti omastatav nagu vadak, 'kommenteerib ta. Lihtsalt veenduge, et teie vadakuvalgu pulber oleks puhas ja mitte pesu koostisosade ja lisaainete loetelu.

Parim ja halvim toit CrossFittersile

Smuuti inspiratsiooni saamiseks vaadake parimad valgusmuuti retseptid kehakaalu langetamiseks! Kuigi see on küllastunud rasv, muudavad keskmise ahelaga rasvhapped selle peensooles kergesti omastatavaks ei vaja täielikku seedeprotsessi'selgitab Peggy KotsopoulosRHN, toitumisspetsialist ja köögi paranemise autor.

Rasv muundatakse maksas koheseks energiaallikaks, umbes nagu süsivesikud, kuid see on suhkru- ja süsivesikuvaba!

  • CrossFit: Eelised, Riskid Ja Kuidas Alustada | Sobivus
  • 16 paeva vee kiire kaalulangus
  • Ma tegin CrossFit 5 päeva nädalas ühe kuu jooksul ja see on juhtunud - Fitness
  • CrossFit - koolitusprogramm. CrossFit algajatele - koolitusprogramm

Proovige enne treeningut supilusikatäis seda ja olete üllatunud selle pakutava energia ja vastupidavuse üle. Sa betcha.

CrossFit: eelised, riskid ja kuidas alustada

Glükogeen ladustub teie lihastesse ja maksa süsivesikute seedimise kaudu ja teie keha tugineb energia saamiseks lihaste glükogeenile, mis viib teid treeningu läbiviimiseks, 'selgitab Kotsopoulos. Maguskartul aitab tasakaalustada veresuhkru taset, pakkudes ühtlast ja ühtlast energiataset.

60 a vana kaalulangus

Nad sisaldavad ka rikkalikult B6-d, mis võitleb keha füüsilise mõju üle CrossFiti seansi ajal, ning rikkalikult antioksüdante C-vitamiini ja beetakaroteeni, mis aitab treenida vabade radikaalide kahjustusi.

See on okei.

Sleimming Saree Petticoat

Muna annab umbes 7—10 grammi valku. Päeva alustamine mõne munaga suurendab teie valgueelarvet iga päev, 'ütleb dr Taz.

Samuti on see kergesti seeditav ning põhjustab vähem puhitusi ja veresuhkru kasvu, 'ütleb Hayim.

Tehke nädala alguses suur partii ja kasutage koos erinevate valkude, köögiviljade ja kastmetega. Selle maitsva leviku võimalused on lõputud. Me Kaalulangus parast crossfit teame, et valk on rippitud n-vormis inimeste kuningas, kuid ärge Kaalulangus parast crossfit rasvade võtmerolli: 'Rasv on oluline ka CrossFiti jaoks, kuna see on veel üks suurepärane pikaajalise energiaallikas.

CrossFittersi jaoks on see ka uskumatu must-have: 'Kaerahelbed on suurepärane treeningueelne või -järgne toit, kuna see toimetab kehasse tõhusalt süsivesikuid ilma tarbetute suhkruteta,' jagab Hayim.

7 CrossFit kaalulangus ja keha ümberkujundamise edulood

Pidage lihtsalt meeles, et pühkige see stache ära. Nüüd, halvim toit CrossFittersile Sa treenid nagu metsaline - aga kui sa neid toite pidustad, siis ei tee sa endale midagi.

  1. Mis on crossfit?
  2. Representatives from Congress s InterviewsMai Siin on keha muudatused, mida ta nägi pärast 30 päeva.
  3. Hirve kaalulangus ruti ajal

Vältige neid, nagu väldiksite kõhna rasva mainet! Kuigi neid võib pidada tervislikeks ja kiudainerikasteks, võivad nad treeningu ajal põhjustada ebamugavusi, eriti intensiivse treeningu ajal nagu CrossFit.

Nii et mitte seksikas. Süsivesikute seedimisel imenduvad nad glükogeenina, mis täidab kurnatud lihaskoe pärast seda äärmuslikku minutist AMRAP CrossFiti treeningut.

Uks kuu ei kaalukaotus keto

Õiged süsivesikute allikad pakuvad CrossFiti sportlastele pidevat energiat ja vastupidavust, et saada iga väärilist kordust. Osa kontrollib süsivesikuid ja tarbib enamasti täisteratooteid, puuvilju ja köögivilja-süsivesikute allikaid, nagu kinoa, farro, maguskartul, BPI Roxylean Fat Burner Arvustused ja palju muud, 'selgitab Williams.

Uuri välja kõigi aegade halvimad süsivesikute harjumused sel ajal, kui olete asja juures! Nii et siin on lühike: 'CrossFit on intensiivne treening, mille kütmiseks on vaja optimaalset toitumist.

Ma tegin CrossFit 5 päeva nädalas ühe kuu jooksul ja see on juhtunud

Ja et me ei unustaks, need on toidud, mis muudavad vananemise kiiremakska. Jah, me ei arvanud, et ka see teid huvitab.

  • Dieedinõuanded CrossFit - parim ja halvim toit teie WOD-de jaoks - Tervisliku Toitumise
  • Taiendav kasi nahk parast kaalulangust
  • 7 ristseadete kaalulangus ja keha ümberkujundamise edulood - Uudised
  • CrossFiti tegevjuht Greg Glassman läheb pärast piiksumist pensionile - Sobivus -

Kuigi toidus võib olla veidi soola, võib sportlastele kasulik olla, võib puljongis olev sool põhjustada dehüdratsiooni, mis võib lõppkokkuvõttes mõjutada teie lihaste kokkutõmbeid treeningu ajal.

Samuti on näidatud, et see takistab taastumist ja häirib und, mis on igas treeningprogrammis kaks väga olulist tegurit! Töödeldud toidud on täis suhkrut ja kunstlikke koostisosi.

Natural Athlete The?

Suhkur suurendab teie vöökohta, muutes need tõmbed, kätekõverdused ja kätekõverdused veelgi raskemaks, 'ütleb Williams. Ja tegelikult, kellele seda vaja on?

CrossFiti tegevjuht Greg Glassman läheb pensionile pärast rassistide tagasilööki

Su keha tänab sind. Kas arvate, et teil peaks olema üks treeningueelne treening, et energiat suurendada? Edasi, te väärite seda, kuid hoiduge popkornist kindlasti.

Vigane vorm, proovimine harjutustest liiga kiiresti läbi liikuda või tõstes rohkem, kui suudate hakkama saada, võivad kõik põhjustada vigastusi.

Sellele andmine õhtul enne treeningut võib põhjustada puhitust ja varajast lihasväsimust, 'hoiatab Hayim. Võib-olla suudate peatu kõht paisuma kiirestikuid teie treeningu jõudlus kannatab ikkagi.

Raskete ja rasvaste toitude, nagu hamburgerid või friikartulid, laadimine on CrossFiti sabotaaž. Liigset ebatervislike rasvade hulka on raske seedida, mis muudab treeningu raskemaks, 'jagab dr Taz.