Lisaks on võimalik vabaneda ülekilodest, kui suudad samal ajal teha parandusi oma toitumises. Tõsta tempot ja hoia seda! Väldi mõtteid, mis tekitavad sinus stressi. Soovitav on kasutada intervalltreeningut, kõndides näiteks väga kiiresti sekundit ja siis jälle normaalse kiirusega sekundit.

Kaalulangus 10000 sammu

Home Nr. Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening? Kui räägitakse treeningutest, mis sobivad kaalu langetamiseks, siis unustatakse sageli ära lihtne kõndimine.

Kui palju kaloreid saab puhtalt kõndimisega ära kulutada?

Nüüd on aeg seda mõtteviisi muuta. Kuid selleks, et kõndimisest kaalu kaotamiseks päriselt kasu oleks, pea silmas mõningaid põhimõtteid.

Kaalulangus 10000 sammu

Tee rohkem kui oled teinud seni Ei ole ühtegi võluvalemit mitu sammu päevas või mitu kilomeetrit nädalas aitaks kaotada kindla hulga kilosid, kuid alustades on esimene võti selles, et sa teeksid rohkem kui oled teinud seni. Kui istud päev otsa kontorilaua taga, siis võib igaõhtune jalutuskäik peale sööki täiesti reaalseid tulemusi tuua.

Miks peaks tegema päevas just 10 000 sammu?

Kui sul on juba töö, kus oled terve päev jalgel, aga kaal ei vähene, siis sellest järelikult ei piisa — peaksid kõndima rohkem. Palju on räägitud sellest, et 10 sammu päevas on hea tervise aluseks.

Kaalulangus 10000 sammu

Kui sinu eesmärk on kaalu kaotada, siis soovid ilmselt rohkem, aga alustama ei pea tingimata 10 st sammust. Stardiplatvorm pane paika arvestades oma seinist harjumust — kui teed tavaliselt päevas sammu, siis ära sea eesmärgiks kohe järgmisel päeval 10 sammu kõndida. See võib esialgu isegi hirmutav tunduda.

Kaalulangus 10000 sammu

Võta alguses sihiks sammu päevas, järgmisel nädalal jne. Sunni ennast tagant Parim viis liigsetest kilodest vabaneda on esitada endale Kaalulangus 10000 sammu ning kombineerida aeglasem kõndimine kiirema tempoga.

Uuringud on näidanud, et nn intervallkõndijad kaotavad rohkem kaalu kui need, kes käivad kogu aeg samas tempos.

Kaalulangetamise strateegiad

Tee kõndimisest oma asi Sa ei pea iga päev kõndima tund aega, et tulemusi saavutada ehkki on hea, kui seda suudaksidkuid on oluline, et harjutaksid end iga päev käima. Muuda kõndimine oma igapäevaseks rutiiniks, millekski, mida teed lõpuks sellele mõtlemata, isegi kui käid mõned päeval ainult 10 või 15 minutit.

This FREE Bot Makes You $700 a Day! (Make Money Online)

Ideaalis võiksid teha nädalas kaks või kolm intervallkõndi, paar pikemat vähemalt tund aega kestvat kõndi ning ülejäänud päevadel võid jalutada lühemalt.

Lühemad jalutuskäigud võid teha koos perega, koeraga, sõbraga või lihtsalt omapäi pead tuulutades.

Kaalulangus 10000 sammu

Tähtis on see, et sa ei jätaks kõndimist oma päevaplaanist välja, tee seda alati, kui võimalik. Kaubanduskeskuse parklas jäta auto kõige kaugemasse nurka, kõnni paar bussipeatuse vahet pigem jalgsi, lifti asemel vali trepp jne. Võimalusel käi üldse palju treppidel — see põletab rohkem kaloreid kui tasasel maal käimine ning arendab ka jala- ja tuharalihaseid.

Kõnni end saledaks | Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas

Leia tõusud ja künkad Kergel tõusul kõndimine tõstab pulssi, põletab rohkem rasva, aktiveerib tuharalihased ja reielihased. Mida suurem on tõusunurk, seda suurema koormuse saad, kuid erinevalt jooksmisest ei koorma kõndimine liigeseid.

Seega vali marsruut, kus mis ei kulge vaid tasasel maal.

Press Kaota jalutades 1 kg nädalas 27 Aug Regulaarsete jalutuskäikudega on võimalik tugevdada lihaseid, vähendada stressi ning ka paljude haiguste riski.

Pane ennast kirja mõnele spordiüritusele Paljudel võistlustel saab jooksmise kõrval osaleda ka käijana. Tavaliselt on distantsid kas 5 km või 10 km, aga kõndima saab minna ka poolmaratonile või koguni maratonile.

  1. Tervis Sammulugejaid tootnud ettevõtte turunduskampaania ühest elemendist on saanud tervisliku eluviisi üks läbivaid märksõnu.
  2. Nagu salenemisviise
  3. Selleks et muuta käimine huvitavaks, võite paluda oma sõpradel liituda või muuta liikumiskohti jne.

Uuri võimalusi! Kui paned end mõnele üritusele kirja, on see heaks motivatsiooniks, et käimisega regulaarselt tegeleda.

  • HGH rasvapoletaja
  • Kõnni end saledaks | Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas - Alkeemia
  • Kui palju kaloreid põletate kõndides 10 sammu? - Toit -
  • Kaota jalutades 1 kg nädalas
  • Te Body Slim Prece
  • Kõnni end saledaks Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas Sammude kogumine iga päev aitab sul kulutada kaloreid ning vabaneda liigsest kaalust Foto: depositphotos.
  • Alumine rida Regulaarsel kõndimisel on palju eeliseid.
  • Kaalulangetamise strateegiad – Erik Orgu blogi

Tõsta tempot Sa ei pea hakkama selleks jooksma, et oma liikumistempot tõsta. Tempot saad tõsta ka kõndimisele hoogu lisades. Kui seda teed, siis saad põletad rohkem kaloreid.

Kaalulangus 10000 sammu

Tõsta tempot ja hoia seda! Refereeritud ajakirjast Kaalulangus 10000 sammu.