Praeguseks olen une mõttes nagu teine inimene — ning see tagab ilmselgelt parema toimetuleku ärkvel maailmas. See tähendab, et inimene on väga väsinud ja unine, sest ta ei maga öösel hästi. Jäädes hilja magama, on raske hommikul ärgata, mille tõttu ei jõuta õigel ajal kooli või tööle.

Unerežiim: üllatav põhjus ei pruugi kaalu langeda by Lisa Lillien, tuntud ka näljasele tüdrukule Share on Facebook Share on Twitter Magada: paljud meist teavad, et me vajame seda rohkem, kuid me ei tee seda prioriteediks.

12 soovitust parema une heaks ("Miks me magame?" raamatust) (Mai 2021)

Oleksime pigem selle ekstratundi järele jäänud, vaadake veel üht episoodi või tehke enne seda öösel helistamist. Kuid kui kaalulangus on teile tähtis, lisage oma ülesannetega seotud õhtusöök!

Unerežiim: üllatav põhjus ei pruugi kaalu langeda by Lisa Lillien, tuntud ka näljasele tüdrukule Share on Facebook Share on Twitter Magada: paljud meist teavad, et me vajame seda rohkem, kuid me ei tee seda prioriteediks.

Miks magada nii oluline kaalulangus? Haiguste tõrje ja ennetamise keskuse andmetel 3-l täiskasvanutest ei jää magamine. Keskmiselt vajame öösel vähemalt 7 tundi magamist.

Kuidas eemaldada rasva tukid naole alumine salendav puksid

Kas sa saad sind? Kui ei, siis võite oma tervist ohustada. On selgeid põhjuseid, miks une äravõtmine võib takistada kehakaalu langust. Kui sa oled väsinud, siis jõuate jõulisemalt, ja hilja ööd toovad tihti kaasa toitumise ja vaeste toitude valiku.

Kuid seal on ka tegelik bioloogiline põhjus.

Populaarsed Kategooriad

Vähem uni jätab teid füüsiliselt näljaseks. Selle põhjuseks on kaks hormooni: ghrelin ja leptin.

Ding Dong Official Full Video Song - Jigarthanda

Ghrelin näitab nälga ja leptin peatab selle. Kuid uuringud näitavad, et kui sa unustad, siis saad rohkem ghreliini ja vähem leptiini. Kui see juhtub, ei suuda keha Head oo une kaalulangus insuliini kasutada.

  • Unenõustaja Kene Vernik: kui inimene suudab ka päeval kergelt uinuda, siis helisevad minu peas häirekellad!
  • Regulaarne füüsiline aktiivsus aitab parandada une kvaliteeti.
  • Slim alla parast seda
  • Patricia King kaalulangus
  • 7 Kaalulangus Leesburg VA
  • Slim alla jalgade rasva

Kas vajate tõendeid? Arvukad uuringud on näidanud korrelatsiooni rasvumise ja une vahel.

Kaalulangus saggy pohja Kaela tostekaalu langetamine

Näiteks Harvardi uuring näitab, et naistel, kes magasid 5 tundi või vähem öö kohta, oli protsendiline suurem risk rasvumise tekkeks, siis 7 tundi öösel maganud katseisikud. Niisiis, ärge saboteerige oma kehakaalu alandamise püüdlusi, kui olete magama jäänud!

  • Vähene uni on kaalutõusu ja rasvumise peamine riskitegur Mitmetes uuringutes on selgunud, et halb uni on seotud kaalu tõusmisega ning suurema kehamassiindeksiga.
  • Kuidas une ajal kaalust alla võtta Mai 26, dieet ja kaalulangus Uuem efektiivseks osutunud kaalukaotuse meetod on kaalulangus unes.
  • Anatoomia rasva poletamine
  • Kuidas kaotada kaalu loomulikult kuu jooksul
  • Kuidas poks poleb rasva
  • 717 Reegel rasva kadu

Türgil on see maine, kuna see sisaldab aminohapet trüptofaani, mis teadaolevalt põhjustab uimasust. Ja kui muudate seda kalkunit süsivesikutega, muutub see veelgi uimasemaks, sest nad teavad ka teid uniseks.

Hea une saamine diabeediga - Healths -

Proovige soolase minis koos kalkuni ja kaeraga, et saada ennast sellesse uniseks olekusse. Teised trüptofaani sisaldavad toidud on krevetid, chia seemned ja munad. Harjutus Ma tean; sa oled liiga väsinud! Kuid tsükkel peab olema katki.

Navigeerimine

Treenimine aitab teil lõpuks veel paremini magada. Valige, mis päeva kellaaeg teie jaoks kõige paremini sobib, kuid enamasti on kõige parem vältida jõulist treeningut enne magamaminekut. Kui te pole jõusaali tüüp, tehke mõnda kodumajutust! Või pigistage mõnedes teie köögis asuvates kalorite põletamises. Luua käivitatav maandumine Hakka harjumuse tekiks - sel moel tunnetab keha, kui on aeg magama minna!

Fresh articles

Võibolla piserdada tassi teed või võtta sooja vanni - mõlemad tõstavad teie kehatemperatuuri ja tuua see alla, andes oma kehale märku, et on aeg haavale heita. Spray lavendel lõhna oma magamistoas - see on näidanud, et indutseerida uni.

Ja lülitage oma seadmed välja! Meie ajusid stimuleerivad meie iPadide, iPhone'ide, iPodide ja I-need-to-watch-one-more-episode päevakordade eredad tuled. Ärge sööge rasket jahu magamiskoha lähedal Sa ei taha oma keha tööd ületunnid sööda süüa, kui sa valetad.

Related Content

See võib põhjustada ebamugavustunnet, mistõttu on teil raskemaks. Head oo une kaalulangus nagu treeningu ajal, vältige suurt sööki kahe kuni kolme tunni vältel enne magamaminekut.

BPI kaalulanguse ulevaade Keskmine kaalukaotus alternatiivpaeva paastumise kohta

Kui teil on üks nendest päevast me kõik teeme ja leia end näljutult otse enne, kui soovite magama minna, sööge midagi valgust. Head ööd! Soolivaba retseptide, toidu leidmise, näpunäiteid ja palju muud, registreeruge tasuta igapäevaste meilide saamiseks või külastage näljase tüdrukut! Related Content.

  1. Keha on väsinud, mõte ei liigu, keskendumine on võimatu ning kõik tundub keeruline ja ärritav.
  2. Kuidas aitab uni kaalu langetada?