Chicago Illinoisi Ülikooli uued uuringud on uurinud ajaliselt piiratud söögi vorme, mida tuntakse kui 8 toitu ja väike uuring näitas, et see võib tõepoolest olla kehakaalu kaotamise tõhusaks vormiks. Aastal läbi viidud uuringu 8 toitumisharjumuste mõju noortele resistentsetele meestele, kes leiti pärast kaheksa nädala möödumist, täheldati mitmeid tervisega seotud biomarkereid ja vähenes rasvasisaldus. Ilmselt on vaja rohkem teadusuuringuid, et saaksime paremat teaduslikku vaatepunkti laiahaardelisemate mõjude kohta, mis erinevatel paastumismudelitel on meie üldisele ainevahetusele, kuid esialgsed tõendid on kindlasti paljulubavad. Üles Artiklid.

Varajane uuring 8 katkendliku tühja kõhuga näitab kehakaalu languse eeliseid Varajane uuring 8 katkendliku tühja kõhuga näitab kehakaalu languse eeliseid Tervis ja heaolu Rich Haridy Chicago Illinoisi Ülikooli uued uuringud on uurinud ajaliselt piiratud söögi vorme, mida tuntakse kui 8 toitu ja väike uuring näitas, et see võib tõepoolest olla kehakaalu kaotamise tõhusaks vormiks.

Kõige populaarsem hiljuti vahelduva paastumise vorm on olnud 5: 2 toitumine.

UIC kaalulanguse uuring

See söömisharjumuste strateegia hõlmab viie nädala jooksul normaalset ehkki veel tervislikku toitu ja ülejäänud kahe päeva jooksul kalorite piirangut. Suurem osa hiljutistest katkestusteta uuringutest on keskendunud selliste strateegiate tõhususe uurimisele nagu 5: 2 toitumine ja tulemused on üldiselt paljutõotavad, vähendades keharasva ja insuliini taset.

UIC kaalulanguse uuring

Viimase paari aasta jooksul on tekkinud vahelduvat paastumist uuem mudel, mõned näitavad, et seda on palju lihtsam säilitada kui 5: 2 strateegiat. Seda meetodit nimetatakse 8ks ja see piirab inimese sissetulekut kaheksa tunni pikkusel päeval.

UIC kaalulanguse uuring

Lõppkokkuvõttes on inimene paastumine vähemalt 16 tundi iga päev. Selle konkreetse söömisharjumuste uurimine on ikka veel selle tipptasemel, kuid esialgsed tõendid on paljulubavad.

UIC kaalulanguse uuring

Umbes Aastal läbi viidud uuringu 8 toitumisharjumuste mõju noortele resistentsetele meestele, kes leiti pärast kaheksa nädala möödumist, täheldati mitmeid tervisega seotud biomarkereid ja vähenes rasvasisaldus. Chicago Illinoisi ülikooli viimane uuring on esimene, mis keskendub konkreetselt toitumisele 8 dieedil rasvunud inimeste kehakaalu langusele.

Uuring oli väike, mis koosnes ainult st ülekaalulisest isikust, kelle keskmine vanus oli Uuringutes osalesid samad uurimisrühmad, kes said varasemat kaalukadu uuringut.

  1. А если я войду в озеро, по которому Кэти катается на лыжах, вода под моими руками будет влажной.
  2. Во времена раздумий или боли, Когда меня гнетет груз прошлых лет, Я вкруг себя гляжу, разыскивая взглядом Те души близкие, что знают неведомое мне, Те души, что имеют силу перенесть несчастья, От которых я плачу, содрогаюсь и тоскую.
  3. "Да, - решила она, - здесь было бы чересчур очевидно.
  4. Вместе с тем звуки вокруг попритихли.

Uuringus osalejatele ei antud kontrollitud dieeti, vaid öeldi, et nad peavad jätkama söömist normaalselt, kuid piirduma nende toiduga 10 tunni ja 6-tunnise kellaaja vahel.

Nende üldine kehakaal kahanes ligikaudu kolm protsenti võrreldes ajaloolise kontrollrühmaga.

Varajane uuring 8 katkendliku tühja kõhuga näitab kehakaalu languse eeliseid Varajane uuring 8 katkendliku tühja kõhuga näitab kehakaalu languse eeliseid Tervis ja heaolu Rich Haridy Chicago Illinoisi Ülikooli uued uuringud on uurinud ajaliselt piiratud söögi vorme, mida tuntakse kui 8 toitu ja väike uuring näitas, et see võib tõepoolest olla kehakaalu kaotamise tõhusaks vormiks. Kõige populaarsem hiljuti vahelduva paastumise vorm on olnud 5: 2 toitumine. See söömisharjumuste strateegia hõlmab viie nädala jooksul normaalset ehkki veel tervislikku toitu ja ülejäänud kahe päeva jooksul kalorite piirangut.

Muud uuringud alternatiivse päeva tühja kõhuga või 5: 2 strateegias leiavad kehakaalu langust keskmiselt 12 nädala pärast 4 kuni 6 protsenti, mistõttu need uued andmed viitavad sellele, et võrdlemisi ei ole 8 toitumine nii kohe kui võimalik kaalulangus need muud plaanid.

Kuid teadlased märgivad, et see söömisharjumuste UIC kaalulanguse uuring võib olla pikaajaliselt jätkusuutlikum.

  • UIC juhatus ja Peaassamblee koosolekud toimusid Pariisis
  • Rasvumise ja depressiooni ravi ühe sekkumisega Rasvumise ja depressiooni ravi ühe sekkumisega Uues uuringus kasutasid teadlased rasvumise ja depressiivsete sümptomite vastu võitlemiseks käitumuslikku kaalukaotuse ravi ja probleemide lahendamise ravi vajalike antidepressantidega, võrreldes tavalise arstihooldusega.
  • UIC Lähis-Ida piirkondliku nõukogu (RAME) koosolek
  • Kaalulangus Cockburn
  • vahelduv paastumine, olenemata söömisaknast, võib aidata kaalulangust - lihaseid ja vormisolekut

Me täheldasime, et vähem uuringus osalejaid jäi uuringust välja, võrreldes teiste tühja kõhuga dieediga. Koordi ise teatas Quest Slimming Beauty söömise kui ka toidukorra mahust, mida teadlased tunnistavad, ei pruugi olla optimaalne võimalus saada häid andmeid.

UIC kaalulanguse uuring

Samuti on olulisi küsimusi selle kohta, millised on erinevused nii lühema söömise perioodi kui ka erineval viisil söömise aknas. Näiteks on kuus tunni pikkune söömisaken UIC kaalulanguse uuring 8.

UIC kaalulanguse uuring

Suure hulga hiljutiste uuringutega selgitatakse, et söömise ajal võib olla sama tähtis kui see, mida sööte. Loomulikult on erinevatel inimestel ja kultuuridel erinevad söömisharjumused, mistõttu ei pruugi olla üks reegel, mis töötab kõigi jaoks, kuid üldiselt näevad need, kes söövad rohkem oma kalorikogust päevas varem, suuremaid kaalukadu võimeid ja paremat verd suhkrusisaldus.

  • Kiire see mitu tundi, et tõhusalt kaalust alla võtta - Tervisliku Toitumise
  • Kategooriateta See on mitu tundi, mida peate kaalust alla võtma Uues uuringus võrreldi kahe osalejarühma kehakaalu langetamise tulemusi, kes paastusid iga päev 10 nädala jooksul vastavalt 20 ja 18 tundi.
  • Rasvumise Ja Depressiooni Ravi ühe Sekkumisega - Söömishäire
  • Poletage rasva puusadele ja kohule

Ilmselt on vaja rohkem teadusuuringuid, et saaksime paremat teaduslikku vaatepunkti laiahaardelisemate mõjude kohta, mis erinevatel paastumismudelitel on meie üldisele ainevahetusele, kuid esialgsed tõendid on kindlasti paljulubavad. Sellised katkendliku tühja kõhuga dieedid võivad istuda kultuurisündmustel, mis on muutunud kultuuriliseks, kuid näib olevat kasvav kogum tõendeid, mis osutavad kasulikele tervisemõjudele.

Funktsioonid Vahelduv paastumine, söömise aken pole oluline, võib aidata kaalulangust Vahelduv paastumine on üks neist dieedistrateegiad see näib trendivat ikka ja jälle. See on lihtne kontseptsioon: sööge ainult kindlatel kellaaegadel, mida nimetatakse ka söömisaknaks. Palju sportlasi on dieedi fännid, väites, et selles on tonni kasu kõrvale kaalulangus.

Uus uuring avaldati ajakirjas Nutrition and Healthy Aging.