Teie igapäevane sammude arv aitab kaasa ka CDC soovitusele viia nädalas vähemalt minutit mõõdukat treeningut. Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat. Kui sul on liigestega probleeme, vähenda nende koormust kasutades käimiskeppe.

Home Nr. Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening? Kui räägitakse treeningutest, mis sobivad kaalu langetamiseks, siis unustatakse sageli ära lihtne kõndimine.

Miks on oluline kõndida - kaalulangetamiseks ja muuks.

Nüüd on aeg seda mõtteviisi muuta. Kuid selleks, et kõndimisest kaalu kaotamiseks päriselt kasu oleks, pea silmas mõningaid põhimõtteid. Tee rohkem kui oled teinud seni Ei ole ühtegi võluvalemit mitu sammu päevas või mitu kilomeetrit nädalas aitaks kaotada kindla hulga kilosid, kuid alustades on esimene võti selles, et sa teeksid rohkem kui oled teinud seni.

  • M6 Kaalulangus
  • Home Nr.
  • 2xist salendav aluspesu

Kui istud päev otsa kontorilaua taga, siis võib igaõhtune jalutuskäik peale sööki täiesti reaalseid tulemusi tuua. Kui sul on juba töö, kus oled terve päev jalgel, aga kaal ei vähene, siis sellest järelikult ei piisa — peaksid kõndima rohkem.

Mitu sammu päevas: kaalulangus, sobivuse tase, näpunäited suurema hulga S kohta

Palju on räägitud sellest, et 10 sammu päevas on hea tervise aluseks. Kui sinu eesmärk on kaalu Milliseid toiduaineid kaalukaotuse ajal valtida, siis soovid ilmselt rohkem, aga alustama ei pea tingimata 10 st sammust.

Igapaevased sammud Kaalulangus

Stardiplatvorm pane paika arvestades oma seinist harjumust — kui teed tavaliselt päevas sammu, siis ära sea eesmärgiks kohe järgmisel päeval 10 sammu kõndida. See võib esialgu isegi hirmutav tunduda.

Teemalehed: kaal ei lange

Võta alguses sihiks sammu päevas, järgmisel nädalal jne. Sunni ennast tagant Parim viis liigsetest kilodest vabaneda on esitada endale väljakutseid ning kombineerida aeglasem kõndimine kiirema tempoga.

Igapaevased sammud Kaalulangus

Uuringud on näidanud, et nn intervallkõndijad kaotavad rohkem kaalu kui need, kes käivad kogu aeg samas tempos. Tee kõndimisest oma asi Sa ei pea iga päev kõndima tund aega, et tulemusi saavutada ehkki on hea, kui seda suudaksidkuid on oluline, et harjutaksid end iga päev käima.

30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides

Muuda kõndimine oma igapäevaseks rutiiniks, millekski, mida teed lõpuks sellele mõtlemata, isegi kui käid mõned päeval ainult 10 või 15 minutit. Ideaalis võiksid teha nädalas kaks või kolm intervallkõndi, paar pikemat vähemalt tund aega kestvat kõndi ning ülejäänud päevadel võid jalutada lühemalt.

Lühemad jalutuskäigud võid teha koos perega, koeraga, sõbraga või lihtsalt omapäi pead tuulutades.

Igapaevased sammud Kaalulangus

Tähtis on see, et sa ei jätaks kõndimist oma päevaplaanist välja, tee seda alati, kui võimalik. Kaubanduskeskuse parklas jäta auto kõige kaugemasse nurka, kõnni paar bussipeatuse vahet pigem jalgsi, lifti asemel vali trepp jne.

Võimalusel käi üldse palju treppidel — see põletab rohkem kaloreid kui tasasel maal käimine ning arendab ka jala- ja tuharalihaseid.

Mitu sammu peaksite päevas tegema?

Leia tõusud ja künkad Kergel tõusul Igapaevased sammud Kaalulangus tõstab pulssi, põletab rohkem rasva, aktiveerib tuharalihased ja reielihased. Mida suurem on tõusunurk, seda suurema koormuse saad, kuid erinevalt jooksmisest ei koorma kõndimine liigeseid.

  1. Kõnni end saledaks | Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas - Alkeemia
  2. Kõnni end saledaks Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas Sammude kogumine iga päev aitab sul kulutada kaloreid ning vabaneda liigsest kaalust Foto: depositphotos.
  3. Kaalulangus paistes koht
  4. Elisast Uudised Kas üks patupäev nullib kogu protsessi?
  5. Mao rasvade kaotuse napunaited

Seega vali Igapaevased sammud Kaalulangus, kus mis ei kulge vaid tasasel maal. Pane ennast kirja mõnele spordiüritusele Paljudel võistlustel saab jooksmise kõrval osaleda ka käijana. Tavaliselt on distantsid kas 5 km või 10 km, aga kõndima saab minna ka poolmaratonile või koguni maratonile. Uuri võimalusi! Kui paned end mõnele üritusele kirja, on see heaks motivatsiooniks, et käimisega regulaarselt tegeleda.

Igapaevased sammud Kaalulangus

Tõsta tempot Sa ei pea hakkama selleks jooksma, et oma liikumistempot tõsta. Tempot saad tõsta ka kõndimisele hoogu lisades.

Arvustused

Kui seda teed, siis saad põletad rohkem kaloreid. Tõsta tempot ja hoia seda! Refereeritud ajakirjast MensHealth.